וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלט בשדה"ת: "טורקיה מאפשרת סקס עם ילדים מתחת לגיל 15"

השלט האלקטרוני הפרובוקטיבי רץ בשדה התעופה של וינה, אולם הוסר לאחר התערבות משרד החוץ הטורקי. בחודש שעבר התנוסס שלט אחר, שקרא לאוסטרים לא לנסוע לטורקיה כביטוי לתמיכה בארדואן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משרד החוץ הטורקי התערב. הכתובת שהופיעה בשדה התעופה בווינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלט אלקטורני רץ (טיקר), שבו הכיתוב "טורקיה מאפשרת יחסי מין עם ילדים מתחת לגיל 15", הוסר לאחרונה משדה התעופה של וינה, לאחר התערבות משרד החוץ הטורקי, כך לפי ה"דיילי סאבא" הטורקי.

השגרירות הטורקית בווינה קיבלה הוראה ממשרד החוץ הטורקי בראשות שר הטורקי מבלוט צ'בושולו, לפעול להסרת הכיתוב הפרובוקטיבי והשקרי, לטענתם. זו הפעם השנייה שבה מתנוססת כתובת פוגענית כלפי הטורקים ששדה התעופה נאלץ להוריד.

הכתובת הפוגענית קיבלה פומבי ברשתות החברתיות וזכתה לביקורת רחבה. גולשים רבים גינו את אוסטריה על שאיפשרה לסיסמה כזו להתנוסס בשדה התעופה שלה, כשאחרים דאגו להזכיר שהארכיבישוף לשעבר של וינה, הקרדינל האנס הרמן גרואר, התעלל מינית ביותר מ-2,000 ילדים.

הגיל המאושר בחוק לקיום יחסי מין בטורקיה הוא 18, וכל פעילות מינית עם מי שטרם מלאו לו 18 נחשבת התעללות מינית.

זוהי לא הפעם הראשונה שבשדה התעופה של וינה מופיעות כתובות נגד טורקיה. ב-15 ביולי התנוסס שלט נוסף, שעודד אנשים לא לנסוע לארץ הקלאבים: "לנסוע לטורקיה זה אומר שאתם תומכים בנשיא ארדואן". אולם השלט הוסר לאחר ששגריר טורקיה ביקר בשדה התעופה בהוראת שר החוץ שלו.

תקרית אחרת נגד טורקיה התרחשה באוסטריה, כשאחד מראשי הערים במדינה אסר על התושבים להניף דגלי טורקיה בבתיהם, שתמכו בדמוקרטיה בטורקיה, וזאת לאחר ניסיון ההפיכה הכושל האחרון, שהטיל צל על חופש העיתונות והביטוי במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully