וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי ויוגה בעולם: הטייסת השבדית שמושכת תשומת לב

11.8.2016 / 9:03

מריה פטרסון, יפהפייה בת ה-32 מהעיר גטנבורג, היא טייסת בחברת ריינאייר, שטסה גם לישראל. היא טסה בכל אירופה ומעלה לאינסטגרם צילומי סלפי שלה מהקוקפיט ומתרגולי יוגה ביעדים מרהיבים. לא פלא שיותר מ-235 אלף גולשים עפים עליה

מריה פטרסון השבדית הפכה להיות טייסת מסחרית ב-2011 וכיום טסה עבור חברת הלואו-קוסט ריינאייר, שטסה גם לישראל. אבל לאחרונה היא מושכת הרבה תשומת לב אינטרנטית, לא רק בזכות יופיה של הבלונדה השבדית, אלא כתוצאה מצילומי סלפי שלה בקוקפיט ומתרגול יוגה ברחבי העולם.

לפטרסון, בת ה-32 מהעיר גטנבורג, יש יותר מ-235 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, שבו היא מעלה צילומים יפהפיים שלה ביעדים נהדרים, כשהיא מתרגלת יוגה בביקיני.

"כשהחלטתי להיות טייסת, עבדתי קשה כדי לחסוך לאימוני טיסה", היא כתבה באתר שלה, שבו היא היא גם מספקת מידע ועצות לכל מי שחולם להיות טייס. "העבודה הקשה השתלמה", היא מוסיפה, "ואני מאוד שמחה להיות איפה שאני היום - להטיס בואינג 737 מסביב לאירופה".

אבל, כאמור, לא רק העבודה שלה וכמה צילומי סלפי מושכים את תשומת לב הגולשים, אלא שיתוף של צילומיה מתרגילי יוגה על רקע חופים לבנים ומי טורקיז ביעדים שאליה היא טסה.


עוד חשבונות אינסטגרם שאתם חייבים לעקוב אחריהם:
ישבנים לוהטים ומטיילים: האינסטגרם של תיירים שמתפשטים בעולם
על גב העולם: הזוג המדהים ששבר את האינסטגרם
מאוהבים ומטיילים: הזוג שחי את החיים שכולנו היינו רוצים


"אחרי ששיתפתי כמה צילומים, הבנתי כמה עולם התעופה באמת גדול", היא אומרת. "יש שם הכל, החל מטייסים, צוות קרקע, בקרים, סימולטורים של טיסה - הרשימה יכולה להיות ארוכה".

אז הנה כמה מהצילומים המובחרים של פטרסון מסביב לעולם. את כולם אפשר למצוא בחשבון האינסטגרם שלה.

עוד באותו נושא

לא פעם ראשונה בים: האינסטגרם של הגולשות היפות בעולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully