וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להאמין: איך תגורו בתוך ארמון ותשלמו 700 שקלים?

4.8.2016 / 7:33

אתר השכרת הדירות Airbnb הוא בוננזה טכנולוגית ששווה לא פחות מ-10 מיליארד דולרים. אם אתם עדיין חפצים בחדר מפואר במלון, כדאי שתביטו בכמה מהמבנים הכי מדהימים בעולם

התיירים מכורים אליו, המתחרים מתפללים כדי לנגוס באחוזים בודדים מנתח ההכנסות שלו, המלונאים חוששים ממנו ואפילו בשוק ההון ובבורסות העולם מודים שעולם הנסיעות כבר לא יכול להתקיים בלעדיו.

אתר השכרת הדירות Airbnb הוא בוננזה טכנולוגית ששווה לא פחות מ-10 מיליארד דולרים, מבלי שיהיה בבעלותו ולו נכס נדל"ני אחד. כלכלה שיתופית קוראים לקונספט הזה ושמישהו ינסה לעצור אותו.

הרעיון פשוט: במקום לינה במלונות סטריליים, שוכרים חדרים או דירות לטווח קצר מאזרחים המתגוררים ביעד הנסיעה, משלמים שליש מעלות הלינה ומכירים את האנשים הכי נכונים. בריכה גדולה לא תמצאו בדירות הללו וגם לא חדר אוכל או טרקלין, אבל מי צריך את זה אם אפשר לגור בכמה מהמבנים הכי מדהימים בעולם.

אם לא הבנתם במה מדובר, הרשימה הבאה תעשה לכם סדר.

בניין הקוביה, רוטרדם

בניין קוביה. צילום מסך, אתר יצרן
בניין הקוביה/אתר יצרן, צילום מסך

בניין הקוביה במרכז העיר ההולנדית רוטרדם הוא נכס מבוקש באתר Airbnb, לא רק בגלל מיקומו האטרקטיבי סמוך לרחובות התוססים ביותר, אלא בגלל צורתו המיוחדת וצבעיו.

הבניין הוא למעשה דירה שמורכבת משלוש קומות ומתאימה לאירוח של 4 אנשים, כולל מטבח מאובזר, חדרי שינה, חדרי אמבטיה, חיבור אינטרנט ועוד, והמגורים בו נותנים תחושה של לישון על קצה בניין חד.

המחיר המבוקש ללילה, בהנחה והצלחתם למצוא מקום פנוי הוא החל מ-595 שקלים, ואם אתם ממש מעוניינים ניתן למצוא אותו כאן.

לחצו כאן כדי לטוס בראש שקט

דירה במגדל השעון בלונדון

דירות אייר בנב. צילום מסך, אתר יצרן
דירות אייר בנב/אתר יצרן, צילום מסך

דירת סטודיו הנמצאת בתוך מגדל השעון שמעל תחנת הרכבת סנט. פנקראס אינטרנשיונל הלונדונית. למי שמוכן להתמודד עם רעשי הרכבות שמתחת, מצפה חוויה יצירתית במיוחד.

הדירה נמצאת בקומה הרביעית והיא כוללת חדר האמבטיה, מטבחון וסלון שמורכב מספת טלוויזיה ומסך לצפייה. המגדל עצמו הוקם בשנת 1868 ובימים שהיא איננה מושכרת היא משמשת כסט צילומים מבוקש של סדרות טלוויזיה, מגזינים והפקות אופנה.

המיקום שלו נהדר אף הוא: כמה רחובות מאזור ווסט-אנד והספריה הלאומית הבריטית. לידיעתכם, ההבעלים מבקשת שאם אתם עורכים מסיבה בבית, רק ליידע אותה מראש.

המחיר המבוקש ללילה הוא 778 שקלים ואם אתם ממש בעניין, בעלת הדירה מבקשת דמי פיקדון של 500 ליש"ט.

דירות אייר בנב. צילום מסך, אתר יצרן
דירות אייר בנב/אתר יצרן, צילום מסך

למצוא דירה בלב פאריז זאת תמיד משימה קשה, אבל מה אם נספר לכם שאפשר לגור בלב עיר האורות, במרחק יריקה ממגדל אייפל, אבל בצד של הנהר?

הסטודיו הקטנטן הזה (11 מ"ר) נמצא בתוך ספינת עץ ישנה, שבעליה מתגורר אף הוא על סיפונה אבל מחזיק בעוד שתי יחידות אירוח לתיירים ומבטיח פרטיות מלאה.

אמנם מדובר בחלל קטן יחסית, אבל חלומי ליחיד או לזוג, המצויד בכניסה פרטית, חלקת סיפון קטנה ועצמאית, מקלחת ושירותים, טלוויזיה, מכונת אספרסו וכמובן, אינטרנט אלחוטי.

המיקום שלה במרכז העיר לא מותיר מקום לספק: בכל רגע שהיא פנויה, זה נס.

המחיר שלה: 660 שקלים ללילה.

הקונטיינר, פלמה דה מיורקה

דירות איי בנב. צילום מסך, אתר יצרן
דירות איי בנב/אתר יצרן, צילום מסך

רחוק מהאזורים התיירותיים והחוף ובסמוך לעיר העתיקה של בפלמה דה מיורקה נמצאת דירת הקונטיינר המיוחדת הזאת שמציעה פסיליטיס של וילה בסביון.

בנוסף לכל האביזרים הרגילים בנו הבעלים פינת ישיבה חיצונית ובריכת שחיה קטנה שמשכיחה את הצורך במלון. האזור עצמו נראה במבט ראשון כמו אזור תעשייתי מיושן, אבל מי שמחפש לברוח ממרכזי התיירות ההומים, זה המקום להיות בו.

נמל התעופה, אגב, נמצא במרחק רבע שעה נסיעה ותושבי האזור, כך לפחות טוענים השוכרים, הם ידידותיים ושמחים לסייע לתיירים.

מחיר התחלתי ללילה - 613 שקלים ללילה.

טירה בקאמבריה הבריטית

דירות אייר בנב. צילום מסך, אתר יצרן
דירות אייר בנב/אתר יצרן, צילום מסך

מי שאיחל לעצמו להרגיש מלך, לפחות למשך כמה ימים, כדאי לו לשכור את הטירה הבריטית הזאת, שבמחוז הכפרי קאמבריה, שממוקמת בקרבת אגמים פסטורליים וכוללת מגורים ואירוח ל-30 אנשים.

הטירה, שנבנתה בשנת 1841 שוכנת על שטח של 15 דונם בקצה מחוז יורקשייר בצפון מערב אנגליה בסגנון עיצוב גותי עם צריחים וויטראז'ים, בדיוק כמו בתקופה הויקטוריאנית.

האירוח עצמו כולל ארוחת בוקר כפרית, ואם אתם מתעקשים לטייל (למרות שאין סיבה אמיתית לצאת מהטירה) אז לונדון נמצאת במרחק 6 שעות נסיעה.

מחיר ללילה: החל מ-727 שקלים ללילה. זה נראה מצחיק כי פשוט קשה למצוא לילה פנוי.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully