וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צניחה של עד 50% במחיר: מתי הכי כדאי לטוס באוגוסט?

31.7.2016 / 10:40

איזו חבילת נופש הכי פופולרית לסוף הקיץ? למה בכרתים ורודוס תשלמו כ-40% פחות אם תמתינו שבועיים? ולאיזה יעד מרכזי באירופה המחירים צונחים ב-50%? אוגוסט השנה מספק הפתעות ובעיקר מחירי רצפה, תלוי מתי תחליטו לטוס. בדקנו

לאן כדאי להזמין חופשה משפחתית וטיסות בחודש אוגוסט/צילום: אולפן וואלה!

עוד חודש אחד נשאר לחופש הגדול וחופשת הקיץ המשפחתית, וישראלים רבים כבר מתכננים מתי ולאן לטוס. למי שטרם הזמין, כדאי לחכות דווקא לימים האחרונים של אוגוסט ואפילו "להחמיץ" את תחילת הלימודים של ספטמבר, כי החיסכון חהיה משמעותי ביותר לכיס.

תמר גרזון, מנכ"לית אתר Travelist להשוואת מחירים, התארחה באולפן וואלה!NEWS ולדבריה ישנם פערים של עשרות אחוזים ביחס לשבוע של אמצע אוגוסט (14-18/8) לבין סוף אוגוסט (28/8-1/9). "כיום ניתן להשיג טיסה לאמסטרדם בשיא הקיץ בעלות של 483 דולרים, לעומת 390 דולרים בסוף אוגוסט, פער של 24%", היא אומרת.

פער נוסף וגדול שקיים לדבריה הוא בטיסות לבוקרשט, "יעד שהפך להיות בקיץ הנוכחי פופולרי מאוד בקרב משפחות ומחזק את המגמה הכללית של הישראלים לבחור במזרח-אירופה", מוסיפה גרזון. לדבריה, משפחות מחפשות לטייל ביעדים חדשים ויעדי מזרח אירופה נותנים מענה ראוי. בנוסף, לאור היחלשותם של יעדי מערב-אירופה, כמו פריז שהייתה יעד למשפחות קלאסי, וכמובן בגלל המחירים הזולים. באמצע אוגוסט טיסה תעלה 349 דולרים, ובסוף החודש 234 דולרים, פער של 50%.

עם זאת בפראג, לדוגמה, לא תהיה ירידה משמעותית במחיר, וההבדל עומד על 6% בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכי מבוקש: רודוס

בקטגוריות חבילות הנופש, מצאו באתר ההשוואות פערי מחירים גבוהים יותר ביחס לפערים במחירי הטיסות הסדירות. בכרתים ורודוס, שהם יעדי הבטן-גב המבוקשים ביותר, ישנו פערי מחירים של 38% ו-37% בהתאמה. לדוגמה, למי שרוצה לטוס בשיא עונת התיירות לכרתים, ניתן למצוא חבילת נופש במחיר של 836 דולרים, ולאחר מכן המחיר ינצח ל-605 דולרים. היעד עם הפער הגדול ביותר הוא בורגס - פער של 50% - בשבוע של 14-18/8 חבילת נופש תעלה 677 דולרים לעומת 453 דולרים בסוף הקיץ. הפער הקטן ביותר, של 18% במדד, הוא בוורנה - יעד שזינק הקיץ, וגם שם הפער יחסית גדול, 725 דולרים בשיא ו-613 דולרים בסוף אוגוסט.


עוד המלצות כשאתם בחו"ל הקיץ:
אדרנלין רטוב: נבחרו 10 פארקי המים הטובים בעולם
מקדוניה, דוז פואה: זו כנראה המחליפה של טורקיה הקיץ
קחו אותי לשם! 8 חדרי המלון הכי מטורפים ומדהימים בעולם


ביעדי הטיסות ניתן לראות בחירה של יותר יעדים עירוניים, מה שמחזק את המגמה שהולכת וצוברת תאוצה בשנה האחרונה להרכבת חופשה באופן עצמאי. את המקום הראשון במצעד הטיסות הפופולריות לאוגוסט 2016 חולקות אמסטרדם ופראג עם 13%. למעשה, זאת השנה הראשונה שפראג נמצאת במקום הראשון בטיסות. בשנים הקודמות הובילה את המצעד ניו יורק, בתחילת הקיץ עוד ראינו את ניו יורק במקום השלישי עם 17% וכעת היא נמצאת במקום האחרון עם 8%.

יעד מפתיע שהתברג לעשירייה הפותחת הוא לרנקה, יעד שלא ראינו בתחילת הקיץ, וכעת לאחר כניסת חברת התעופה TUS AIRWAYS שהשיקה קו טיסות חדש חיפה-לרנקה, אנחנו רואים את התחזקות היעד עם 9% בביקושים.

בין חבילות הנופש, רודוס ממשיכה לקטוף את המקום הראשון בפער גדול עם 28% בביקושים אליה לאורך כל הקיץ. קוס נמצאת זו השנה השנייה בעשירייה הפותחת עם 8% אליה. קפריסין, הסמוכה לישראל ונותנת מענה לצעירים נמצאת במגמת עלייה ולראשונה אנחנו רואים שני יעדים פופולאריים פאפוס עם 6% בביקושים ואיה נאפה עם 3%.

עוד באותו נושא

סנטוריני: אחד מהאיים היפים בעולם נמצא במרחק שעתיים מכם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully