וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

55 טיסות ביום רק ליוון: לאן הישראלים טסים הקיץ?

11.8.2016 / 12:37

בנתב"ג מצפים ל-82 אלף נוסעים היום, במה שמכונה היום העמוס ביותר השנה. בכל יולי-אוגוסט יעברו בנתב"ג 4 מיליון נוסעים. אז לאן כולם טסים? צפו באולפן וואלה!NEWS

ספק 500

זהו הקיץ העמוס ביותר מבחינת נוסעים שיעברו בשדה התעופה הבינלאומי של ישראל, כשברשות שדות התעופה מדווחים על ארבעה מיליון נוסעים בכל יולי-אוגוסט, והיום (ה') יהיה היום העמוס ביותר בשדה עם יותר מ-82 אלף טסים בנתב"ג.

אורי בן-ארצי, סמנכ"לית מכירות בחברת אמדאוס למתן פתרונות טכנולוגיים בתחום התיירות, מספרת באולפן וואלה!NEWS על היעדים הפופולריים שהישראלים טסים אליהם בקיץ, ובהם ניתן למנות בראש ובראשונה את יוון, כשרק היום יטוסו 9,730 נוסעים למדינת הנופש השכנה ב-55 טיסות.

עוד בין היעדים הפופולריים על הישראלים הקיץ, ניתן למנות את טורקיה - כיעד ביניים לטיסות קונקשיין ליעדים אחרים, איטליה, גרמניה וארה"ב. ברשות שדתו התעופה מדווחים כי רק בחודש יולי האחרון נרשם גידול של תשעה אחוזים במספר הטסים מאשר בחודש יולי אשתקד.

סנטוריני. ShutterStock
אין ספק - יוון היא היעד הכי פופולרי של הישראלים. סנטוריני/ShutterStock

בחגים צפו להתייקרות נוספת

אחד הגורמים לעלייה הגדולה במספר הטסים, היא מדיניות "השמיים הפתוחים", שהחלה לפני כמה שנים, ובואן של חברות לואו-קוסט רבות לארץ, שמציעות טיסות מוזלות ליעדים רבים באירופה. גם העובדה שמחירי החופשות בישראל, ובעיקר הלינה היקרה במלונות בארץ, אינם זולים - משפיעה ישירות על הבחירה של הישראלים בחו"ל.

לפי תמר גרזון, מנכ"לית אתר "טרווליסט" להשוואת מחירים, באמצע אוגוסט מחירי החופשות יהיו יקרים יחסית לסוף אוגוסט ותחילת ספטמבר - אז צפויה ירידה של כ-40 אחוזים במחירי הטיסות החופשות מחוץ לישראל. עונת החגים שתתקיים השנה בחודש אוקטובר, צפויה אף היא לשלוח ישראלים רבים לחו"ל - או אז יאמירו המחירים שוב ויעדי אגן הים התיכון כבר יתקררו מבחינת מזג האוויר, אולם יעדים אחרים, כמו זנזיבר, ארה"ב, המזרח הרחוק ואחרים ישובו להיות פופולריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully