וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופש הוא רק תירוץ: נמלי התעופה הכי מפנקים בעולם

22.8.2016 / 16:00

המוח האנושי אמנם עדיין לא מצא פתרון מושלם לבעיית השעמום בנמלי התעופה אבל יש כמה ששווה להתפלל כדי שהטיסה מהם תתעכב. מה מציעים לכם נמלי התעופה הכי שווים בעולם?

נמל תעופה. ShutterStock
מבט תכוף על לוח ההמראות יכול לייאש את האופטימיים ביותר/ShutterStock

לא צריך להיות טייס כדי לדעת שנמלי תעופה יכולים להפוך לסיוט מתמשך. גם אם מצב הרוח כבר נכנס למוד של חופשה וביקור בחנויות הדיוטי פרי נראה מהמשרד כמו קניון בלתי נגמר, מראה התורים הארוכים והמבט התכוף על לוח ההמראות יכול לייאש את האופטימיים ביותר.

לכל זה יש להוסיף את העובדה שהמוח האנושי עדיין לא מצא פתרון מושלם לבעיית השעמום וגם המחשבות על החוף או ההופעה הקרובה בחו"ל לא מסייעים להרוג את הזמן.

אז מה עושים ברוב הזמן? רוכשים ביטוח נסיעות, ממתינים בסבלנות ובדוחק (תלוי איפה אתם) ומתפללים שלא יהיו עיכובים. אבל יש נמלי תעופה שהעיכוב הטיסות בהם הוא דבר מבורך. למען האמת, הנוסעים מפללים אליו רק כדי שיוכלו להתעכב עוד קצת במסלול הגולף או בריכת השחייה. איפה תוכלו למצוא אותם?

להתגלש בנמל צ'אנגאי, סינגפור

גן פרפרים נמה"ת צ'אנגאי סינגפור. ShutterStock
גן פרפרים בנמל צ'אנגאי סינגפור/ShutterStock

אחד מנמלי התעופה המרכזיים ביבשת אסיה וללא ספק המפנק שבהם משנע מדי שנה לא פחות מ-54 מיליון נוסעים. אבל לא זאת הסיבה בגינה מדי שנה הוא נבחר לנמל התעופה המוביל בעולם.

הנוסעים שעוברים בו נהנים מלא פחות מפארק מים ענק לילדים, מתחם ספא, גן בוטני שמגדל כמה מזני הפרפרים הנדירים ביותר. בשנה הבאה ייפתח בצ'אנגאי טרמינל חדש, רביעי במספר, במרכזו ייבנה מפל מים מלאכותי בגובה 130 מטרים וב-2018 צפוי להיבנות בו מתחם ענקי של יהלומים ותכשיטים שיציע מחירים פטורי מכס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לרקוד באינצ'און, סיאול

מופע מוסיקה בנמל התעופה של סיאול. ShutterStock
מופע מוסיקה בנמל התעופה של סיאול/ShutterStock

נמל התעופה של סיאול, בירתה של דרום קוריאה נחשב אף הוא למעצמה אסייתית ולו בגלל אפשרויות הקנייה בו. באינצ'און פועלת חנות הדיוטי פרי הגדולה בעולם שמייצר לבדה הכנסות של שני מיליארד דולר בשנה.

לא בכדי החליט המותג לואי ויטון לפתוח את חנות הדגל הראשונה שלו אי פעם בתוך נמל תעופה. אבל לא רק קניות תמצאו שם. מגרש החלקה על קרח, מועדון ספא, גני שעשועים, מוזיאון תעופה והכי מקורי: היכל מוסיקה בו מתקיימות הופעות חיות של אמנים מקומיים ובינלאומיים.

להשתכר בנמל התעופה פרנץ יוזף במינכן

בירה בנמה"ת מינכן. צילום מסך
"ביר-גארדן" בנמל התעופה של מינכן/צילום מסך

נמל התעופה השני בגודלו בגרמניה מביא את בירת בוואריה לנוחתים עוד לפני שיצאו מפתח הגייט. זה אומר שבמקום פועלת מבשלת בירה מקומית ואפילו "ביר-גארדן" מקורי שמציע לנוסעים לטעום את פרי הייצור של המבשלה.

אחרי הביקור המשכר, ממתין למבקרים בנמל פרנץ יוזף בית מאפה בווארי, מסלול גולף מקורה וקזינו כדי שיוכלו להרוויח כמה אירו לפני החזרה לארצם.

להתאמן בנמל התעופה, קלוטן בציריך

כושר בנמל התעופה של ציריך. צילום מסך
מועדון כושר בנמל התעופה של ציריך/צילום מסך

מי אמר שצריך לוותר על הטרנד הבריאותי כשיוצאים לחופש או נסיעת עבודה בחו"ל? נמל התעופה של צריך, הוא, מסתבר, נמל התעופה הכי בריא בעולם. זה אומר שגם אם פיטמתם את עצמכם לדעת במזון ובירה במהלך החופש, כדאי שתיכנסו לאחד ממועדוני הכושר הנמצאים בשטחו, או תצאו לסיבוב במסלול הרכיבה והרולרבליידס שממוקם על הגב.

רכבת המטרו הפנימית שמגיעה לכל נקודה בנמל תוכל אף לקחת אתכם למתחם המקלחות והספא כדי להתרענן ואפילו לתפוס תנומה באחד מחדרי האירוח, אם הטיסה שלכם מתעכבת יתר על המידה.

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי

נמה"ת של דובאי. ShutterStock
נווה מדבר. נמל התעופה של דובאי/ShutterStock

דמיינו לעצמכם את נווה המדבר המפואר ביותר שניתן לבנות עלי אדמות ועכשיו צפו אותו בזהב. זאת, פחות או יותר, היתה מטרתם של הש'ייחים באיחוד האמירויות שתכננו את נמל התעופה. הרעיון המרכזי היה לבנות את נמל התעופה הגדול והיעיל בעולם כולו ונראה שהוא הצליח.

כי מאז פתיחתו ב-2014 הוא הפך לנמל עם מספר הטיסות הגדול בעולם. כמובן שבדובאי ניצלו זאת כדי להפוך לגן עדן של קניות זולות, בעיקר של אלקטרוניקה ומוצרי חשמל וכמובן, זהב. מי שמאס בקניות או פשוט נגמר לו הכסף, יכול לשכשך בבריכת השחייה הענקית של הנמל או לתפוס תנומה ב- SnoozeCubes המפורסמים בעולם.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully