וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע תענוגות - לכלא: היפהפיות שהבריחו קוקאין בשווי 30 מיליון דולר בקרוז

1.9.2016 / 0:03

אז מה אורזים לקראת הפלגה יוקרתית ברחבי העולם? תשאלו את שתי הצעירות הקנדיות, שיצאו לשיט וניסו להבריח לאוסטרליה כמעט 100 ק"ג קוקאין - ואף תיעדו את מסען בפייסבוק ובאינסטגרם. ביעד האחרון חיכתה להן המשטרה

מערכת וואלה!

בחשבון האינסטגרם של מלינה רוברג' מופיעה ההודעה הלאקונית "נמצאת בחופשה". זו האמת, אבל זו לא כל האמת. מלינה, יחד עם חברתה איזבל לגאס - שתיהן תיירות מקוויבק שבקנדה שנסעו לבלות את הקיץ באוסטרליה החמה - ניצבת בפני מאסר עולם. הסיבה: המשטרה מצאה במזוודותיהן של השתיים כמות אדירה של קוקאין, בשווי של למעלה מ-30 מיליון דולר.

מלינה ואיזאבל, צעירות בשנות ה-20 שלהן, בילו את החודשיים האחרונים על ספינת הפאר Sea Princess. הספינה, שעליה כ-2,000 אורחים, עשתה את דרכה מסאות'המפטון שבבריטניה לעבר סידני שבאוסטרליה. מחירו של התענוג הימי הממושך ורב-היוקרה עומד על 20,000 דולר לאדם.

אך כל דבר טוב מסתיים מתישהו, ובתחילת השבוע, כאשר הגיעו אל נמל היעד שלהן, פשטו גורמי אכיפת החוק האוסטרליים על חדריהן של השתיים ומצאו כ-95 ק"ג קוקאין. חלק מהסם נמצא גם אצל אנדרה ז'ורג' טמיין, קנדי כבן 63 שהפליג בחברתן. למעשה, המשטרה האוסטרלית מסרבת בשלב זה לחשוף את מהות הקשר בין הצעירות לבין הקנדי המבוגר.

השלושה מואשמים בניסיון הברחה של קוקאין בכמות מסחרית. אם תימצא אשמה - צפויה החבורה לעמוד בפני מאסר עולם. אתר החדשות הבינלאומי Vice מדווח כי בכל הקשור להברחות דרך הים או האוויר - זוהי תפיסת הסמים הגדולה ביותר בהיסטוריה של אוסטרליה

מלינה רוברג' הבריחה קוקאין בקרוז. facebook, צילום מסך
חשבה שתעשה את המכה דרך הברחת קוקאין בקרוז. מלינה רוברג'/צילום מסך, facebook
מלינה רוברג' הבריחה קוקאין בקרוז. facebook, צילום מסך
יצאה למסע תענוגות שהסתיים במאסר/צילום מסך, facebook

לעלילה חובקת עולם זו, נוסף חלק ציורי למדי: מסתבר ששתי הצעירות תיעדו את מסע התענוגות היוקרתי בחשבון האינסטגרם והפייסבוק שלהן. בין השאר, הן נראו מפזזות בעליזות בכיכר טיימס בניו יורק, לוגמות מי קוקוס הישר מהפרי בפולינזיה הצרפתית ומתענגות על קוקטייל אייריש קופי - באירלנד כמובן.

הצצה בחשבון הפייסבוק של מלינה, חושפת עוד כי מקום עבודתה הוא בחנות תכשיטים במונטריאול. לעומתה, איזבל הגבילה את חשבון הפייסבוק שלה לחברים בלבד. ב-4 באוגוסט מלינה העלתה לפייסבוק תמונה של עצמה, עומדת על טרקטורון אדום בוהק בשמורת הטבע פאראקאס שבפרו. "זה ממש מטורף!" היא הוסיפה מתחת לתמונה וצירפה את ההאשטאג #bucketlist (שמשמעו רשימת הדברים שצריכים לעשות לפני שמתים). מסע התענוגות כלל עצירות נהנתניות במיוחד גם בצ'ילה, ברמודה ואקוודור.

בשבת האחרונה, יום לפני המעצר המתוקשר, מלינה אף העלתה תמונה שבה מופיע המשפט "הרגע הזה שבו אתה מתעורר - ומיד זקוק לנמנום". מספר ימים לאחר המעצר, אחד מחבריה הגיב לתמונה במילים "על מה חשבת?", והוסיף את ההאשטאג "#מאסר עולם". ומישהו אחר המליץ בציניות: "כשאת בכלא, השתדלי לישון עם עין אחת פקוחה".

אך למרות הביקורות שספגו, רבים ברשתות החברתיות שיבחו את תעוזתן של השתיים. "הפכתי להיות המעריץ מספר אחד שלך", כתב גולש אחד למלינה. "חזרי במהרה לקנדה ואשא אותך לאישה - אני לעולם לא אשפוט אותך או את הטעם שלך בסמים".

העיתון הקנדי Journal de Montreal דיווח השבוע, כי משטרת הגבולות הקנדית והמחלקה לביטחון המולדת של ארצות הברית יצרו קשר עם הגופים המקבילים להם באוסטרליה עוד לפני שספינת התענוגות עגנה בסידני. כדאי לדעת כי באוסטרליה, מחיר הקוקאין מרקיע שחקים - ועומד על פי חמישה מאשר בקנדה.
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully