וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: מי שמטייל יותר - גם עושה יותר סקס

17.8.2016 / 8:31

מחקרים קובעים שאם מטיילים יותר - מאושרים יותר. אבל מה קורה כאשר מכניסים למשוואה טיול בזוג, ומה הקשר בין טיולים לסקס - מי שמטייל יותר גם "עושה את זה" יותר

ט"ו באב חופשה רומנטית רחצה בריכה. ShutterStock
הסוד הוא לומר בקול רם מה אתם רוצים וצריכים, גם בחופשה/ShutterStock

בין אם מדובר בבן או בת זוג, חבר טוב, מכר או שותף מזדמן - טיול עם פרטנר יגרום לך להכיר לא רק את היעד שאליו אתה נוסע, אלא יוסיף רבדים נוספים לחופשה.

מחקרים וסקרים לא מעטים הוכיחו - וממשיכים להוכיח כל העת - כי רמת האושר של מי שנוהגים לטייל לעיתים קרובות, גבוהה יותר מזו של אלו שממעטים לצאת לחופשות.

כמובן, לא קשה לנחש מדוע יעדים חלומיים ושבירת השגרה מהלו"ז הקדחתני שבו אנו שרויים טומנים בחובם את המפתח לאושר, אבל מה קורה כאשר נשתמש באותה לוגיקה כאשר נכניס למשוואה גם מערכות יחסים? האם למי שמטיילים יחדיו יש סיכוי טוב יותר להגיע לאושר עילאי בקשר ביניהם?

טוב, אולי "אושר עילאי" הוא מושג מחייב מדי. טיול - ממש כמו מערכת יחסים - תמיד יהיה גדוש במהמורות ובתהפוכות. עם זאת, רגעי השפל ילמדו אתכם על עצמכם לא פחות מהרגעים הטובים ביותר, ובכל מקרה - אלו וגם אלו טומנים בחובם חוויות חדשות ומרגשות.

פסיכולוגים רבים טוענים, כי הדרך היעילה ביותר לבחון את מידת ההתאמה עם מישהו אחר, היא פשוט לטייל איתו. סקר שערך איגוד התיירות האמריקאי אף גילה ומצא, כי זוגות שמטיילים יחדיו אינם רק מאושרים יותר, אלא מקיימים יחסי מין בתדירות גבוהה יותר מאלו שממעטים לטייל.

אז בין אם אתם מעוניינים לחזק את הקשר הרומנטי שלכם או לקפוץ למים הקרים של זוגיות חדשה - מומלץ לכם לארגן חופשה או טיול.

חופשה האיים המלדיביים. ShutterStock
רוצה לדעת אם אתם מתאימים? צאו לחופשה/ShutterStock

תקשורת, תקשורת, תקשורת

הנה כמה מהאופנים שבהם הטיול המשותף עשוי לאתגר אתכם ואת הפרטנרים שלכם, וגם כמה יתרונות חשובים לטווח הארוך.

כאשר אתה מבלה את כל שעות הערות שלך עם מישהו אחר במקום חדש ולא מוכר, בעודך מנסה לקבל החלטות בנוגע לכל דבר - החל מהיכן מומלץ לשבת במטוס ומה להזמין במסעדה ועד היכן ללון ולאן לטייל בכל יעד - נדרשת תקשורת רציפה ובלתי פוסקת.

במאמר בנושא שהתפרסם באתר התיירות Smarter Travel מסבירים את האמת הפשוטה: אם אינך אומר בקול מה אתה בעצם רוצה, או מאידך, מתעלם מרצונותיו וצרכיו של שותפך לטיול - הרי שאתה על הדרך הנכונה להרוס את הטיול.

אז אתה מעדיף לנמנם מאשר לצאת ולשוטט? פשוט אמור זאת מבלי להתבייש. אם לא תעשה זאת, העייפות תכריע אותך, תהפוך אותך לרגזן ואולי אף תצית ריב של ממש. ואם אתה מרגיש לא בנוח או לא בטוח במקום הלינה שזה עתה מצאתם - אמור זאת גם. יש אפילו סיכוי טוב שגם בן או בת הזוג מרגישים כמוך (ולא אומר דבר).

כי בטיול - כמו בכל סיטואציה זוגית - הסוד הוא פשוט להקשיב, וגם לומר בקול רם מה אתה רוצה וצריך. זה פשוט, וזה עובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully