וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכיר דירה ב-Airbnb צילם אורחים בזמן סקס, ושיתף

הכנסת אורחים לבבית מדי: משכיר דירה ב-Airbnb הודה שצילם בחשאי את אורחיו מקיימים יחסי מין - וגם שיתף את הסרטונים עם משכירי דירות אחרים במיזם

צילום: youtube צילום תמונות: Calgary Herald

בווידאו: זוג השכיר דירה ב-Airbnb ומצא הרס נוראי

מיזם Airbnb מביא עמו תרחישים שונים ומשונים, אך הפעם התסבוכת מגיעה בדמות שערורייה בעלת אופי מיני. זאת לאחר שגולש אנונימי, שטען כי הוא משכיר דירה דרך האתר, התהדר כי ברשותו סרטונים שצולמו בהיחבא, בהם נראים אורחיו בעת שהם מקיימים יחסי מין.

הוא אף שיתף את המראות עם עמיתים - משכירי דירות אחרים במיזם. "החלפתי סרטוני סקס שצולמו במצלמה נסתרת עם משכירי Airbnb אחרים", התוודה האיש. כידוע, אתר Airbnb המתווך בין תיירים וטיילים המבקשים לשכור מקום ללון בו לבין בעלי נכסים. הפצת הסרטונים נעשתה באמצעות אתר השיתוף PostSecret, שנולד במטרה לשתף את הגולשים בסודותיהם של גולשים אחרים. עם זאת, ה"טלגרף" הבריטי מדווח כי נכון לעתה, אין כל ודאות כי הגולש דובר אמת.

"זה מגעיל!" הגיבה הגולשת סוזאן ורילאס בעמוד הפייסבוק של אתר PostSecret. "אני מקווה שקיימת דרך לדעת מי עומד מאחורי העניין הזה ולדווח עליו לרשויות. זו הפרה בוטה של הזכות לפרטיות".

"דוחה!" הגיבה נטלי בון מיינבינו, גולשת נוספת. "כעת אתם גם הורסים את חוויית Airbnb, שבסך הכל נועדה להגן על הלקוחות ולגרום להם לחוש הנאה".

אתר Airbnb מיהר לצאת בהצהרה לפיה "אין כל ראייה לכך שהטענה הזו נכונה".

בני זוג מתגפפים במטבח. ShutterStock
אורחים שחשבו שהם שוכרים דירה, תועדו ע"י המשכיר עושים את זה/ShutterStock

נקמה של מלונאי מתוסכל?

כמובן, ציניקנים עשויים לטעון כי את הפוסט האנונימי העלה מישהו שביקש לפגוע או לנקום במיזם Airbnb, אשר נוגס ברווחיה של תעשיית המלונאות מאז היווסדו, בשנת 2008. "אפשר אולי לקרוא בין השורות ולחשוב שהפוסט הזה בעצם אומר 'Airbnb פגע בענף המלונאות באופן כה חמור, ולכן המצאתי את כל העניין כדי להשיב את הדברים לקדמותם'", הגיבה בציניות שרה ברטל, בדף הפייסבוק של PostSecret. גם הגולש סיימון הית'קוט מביע חשדנות דומה: "אם הייתי מלונאי מסורתי ו-Airbnb היו מלחיצים אותי - הייתי מפיץ שמועה עסיסית".


עוד סיפורים מוטרפים בדירות Airbnb:
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה
חברים שכרו בית למסיבה ב-Airbnb, וגילו בו גופה
השכירו דירתם ב-Airbnb וגילו אורגיית סמים, שתן וקונדומים


כדאי לדעת כי Airbnb אינה החברה היחידה בתחום האירוח שניצבת בפני האשמות בכל הקשור לצילומים נסתרים. בשנה שעברה, אורחת במלון הבריטי Oxford Wheatley Travelodge גילתה להפתעתה מצלמת רשת חבויה בחדר הרחצה שלה. האורחת, הרמוני האצ'י, פנתה למשטרה שבחנה את המצלמה - אך הודיעה כי היא אינה פעילה. לא הוגשו כתבי אישום.

יש לציין, כי בתנאי השימוש של החברה, מתריעה Airbnb כי אין להפר בשום אופן את הזכות לפרטיותם של הצדדים. "עליך להיות מודע וקשוב לנושא הפרטיות של אורחיך", נכתב במסמך תנאי השימוש. "יש לציין באופן ברור ומלא האם יש בנמצא ציוד מעקב ואבטחה. יש לציית לחוק בכל הקשור לפרטיות".
.

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully