וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינג את עצמו בטיסה ליד הנוסעים ונעצר עם הנחיתה

ארתור פישר, בן 40, טס בשבוע שעבר מניו יורק לשארלוט עם אמריקן איירליינס, כשמיד לאחר ההמראה חש, לדבריו, זקפה. נוסעים התלוננו שהוא נגע בעצמו בפומבי ובתום הטיסה הוא נעצר על-ידי ה-FBI. הנוסע טען "רק ניקיתי את האזור עם מגבון לח"

מטוס. ShutterStock
מיד לאחר ההמראה הנוסע "הרגיש זקפה"/ShutterStock

נוסע שטס מניו יורק לעיר שארלוט בארה"ב, נעצר על-ידי ה-FBI בחשד שנגע בעצמו בפומבי אל מול הנוסעים ביום חמישי האחרון בטיסה של אמריקן איירליינס, כך לפי ה-The Charlotte Observer


עוד סיפורים על נוסעים הזויים בוואלה! תיירות:
מה קרה לאשה שהתפשטה בטיסה וצרחה "אנחנו הולכים להתרסק"?
אימה בשחקים: נוסע שיכור גרם לקטטה במטוס ברוסיה
צפו: נוסע עירום ושיכור התאגרף במטוס וגרם לנחיתת חירום


לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט, הנוסע בן ה-40, ארתור פישר, "ישב בקבינה כשהחל לאונן בטיסה מסחרית, כשכל אדם בר-דעת יודע שמעשיו ניתנים לצפייה על-ידי אחרים". פישר, שנחקר על-ידי חוקרי ה-FBI מיד לאחר הטיסה, אמר להם ש"היתה לו זקפה מיד לאחר ההמראה והוא כיסה את עצמו עם ווסט שהיה לו". הוא גם הסביר לסוכנים, שהוא לא אונן אלא ניקה את אזור איבר המין שלו עם מגבון לח כיוון ש"זה הריח רע". פישר מודע לכך, שבשלב מסוים אזור חלציו נחשף כנראה לנוסעים, היות והוא אמר לחוקרים שהוא "הרגיש בריזה על איבר מינו".

אולם לפי עדויות של נוסעים בטיסה, לא היה שום דבר תמים בנוגע להתנהגות הבלתי הולמת של פישר במהלך הטיסה. נוסעת אחת שישבה בסביבתו של פישר סיפרה לחוקרים, שהיא התעוררה למראה אדם זר שמשפשף את רגליו, כשלאחר מכן הכניס את ידיו למכנסיים וחשף את עצמו". לדבריה, היא סיפרה לחוקרים שהחליפה מושב כדי להתרחק מפישר, שישב בסמוך לחלון, כשווסט מכסה את אזור חלציו. נוסע אחר סיפר, ש"בשלב מסוים בטיסה הנוסע חשף לגמרי את איברו המזדקר".

פישר הודה בפני חוקרי ה-FBI, שהוא היה מודע שמעשיו גרמו אי-נחת לנוסעים האחרים. תלונה הוגשה נגדו על-ידי הכוח ללוחמה בטרור של ה-FBI בעיר שארלוט, לא רק על הפרעה לנוסעים שהיו איתו בטיסה, אלא גם על הפרה של החוק הפדרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully