וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילוי לאמיצים בלבד: חופשות האקסטרים שיגרמו לכם להזיע מפחד

9.8.2016 / 8:12

מי שחשב שחופשה בחו"ל מעוררת אסוציאציות חביבות של בתי קפה על שפת אגם או טיול דיסנילנד עם המשפחה, שיחשוב שוב. כדי לשרוד את החופשות הבאות תצטרכו לב ענק במיוחד והמון אומץ

תרמילאים בנוף הררי. ShutterStock
חופשת בטן-גב? תחשבו שוב/ShutterStock

סקי באיטליה וראפטינג בדרום אמריקה זה לחלשים. אפילו טיפוס הרים, צניחה חופשית וטרקים של שלושה ימים על מצוק הר אפריקני, נחשבים משחק ילדים לעומת חופשות ההרפתקאות האולטימטיביות שמופיעות בהמשך הכתבה.

מי שחשב שחופשה בחו"ל מעוררת אסוציאציות חביבות של בתי קפה על שפת אגם או טיול דיסנילנד עם המשפחה, שיחשוב שוב.

כדי לשרוד את החופשות הבאות תצטרכו לב ענק במיוחד והמון אומץ. השכר שלכם, מלבד הזכות לספר לחבר'ה, הוא פרץ בלתי מוגבל של אדרנלין וכמובן, חוויה שתרבוץ בפנים עד הרגע האחרון. מוכנים? קחו נשימה עמוקה, סגרו לעצמכם ביטוח-נסיעות וצאו לדרך.

לצלול עם כרישים במקסיקו

צלילה עם כרישים. ShutterStock
צלילה עם כרישים/ShutterStock

קשה לכנות זאת חוויה, אבל צלילה בצמוד לאחד הרוצחים הכי קטלניים של הטבע היא הרפתקה ששמורה לכמה גיבורים בלבד. חופי איסלה גואדלופ ידועים כאזור שורץ כרישים לבנים ולמרבה ההפתעה, יש מי שעושה מזה לא מעט כסף.

סירות העץ שממתינות לאורך החוף לא נושאות רק דייגים, אלא גם כלובי ברזל ייחודים בתוכם נמצאים מי שמשאלת מוות בלבו, היישר למצולות. הצוללים יורדים עם מלווה או בגפם עם ציוד צלילה ונהנים ממבט על החיים מתחת לפני הים, בתקווה לפגוש כרישים שבעים וחביבים.

לחצו כאן כדי לטוס בראש שקט

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

זורבינג בניו זילנד

זורבינג. ShutterStock
זורבינג. במהירות 50 קמ"ש במורד הר או גבעה/ShutterStock

תושבי ניו זילנד ידועים באהבתם להרפתקאות מוזרות. אי שם בשנת 1994 הומצאה הזורבינג, משחק חווייתי שנראה שמי שנהנה ממנו אלה חובבי הסדרה ג'קאס. אבל תתפלאו.

יש עוד כמה משוגעים שהתמכרו לכאב. התיירים נכנסים לתוך כדור פלסטיק מתנפח וענק רק כדי להתגלגל לבד או עם שותפים, במהירות 50 קמ"ש במורד הר או גבעה. המשחק המסוכן הזה כבר קנה לא מעט מעריצים שבמשך הזמן פתחו קורסי הכשרה כיצד להישאר בהכרה בתום הגלגול ולא לגמור בבית חולים.

באנג'י משרדים בהונג קונג

באנג'י משרדים בהונג קונג. ShutterStock
מספיק מבט אחד למטה כדי לחזור למעלית. באנג'י מגדלים במקאו/ShutterStock

אנשי העסקים במקאו פוגשים אותם במעלית וכבר מזהים אותם ברגע הראשון. קופצי הבאנג'י עושים את דרכם לקומה ה-60 במגדל רק כדי להתארגן לקפיצה מגובה 230 מטרים.

הקפיצה עצמה נמשכת ממספר שניות בלבד אבל עבור 99 אחוזים מהאנשים, מספיק מבט אחד למטה כדי לחזור למעלית ולשכוח מ-300 הדולרים שעולה התענוג הזה. למי שכבר הגיע לגג ונחוש לא לקפוץ, ממליצים המארגנים להירתם לחבלים ולצאת לסיבוב על הקירות החיצוניים של המגדל. מה זאת אומרת, כדי להירגע, אלא מה?

טיול בחלל

אוניית חלל. ShutterStock
מה דעתכם על אוניית חלל/ShutterStock

לעזוב את כדור הארץ הוא משאלת לב של כולנו לפחות חמש פעמים ביום. אבל יש כמה שלקחו את העניין גלקסיה אחת קדימה. טיולים מסחריים בחלל הם לא דבר נפוץ כל כך, ובעיקר לא זול, אבל יש לא מעט חברות שמציעות מסע גלקטי בספינות חלל למשך 24 שעות.

התפריט כולל הקפה של כדור הארץ וטעימה של חיים ללא כוח כבידה. אם יש לכם 200 אלף דולר, אתם בכיוון הנכון.

לצלול אל הטיטניק בקנדה

אניה טרופה. ShutterStock
מה שלא עושה הצדק עושה הכסף. צלילה אל שרידי הטינטניק/ShutterStock

במשך ההיסטוריה, חופיה של מדינת ניופאונדלנד לא עניינו איש. אבל לפני שש שנים מצאה משלחת מדענים בינלאומית את המיקום המדויק של שרידי האנייה הכי מפורסמת בהיסטוריה, הטיטניק.

כ-4 קילומטר מתחת לפני הים שוכנת לה פיסת ההיסטוריה שרבים ניסו לחקור את סיפורה ולא ממש הצליחו. אבל כרגיל, מה שלא עושה הצדק עושה הכסף. חברת המחקר הרוסית בשם "אקדמיק קלדשי" מציעה למספר מוגבל של תיירים להתלוות אליה למסע צוללות במעמקים כדי לצפות באנייה הטרופה ואפילו לקחת כמה תמונות.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully