וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 טון מים לפרצוף: 5 המלצות לטיולים רטובים במיוחד

28.8.2016 / 9:02

למי שטרם חווה, ביקור בפארקי מים בחו"ל משול לביקור ביורודיסני רק בגרסה רטובה יותר וכל רגע של גלישה או צניחה לבריכה מזרים שצף אדרנלין לגוף. קבלו חמישה פארקים שלא תישארו אדישים אליהם

יח"צ - חד פעמי
Disney’s Blizzard Beach, פלורידה, ארצות הברית. אתר רשמי
ביקור בפארקי מים בחו"ל משול לביקור ביורודיסני רק בגרסה רטובה יותר/אתר רשמי

הקיץ נכנס לישורת האחרונה אבל מזג האוויר הלוהט לא הולך לשום מקום. זה אומר שגם בחודש ספטמבר ואפילו בתקופת החגים, ניאלץ לחפש מפלט מצנן בארץ או בחו"ל. אבל בעוד מנעד האפשרויות לקבל נתזי מים הגונים לפנים בגלישה במהירות 50 קמ"ש בישראל מצומצם למדי, בחו"ל זה הולך הרבה יותר מהר (תרתי משמע).

למי שטרם חווה, ביקור בפארקי מים בחו"ל משול לביקור ביורודיסני רק בגרסה רטובה יותר וכל רגע של גלישה או צניחה לבריכה מזרים שצף אדרנלין לגוף. כל מה שצריך זה הרבה אומץ, בגד ים וכמובן, ביטוח נסיעות כדי שאתם וקרוביכם ימשיכו לישון בשקט. מספרד ועד דובאי היכן תמצאו את פארקי המים הכי מהנים בעולם?

Disney's Typhoon Lagoon Water Park אורלנדו, פלורידה

ממגלשות מים מהירות ועד השטת רפסודות מלהיבה לקטנטנים - זהו אחד משני פארקי המים הידועים של דיסני, וכיאה למסורת - הוא כמובן מיועד לכל המשפחה. מי שמעוניין להאיץ מעט יותר את קצב הלב, מוזמן לגלוש בבריכת גלים שמאמירה עד לגובה של עד שני מטרים – אתגר בהחלט לא פשוט. אוהבים לשנרקל? למה שלא תעשו זאת לצד כרישים אמיתיים? נכון, הם לא יוכלו לנגוס בכם, אבל עדיין, מדובר בחוויה מעט מצמררת.

כעת, אחרי כל זה, אתם מוכנים ל-Crush n' Gusher, מתקן אקסטרים שנראה כמו תפאורה מסרט הרפתקאות המשלב שלוש מגלשות בעלות השמות המוזרים "מפוצץ הבננות", "מועך הקוקוס" ו"מפמפם האננס". שמות מוזרים, כן. אבל גם בהחלט מבטיחים. כך או אחרת, במתקן הזה, צפו לצווחות שיימשכו לאורך של לא פחות מ-128 מטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פארק מים Disney's Typhoon Lagoon Water Park. Disney's Typhoon Lagoon Water Park, אתר רשמי
פארק מים Disney's Typhoon Lagoon Water Park/אתר רשמי, Disney's Typhoon Lagoon Water Park

Aquaventure Water Park at Atlantis Paradise Island נסאו, ניו פרובידנס איי בהאמה

פארק מים במקום ששמו מכיל את המילים "גן עדן" ו"אטלנטיס", לא יכול לאכזב. האם הוא מקיים? בהחלט. פארק זה, הממוקם בנסאו (Nassau) בירת איי בהאמה, מהווה חלק ממתחם הנופש "אטלנטיס" (הכניסה חינם לאורחי המלון) ומציע ריגושים בלתי פוסקים, המגיעים אליכם בזה אחר זה.

אל תחמיצו גלישה במגלשות המים המצויות במרומי מגדלים שנבנו בהשראת העיר האבודה אטלנטיס. לא פחות מ-75 מיליון ליטר מים יטיסו אתכם בהם ובנהר מלאכותי מפתיע שאורכו כקילומטר וחצי.

אל כל הטוב הזה הוסיפו אשדים מסתחררים ונחשולים שמגיעים בהפתעה. עוד בפארק: 20 מתחמי שחייה, מצודת-משחק לילדים ו-11 בריכות שחייה. ואיך הכל נראה? הפארק מעוצב כעולם טרופי ססגוני במיוחד.

Hot Park ריו קוונטה, ברזיל

אם יהיה לכם חם בפארק המים הזה, הסיבה אינה מזג האוויר אלא טמפרטורת המים. כיאה למוניטין שלה, כעיר המשופעת במעיינות חמים הנובעים מבטן האדמה, מתהדרת ריו קוונטה (Rio Quente) בפארק המים היחיד באמריקה הדרומית שבו זורמים מים חמים.

אחד הריגושים המהנים ביותר כאן מגיע בדמות מגלשת הענק Giant Slide שרוחבה 22 מטרים והגלישה בה נעשית באמצעות אבובים.

אבל פסגת הפחד היא ללא ספק מתקן העונה לשם אקספיראדו (Xpirado) שמורכב ממגדל שגובהו 31 מטרים ומגלשה שיורדת בתלילות לאורך כולל של 142 מטרים. במקרה שתהיתם איך זה מרגיש לשעוט מטה במהירות של 8.3 מטר לשנייה, כאן תוכלו לבדוק זאת. את הפינאלה של גלישת האקסטרים הזו תערכו באגם שנראה תמים, אך למעשה שורצים בו דגי פירנאה. אל דאגה, בחלק זה של המגלשה תהיו מוגנים מפני הטורפים הקטנים והזדוניים הללו.

פארק מים סיאם טנריף האיים הקנאריים.
פארק מים סיאם בטנריף. אדריכלות מהממת בסגנון תאילנדי מסורתי

Wild Wadi Water Park דובאי

דובאי, שמסתמנת כמעצמת פארקי מים מציעה למבקרים בה את "הוואדי הפראי", הממוקם אל מול בורג' אל-ערב המרהיב, המלון הרביעי בגובהו בעולם. כאן ממתינים לכם 30 מסלולי גלישה ואטרקציות לכל המשפחה. הפארק מעוצב ברוח "עלילות ג'וחא", אגדה שבמרכזה דמות הומוריסטית ידועה מהפולקלור הערבי. כמו הרשל'ה שלנו, אבל בגרסה המוסלמית.

נתחיל מהשיא: המתקן המדליק ביותר כאן עונה לשם Wipeout and Riptide Flowriders, והוא מציע חווית גלישה אולטימטיבית. למעשה, מתקנים דומים לו מצויים רק בארבעה פארקי מים נוספים בעולם.

מתקן זה – שתוכנן בידי תומאס לוכטפלד, עורך דין אמריקאי וחובב מושבע (ומפורסם) של גלישה - מטיח שבע טון מים בשניה (!) ובכך יוצר אפקט מציאותי מאוד של גלים עוצמתיים. יותר "וואו", מזה לא תמצאו בסביבה.

Siam Park אדחה (טנריף), ספרד

התפאורה: אדריכלות מהממת בסגנון תאילנדי מסורתי, נהרות שוצפים ומתפתלים וכמובן - מגלשות אימתניות. בכל הקשור לפארקי מים, Siam Park באדחה (Adeje) שבטנריף הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לצאת להרפתקה בלתי נשכחת. אל תפספסו את "סינגה" (Singha), שנפתח בשנה שעברה, ובו מגלשות שיטיסו אתכם במהירות של 18 מטר בשנייה לאורך של 240 מטרים של פיתולים עקלקלים.

התחלתם להתרגש? כעת לכו על מגלשת מגדל הכוח (Tower of Power) שמתנשאת לגובה של 28 מטרים. היא תוריד אתכם מגג העולם הישר אל המים, במצב כמעט מאוזן ובמהירות מסחררת.

חשבתם שמגיעים לבריכה וזה נגמר? ובכן, המגלשה הזו, שנהפכה לאחד מסמליו הידועים של פארק המים, ממשיכה להפתיע: כעת היא תעביר אתכם במנהרה שקופה הטבולה בתוך בריכה שורצת כרישים. רק אחרי שתחלפו על פני הטורפים הימיים, תזכו לנחות בשפריץ גדול בבריכת מים. הפעם ללא כרישים כמובן.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully