וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון בתוך חלום: 5 מהמלונות הכי שונים ומפנקים בעולם

31.8.2016 / 8:24

שירות חדרים? לובי מפנק? במלונות האלה זו רק ההתחלה. אספנו 5 מהמלונות הטובים והמיוחדים בעולם - מנוף להר געש ועד ריף אלמוגים פרטי

לובי ענק? שירות מנצח? חמישה כוכבים באתרי ההזמנות? תחשבו שוב. יש מלונות שמציעים הרבה יותר מרשימת המכולת המסורתית שכל תייר שולף רגע אחרי שהוא סגר לעצמו את הטיסה. הביקושים אליהם עצומים וכמעט בטוח שלא תמצאו מקום פנוי אלא אם תזמינו חודשים מראש. ובכל זאת, כל ביקור הוא חוויה בלתי נשכחת.

אחרי הכל, כמה פעמים בחיים יצא לכם להתעורר בבוקר בתוך גלוית נוף פסטורלי? אם כבר החלטתם לאן לטוס בקיץ הבא, הגיע הזמן להזדרז. סגרו לעצמכם כבר עתה את כל סידורי הנסיעה וכמובן, את ביטוח הנסיעות ותחזיקו אצבעות. המלונות הכי שווים בעולם שעם קצת מזל, יוכלו להציע לכם ארוחת בוקר או חדר עם בריכה.

The Upper House, הונג קונג

מלון בוטיק יוקרתי שתוכנן על ידי האדריכל הסיני אנדרה פו. הוא נמצא במיקום מרכזי בהונג קונג מעל קניון "Pacific Place" הנחשב ביותר בעיר. בבית המלון ישנם 117 חדרים (כולל 21 סוויטות ו-2 פנטהאוזים), שנועדו לספק תחושה של רוגע, חמימות ויוקרה, ומציעים נוף פנורמי לנמל ויקטוריה. הם כוללים חדר אמבטיה מרווח להפליא עם מקלחת ואמבטיה, אזורי הלבשה, טלוויזיה גדולה בעלת מסך שטוח, מיני בר המציע כיבוד מגוון בחינם ובכל החדרים ישנו אייפוד טאץ' המספק מידע תיירותי.

בנוסף, תמצאו מכון כושר מודרני ושיעורי יוגה בחינם, מסעדה המגישה מנות אירופאיות, בר, גלישה חינם באינטרנט בכל רחבי המלון, שירות חדרים 24 שעות ביממה, ואם הגעתם עם ילדים תוכלו להשתמש בשירות הבייביסיטר שמציע המלון.

מחיר : עלות לילה לזוג מתחילה מ-2,671 שקלים.

Gili Lankanfushi, לנקנפושי, האיים המלדיביים

ריזורט בדקה מלון גילי לאנקאנפושי האיים המלדיביים. Shutterstock, ShutterStock
Gili Lankanfushi, לנקנפושי, האיים המלדיביים/ShutterStock, Shutterstock

מלון Gili Lankanfushi, השוכן באי לאנקנפושי (Lankanfushi) נמצא במרחק של 20 דקות שיט ממאלה (Male), בירת האיים המלדיביים. על אי האלמוגים ממוקמות 44 וילות מרווחות בעלות מבנה בסגנון מסורתי, המציעות גג ומרפסות שיזוף מעל פני המים, כוללות חדרי אמבטיה מפוארים, מיטות גדולות וטלוויזיה עם מרכז בידור אישי.

המלון מציע שבע וילות פרטיות שניתן להגיע אליהן רק באמצעות סירה אישית, כך שתוכלו ליהנות מפרטיות. ארוחת הערב מוגשת בתוך הווילה וכוללת תפריט אוכל ויינות מגוון. בנוסף, המלון מציע אתר שנורקלינג פרטי, בו תוכלו לחזות בשונית אלמוגים יפהפייה. בקיצור, גן עדן זה כאן.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-5,651 שקלים.

מלון Nayara Hotel, Spa & Gardens קוסטה ריקה

מלון הממוקם בעיר לה פורטונה דה סאן קרוס (La Fortuna de San Carlos) בקוסטה ריקה, הוא מלון בוטיק יוקרתי של חמישה כוכבים, שידוע בשירות האישי שהוא מספק ובמחירים הסבירים והמפתיעים שלו. הוא ממוקם בפאתי הר הגעש ארנל, ומוקף ביערות גשם טרופים שופעים. כך ניתן ליהנות מהיוקרה שמציע המלון לצד התחברות לטבע.

ישנם 50 ביתנים מרווחים (בגודל של 855 מ"ר), וכל ביתן כולל רהיטי עץ בעבודות יד, אינטרנט, תחנת עגינה לאייפד, גן מבודד עם מקלחת חיצונית, ג'קוזי אינטימי לשניים ומרפסת יפהפייה המשקיפה על הר הגעש. מסעדת המלון הצופה לגן מקסים, תפנק אתכם בתבשילים בנוסח קוסטה ריקה ויינות דרום אמריקניים.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-1,135 שקלים.

מלון The Oberoi Udaivilas , הודו

מלון The Oberoi Udaivilas , הודו. ShutterStock
מלון The Oberoi Udaivilas , הודו/ShutterStock

מלון The Oberoi Udaivilas הממוקם באודייפור (Udaipur), הודו, צופה לאגם פיצ'ולה (Pichola) ולארמון העיר, ונראה בעצמו כארמון מפואר. הגנים המעוצבים, החצרות המוצלות, המזרקות הדקורטיביות, הבריכות הגדולות ועיצוב הפנים המרשים יוצרים כולם אווירה של ימים עברו.

חדרי השינה הענקיים עם מרפסות פרטיות, סוויטות מפוארות עם בריכת שחייה פרטית, חדרי האמבטיה משיש, חדרי ארונות ושירות אישי 24 שעות ביממה יגרמו לכם להרגיש כמו מלכים. בנוסף תמצאו במלון שתי בריכות שחייה גדולות, ספא יוקרתי המציע מגוון טיפולים ומסעדות המגישות מאכלים בינלאומיים והודים.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-2,391 שקלים.

The St. Regis Punta Mita Resort, מקסיקו

מול האוקיינוס השקט, מלון The St. Regis Punta Mita Resort השוכן בעיר פונטה דה מיטה (Punta de Mita) במקסיקו, מציע חווית אירוח מפנקת בדירוג של חמישה כוכבים. הוא כולל 120 חדרים מפוארים עם טרסות פרטיות, תחנת עגינה לאייפוד, מיני בר, וטלוויזיה בלווין בעלת מסך שטוח עם סרטים בחינם.

עוד במלון: טיפולי ספא, מסלולי גולף, 3 בריכות שחייה חיצוניות, מועדון ילדים ומגרשי טניס. מסעדת הדגל של המלון Carolina מציעה פירות ים טריים, ומסעדת Las Marietas מגישה מאכלים מקסיקניים מסורתיים. אם תתקשו לעזוב את החדר המפנק, תוכלו להזמין שירות חדרים 24 שעות ביממה.

מחיר: עלות לילה לזוג מתחילה מ-2,783 שקלים.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס
  • עוד באותו נושא:
  • מלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully