וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 12 דקות: זו הטיסה הקצרה ביותר בעולם; אבל לאן?

16.8.2016 / 8:35

בחודש הבא ייחנך קו תעופה בין טורונטו למפלי הניאגרה המפורסמים שבקנדה. זמן הטיסה: קצת יותר מעשר דקות. ואיך בדיוק יתבצעו בדיקות הביטחון בטיסה כה קצרצרה? על המטוס עצמו

טורונטו. ShutterStock
רק 12 דקות ואתם במפלי הניאגרה. טורונטו, קנדה/ShutterStock

החל מ-15 בספטמבר, תציע חברת התעופה הקנדית Greater Toronto Airways טיסות יומיות מנמל התעופה העירוני בילי בישופ שבטורונטו, הישר אל שדה התעופה המחוזי של מפלי הניאגרה.

נכון לעכשיו, בפני כל מי שמעוניין להגיע מהעיר הגדולה לניאגרה - בין אם למטרות עסקים ובין אם לטיול לצד פלא הטבע הפופולרי - עמדו שתי אופציות: נסיעה ברכב האורכת כשעה (וזאת כאשר אין עומסי תנועה) או נסיעה ברכבת, שנמשכת כשעה וחצי. קו התעופה החדש יקצר את זמן ההגעה ל-12 דקות בלבד.

אתר האינטרנט של חברת התעופה מפרסם כי זמן הטיסה יעמוד על 15 דקות, אך עם זאת, דיוויד ניסאן, סמנכ"ל התפעול של Greater Toronto Airways, מסר כי הזמן בפועל יעמוד על 12 דקות.

"אנו מנסים להעניק ללקוחות שירות נוח יותר", אמר ניסאן לרשת החדשות המקומית The Star. לדבריו, קו התעופה החדש ייצור הבדל עצום במיוחד עבור מי שנדרשים לבצעי את הדרך הזו מדי יום.

את הטיסות בין טורונטו למפלים המפורסמים ניתן להזמין דרך אתר החברה. מחירו של כרטיס לכיוון אחד יעמוד על 85 דולר קנדי (כ-250 שקלים) ומחיר כרטיס הלוך ושוב - 159 דולר קנדי (465 שקלים).

אקרובט אמריקאי חצה לראשונה את מפלי הניאגרה על חבל דלק. רויטרס
אדם הולך על חבל מעל מפלי הניאגרה/רויטרס

מומלץ להגיע לשדה כחצי שעה לפני ההמראה

בקו החדש ינועו מטוסים בעלי 8 מושבים בלבד, פעמיים ביום, בימים שני עד שישי. הטיסות ייצאו מטורונטו בשעות 7:00 ו-16:30, וממפלי הניאגרה בשעות 8:30 ו-18:00.

והקטע הכי טוב? תשכחו מתורים לבדיקות הביטחוניות. אלו יבוצעו באופן רנדומלי על המטוס עצמו, ממש לפני ההמראה, כדי למנוע עיכובים מיותרים. עם זאת, בחברת התעופה ממליצים לטסים להגיע בכל מקרה לשדה כחצי שעה לפני ההמראה.

כדאי לדעת כי חברת התעופה Greater Toronto Airways מתמחה בעיקר בטיסות כיף באזור טורונטו ומפלי הניאגרה, והיוזמה החדשה היא חלק מחזון ההתרחבות של החברה. בקרוב תציע החברה טיסות בין טורונטו למונטריאול ובין טורונטו לעיר קולינגווד (Collingwood) שבאונטריו.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully