וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל תייר הוא מלך: מה מציעות לכם חברות התעופה המובילות בעולם

18.8.2016 / 13:07

חברות התעופה המובילות בעולם כבר הבינו שהתחרות מול חברות הלואו-קוסט בגזרת המחיר פירושה הפסד ידוע מראש, וכל מה שנותר להן היא רק התחרות בגזרת השירות. תמורת כרטיס הטיסה אנחנו מקבלים שורה של פינוקים

דיילת מוזגת יין.
תמורת כרטיס הטיסה אנחנו מקבלים שורה של פינוקים

בואו נודה על האמת: מרביתנו לא יזכו לרבוץ מדושני עונג במחלקות היוקרה של חברות התעופה המובילות בעולם. גם מי שהפרוטה מצויה בכיסו לא ימהר לשלם 3,000 דולר עבור מושב בקו תל אביב-ניו יורק. אבל כדי להתפנק בשמפניה או טאבלט לא צריך לשלם כל כך הרבה.

חברות התעופה המובילות בעולם כבר הבינו שהתחרות מול חברות הלואו-קוסט בגזרת המחיר פירושה הפסד ידוע מראש, וכל מה שנותר להן היא רק התחרות בגזרת השירות.

כמובן שהרווח הגדול כולו שלנו. תמורת כרטיס הטיסה אנחנו מקבלים שורה של פינוקים שמגבירים את חוויית הטיסה בדרך לחופשה המיוחלת. אז רגע לפני שאתם רוכשים כרטיס טיסה ורצים לרכוש ביטוח נסיעות, מהן חברות התעופה שיפנקו אתכם גם בלי שתשבו בביזנס?

וירג'ין אטלנטיק

וירג'ין. אתר רשמי
וירג'ין אטלנטיק. מוחות מבריקים/אתר רשמי

חברת התעופה הבריטית שנמצאת בבעלות אין ההון הצבעוני ריצ'רד ברנסון אמנם לא טסה לישראל אבל אין ישראלי שלא שמע עליה. כמי שהתחילה את דרכה בהטסת אנשי עסקים בין לונדון לניו יורק ובהמשך ליעדים נוספים בצפון אמריקה, וירג'ין יודעת לפנק את כל מי שטס עמה.

איך זה מתבטא? וירג'ין מעסיקה קבוצת מיקוד של אלף "מוחות מבריקים" שמנתחים כל פרט בטיסה ואלה, הגו את המושבים המרווחים ביותר שמוצעים במחלקת התיירים. וירג'ין אף דואגת להעניק חינם חיבור לאינטרנט אלחוטי במהלך טיסה לנוסעים נאמנים.

מאיפה הכי כדאי לטוס עמה? מנמל הית'רו בלונדון ליעדים בצפון אמריקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אייר ניו זילנד

אייר ניו זילנד. אתר רשמי
אייר ניו זילנד. לובסטר ופיג'מות/אתר רשמי

אחת מחברות התעופה המובילות בעולם שזכתה לשבחים בשל צי המטוסים החדיש שלה והשירות המוגש בטיסות. הנוסעים מישראל פוגשים אותה בבירות אירופה הגדולות ותמיד חוזרים נפעמים.

מספיק לראות את מושבי מחלקת התיירים והלובסטר המוגש לכל נוסע כדי להבין שיש כאן עסק עם מקצוענים שמבינים ש-22 שעות באוויר זה לא הולך ברגל. החברה נוהגת לארח מדי פעם שפים על הטיסה שמנעימים את החיך של הנוסעים.

מאיפה הכי כדאי לטוס עמה? מלונדון או פרנקפורט.

אמירייטס

אמירייטס. אתר רשמי
אמירייטס. לא מעט ישראלים טסים עמה ליעדים באסיה/אתר רשמי

גם אם הדעות הקדומות מנצחות בנוקאאוט, אמירייטס היא התגלמות האושר בשמים. חברת התעופה של איחוד האמירויות שמה לה למטרה להשתלט על העולם וזה בדיוק מה שהיא עושה. צי מטוסי ה-A380 הענקיים שלה מציע מיטות, מקלחות, בר משקאות באמצע הסיפון, דייל אישי צמוד ואפילו חדר ספא. מה צריך יותר?

מאיפה הכי כדאי לטוס עמה? מנמל התעופה של עמאן הירדן.

ג'פאן איירליינס

ג'פאן איירליינס. ShutterStock
ג'אפן איירליינס. שינה טובה/ShutterStock

חברת התעופה היפנית השיקה לפני מספר שנים שירות ייחודי שנקרא "שינה טובה", שזה אומר שכל צוות המטוס יעשה את המרב האפשרי כדי שהנוסעים יוכלו לישון בשקט. שזה אומר: אורות מעומעמים, שקט וארוחות קלות לפני השינה.

את המתכון להצלחה הגה הנשיא יושיהארו יוקי: כל אחד מעובדי ג'אל מחוייב לחלוק את הידע והניסיון שלו, תוך שהוא מיישם את המשוואה במלואה: כישרון + מאמץ = מסוגלות. עם זה קשה להתווכח. אבל מאחורי כל החוכמות היפניות המתפלספות, יש לג'פאן איירליינס מוצר מנצח שמתבטא בנוחות ודיוק מבצעי מופתי.

מאיפה הכי כדאי לטוס עמה: כל בירות אירופה הגדולות.

סינגפור איירליינס

סינגפור איירליינס. ShutterStock
סינגפור איירליינס. ערכות שעמום לילדים/ShutterStock

חברת התעופה הטובה בעולם, כמעט לפי כל מדד אפשרי. סינגפור איירליינס היתה חברת התעופה הראשונה שקיבלה את מטוס הנוסעים הגדול בעולם ושכללה את רמת השירות בו לידי אמנות.

זה אומר מושבים מרווחים, ארוחות שף, תוכן בידורי שיכול להספיק לשנה שלמה, פיג'מות וערכות ריענון בטיסות ליליות, חטיפים ללא הפסקה ואפילו ערכות שעמום לילדים. כל נוסע הוא בגדר אורח כבוד ולא משנה כמה שילם על כרטיס הטיסה שלו. אם יש חברת תעופה שבישראלים היו כמהים לראות, הרי שסינגפור היא הראשונה ברשימה.

מאיפה הכי כדאי לטוס עמה: כל בירות אירופה הגדולות.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully