וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דע מי אתה ולאן אתה נוסע: 5 חופשות טיפוסיות שכדאי להכיר

7.8.2016 / 9:37

למצוא את החופשה המתאימה, שתפגע בול במערך הציפיות הכבד, זה אתגר לא קטן. ההיפסטר, הסטלן, הנהנתן, הערכי והמשפחתי, מחפשים את היעד הבא שלהם. אנחנו מצאנו להם אותו

סיפור בדקה תיירות חופשה מפחיתה סיכוי למוות. ShutterStock
כדי לדעת אילו חוויות מתאימות לכם כדאי שתכירו את עצמכם היטב/ShutterStock

את המשפט הבא כדאי לקרוא פעמיים: הרגע הכי טוב בכל חופשה מגיע מיד עם החזרה הביתה. נכון, זה נראה קצת מופרך, כי אוסף החוויות בכלל נצבר על שפת הבריכה, באמצע השופינג או בספא של המלון.

אבל אם תחשבו על זה טוב, תבינו שהרעיון הראשוני היה להתנתק מהשגרה כדי לחזור אליה בכוחות מחודשים, שמחים וחיוניים יותר. ואותן חוויות שזה עתה נחרטו בזיכרון, נשארות הרבה יותר משבוע ברצלונה או בכרתים.

אבל זה כלל לא פשוט. למצוא את החופשה המתאימה, שתפגע בול במערך הציפיות הכבד, זה אתגר לא קטן. המידע והפיתוי זורמים ללא הרף ולשים את האצבע על הגלובוס כדי לבחור את יעד הנסיעה זאת פעולה שעושים רק בסרטים. אז איך יודעים? ובכן, מסתכלים פנימה.

הנה עוד משפט שכדאי לקרוא פעמיים: כדי לדעת אילו חוויות מתאימות לכם כדאי שתכירו את עצמכם היטב. ואם אתם לא מצליחים לעשות זאת, אז בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. במילים אחרות: אמרו לנו מי אתם ואיזה טיפוסים אתם ואנחנו נתאים לכם את החופש המושלם. מוכנים?

ההיפסטר

בלגרד. ShutterStock
בלגרד. המקום הכי מגניב שלא הכרתם באירופה/ShutterStock

ניו יורק, ברלין או קלאב ברודוס זה הכי סחי בשבילך ולא היית לוקח לשם את הדודות שלל. אתה בעניין אחר לגמרי. לחפש את הזרם ואז ללכת נגדו ואם אפשר על הדרך, גם הזרם לקבוע נורמות טיוליות חדשות. כלומר ללכת לאן שלא כולם הולכים, ולעשות זאת לפני שכולם יבואו אחריך.

היעד הבא שלך? בלגרד. מה שקראת. בירת סרביה היא המקום הכי מגניב שלא הכרת באירופה. העיר הזאת חיה מסביב לשעון והמחירים הזולים שהיא מציעה על שופינג, מסעדות וחיי לילה, הופכים אותה לאטרקטיבית בעיני צעירים רבים ממזרח אירופה.

בבלגרד יש גם סצנה לא קטנה מועדונים שמכוונים ישירות לקהל היפסטרי וחללי אמנות ואדריכלות. אין ספק, גם במרסיי או במאצ'ו-פיצ'ו תרגישו נוח, אבל בבלגרד לא ממש יכירו אותך כל שתוכל לממש את החלום שלך ולפחות לכמה ימים להיות מה שבא לכם.

כמה זה עולה: טיסות ישירות מנתב"ג לבלגרד יש מדי שבוע החל מ-320 דולרים לאדם. את מחירי המלונות נחסוך ממך כי אתם הרי יודע הכל בעצמך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הנהנתן

ג'מייקה. ShutterStock
ג'מייקה. מתחילים ליהנות מהרגע הראשון/ShutterStock

הצחקנו אותך. שאנחנו נגיד לך מה טוב בשבילך? את איביזה אתה מכיר כמו את הטבק שלך ובדיוק חזרת מסופ"ש בקטנה בלונדון, רק כי היה סייל באוקספורד. אנחנו יודעים שאתה נמצא בידיים טובות (של עצמך), אבל קבל יעד מפתיע שאפילו אתה לא חשבת עליו.

היעד הבא שלך? ג'מייקה. בירת האיים הקאריביים. הנסיעה אליה עלולה להיות קצת מייגעת אבל מיד כשנוחתים, הכל נשכח ומתחילים ליהנות מהרגע הראשון. חופים מהפנטים, טבע מרהיב, תרבות עשירה והכי חשוב: אנשים שמחים. כמוך.

קבל טיפ נוסף: בג'מייקה יש לא כפרי נופש שמציעים אירוח ברמת שבעה כוכבים. שטחי גוף, מועדוני ספא ומסיבות וארוחות בלי סוף, במחיר מצחיק. בקיצור, שנמצא היעד ההדוניסטי הכי שווה בעולם.

כמה זה עולה? כמה אלפי דולרים, תלוי מהיכן אתה מגיע. טיסות ישירות מישראל אין ועדיף להגיע דרך ניו יורק. כסף קטן בשבילך.

הסטלן

קופנהאגן. ShutterStock
קופנהאגן. שיהיה מה לספר לחבר'ה/ShutterStock

עזוב אותך. אתה רק רוצה לנוח. השאלה איפה תעשה את זה כך שתוכל לפחות ליהנות מזה וגם שיהיה מה לספר לחבר'ה. לסדר את הראש. אז ככה: אתה הולך ליהנות ביג טיים והמוח שלך, שרגיל לחומרים כימיים חיצוניים, יהפוך לפס ייצור עצמאי.

מה היעד הבא שלך? קופנהאגן. או יותר נכון כריסטיאנה. "העיר החופשית" היא הכינוי של הרובע הפסיכי הזה שנדמה כאילו נאצר בתוך קפסולת זמן אי שם בסיקסטיז ומנהלים חיי קהילה בסגנון היפי.

מותר לטייל בכריסטיאנה אבל אסור לצלם. תכל'ס זה לא ממש צריך לעניין אותך. מספיק להתרשם מהגרפיטי המגניב על קירות הרובע, על הבתים הצבעוניים והתושבים שנראים כמו ילדי הפרחים. אגב, רק כשתגיע לשם תבין שיש שופינג שמיוצר במיוחד בשבילך.

כמה זה עולה? אין טיסות ישירות מישראל לקופנהאגן אבל דרך יעדי ביניים הן יחסית זולות. מלון בעיר מתחיל מ-100 דולרים ללילה בערך.

המשפחתי

רויאל קאריביין. ShutterStock
אוניה של רויאל קאריביין. הכי חשוב שכולם נהנים/ShutterStock

באמא שלך. וגם באבא, וסבתא והילדים. אתה הרי לא תזוז בלעדיהם, אז כדאי לדאוג כבר עתה לעוד מיטות בחדר וכמובן, שהמושבים במטוס יהיו חופפים. החוויה אצלך רק מתחילה ברגע שכולם סיימו ליהנות ומשכך, תפרנו לך יעד מהסרטים.

מה היעד הבא שלך? קרוז של חברת רויאל קאריביין אתה הולך לברך אותנו. האניות הענקיות של החברה האמריקניות מלאות מפינוקים משפחתיים מכל וכל. שדרות קניות, פארקי מים, רחפנים אוויריים, קזינו, בינגו, חדרי גיימינג ומה לא.

ספק אם אתה הולך לנוח אבל הכי חשוב שכולם ייהנו ויודו לך עד זקנה על ההברקה בארוחת שבת שכולם יתנגדו לה וכו'.

כמה זה עולה? כ-2,200 דולרים לאדם כולל טיסות ליציאות מנמלי אירופה.

הערכי

אדיס אבבה. ShutterStock
אדיס אבבה. רציתם עומק? קיבלתם/ShutterStock

בטבע שלך. קניונים? מסעדות? לאן נעלם הטבע. זה אתה שואל, לא אנחנו. מי יכול לעמוד בתנאי החופש שלך, אולי פליטי הישרדות. לטייל ולהכיר את הטבע בבתוליו. זה כל מה שאתה רוצה, ועדיף שיהיה הרחק ככל האפשר מהציביליזציה. ושמישהו יעז לשאול אותך "מה הבאת לי מחו"ל?"

היעד הבא שלך? אתיופיה. רצית עומק. קיבלת. לא הרבה יודעים, אבל באתיופיה יש הכל. עיר בירה תוססת, כפרי ילדים, נהרות פראיים וג'ונגלים שמהווים מוקדי משיכה לתרמילאים מכל העולם. מדובר במדינה ידידותית שנמצאת במרחק 4 שעות טיסה מישראל בלבד והשהייה בה בטוחה לעומת מדינות אפריקניות אחרות. חבל על הזמן שלך. אין לך איזה קפה לקטוף לפני ארוחת הבוקר?

כמה זה עולה? טיסה מישראל לאדיס אבבה עולה כ-700 דולרים והמלונות בה מתחילים מ-20 דולר ללילה.

נפתח לכם התיאבון לחופשה?
מעולה! פיוז-טי מעניק לכם הזדמנות לזכות בחופשה בול בטעם שלכם! התחילו לשחק

וואלה! NEWS בשיתוף פיוז טי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully