וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור שמחכה 10 ימים בשדה תעופה לבחורה שפגש באינטרנט

4.8.2016 / 8:58

בחור הולנדי שהכיר באינטרנט בחורה סינית, טס חצי עולם והמתין לה בנמל התעופה במשך 10 ימים. האם בסוף היא הגיעה?

Weibo youtube

זה לא סוד שהאהבה כואבת, אבל עבור חולה האהבה ההולנדי הזה - זה נגמר בבית החולים. אלכסנדר פטר זירק, בן 41 מהולנד, טס לאחרונה מארצו הישר אל מחוז חונאן (Hunan) שבסין, בתקווה לפגוש סופסוף את היפהפייה הסינית שאותה פגש באינטרנט.

אך לאחר שנחת בנמל התעופה של העיר צ'אנגשה, הצעירה - שהוצגה באמצעי התקשורת בשם ז'אנג בלבד - בוששה להגיע. וכך, מצא את עצמו זירק ממתין בנמל התעופה במשך 10 ימים. מצד שני, בתקופת ההמתנה הזו הוא זכה לאהדה לא מבוטלת מצד התקשורת המקומית ולא מעט גולשים.

זירק סיפר לכלי התקשורת בשדה התעופה, שפגש את ז'אנג, בת ה-26, באמצעות אפליקציית היכרויות, לפני כחודשיים - והאהבה ביניהם פרחה. הוא החליט לטוס אליה, אך כאשר נחת - גילה שאף אחת לא מחכה לו. וכך, במשך 10 ימים תמימים, סירב לעזוב את נמל התעופה. בסופו של דבר נלקח אל בית חולים מקומי, בעודו סובל מתשישות פיזית קשה.

ומה באשר לצד שלה בסיפור? לאחר שהסיפור התפרסם, יצרה ז'אנג קשר עם התקשורת המקומית. "חשבתי שזו בסך הכל בדיחה", היא סיפרה לכתבים. "הקשר בינינו התהדק עם הזמן, אך בשלב מסוים היה נראה לי שהוא מתחיל להיות אדיש כלפיי. ואז, יום אחד הוא שלח לי - ללא כל התראה -תצלום של כרטיס טיסה. הייתי בטוחה שהוא מהתל בי".
הצעירה הוסיפה כי ביום שבו נחת זירק בסין, היא בכלל שהתה במרכז רפואי במחוז אחר של המדינה, שם עברה ניתוח פלסטי. "הטלפון הנייד שלי היה סגור", הסבירה.

הולנדי טס לסין לפגוש נערה שפגש באינטרנט. צילום מסך
היא לא חיכתה לו. כך נראית הנערה הסינית שהכיר ההולנדי ברשת/צילום מסך

סינים ציניים

רשת BBC מדווחת, כי הרשתות החברתיות הסיניות געשו בעקבות התעקשותו חסרת ההיגיון של ההולנדי להמשיך ולהמתין במשך ימים ארוכים בנמל התעופה. כך אף נולד ההאשטאג "תייר_הגיע_לעיר_צ'אנגשה_כדי_לפגוש_את_החברה_המקוונת_שלו".

"הבנאדם כה טיפש. מדוע שמישהו יעשה דבר כזה?" שאל אחד הגולשים הסינים. "הוא הרי אמור לדעת שבסין הכל זה חיקוי", ענה לו גולש אחר. ומישהו אחר הוסיף בארסיות: "אולי היא כן הגיעה לפגוש אותו בנמל התעופה, ראתה איך הוא נראה, ומיד הסתובבה ושבה לביתה".

אך למרות הציניות שנשבה פה ושם, נראה כי רבים מהגולשים הסיניים התייחסו באהדה אל הזר המוזר. "הנה, סופסוף גבר שמתייחס לזוגיות בצורה רצינית, בלי לשחק משחקים", כתב אחד הגולשים. "אם את לא בעניין שלו, פשוט תגידי לו, כדי שיוכל כבר לחזור הביתה", הציע אחר. "מה זה אומר על מידת ההגינות הסינית?"

כך או אחרת, בימים הקרובים צפוי זירק שוב לביתו בהולנד. "אני ממש רוצה לפגוש אותו", מסכמת ז'אנג, שטוענת כי היא לגמרי בעניין. "אבל זה יקרה אחרי שאחלים מהניתוח שעברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully