וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפי ותורים: האם זה פארק השעשועים המוזנח בעולם?

28.7.2016 / 5:13

תייר אמריקאי ניצל את חופשת הקיץ כדי לבלות בפארק השעשועים של דיסני בסין והופתע לגלות מה המבקרים עוללו לפארק. הוא תיעד הכל במצלמה כדי שגם אנחנו נזדעזע. מיקי כועס מאוד

Disney Dwayne

האם נמצא פארק השעשועים המוזנח בעולם? לדברי דיסני, פארק השעשועים שלו הוא "המקום שבו חלומות מתגשמים". זה כמובן תקף אם החלום שלכם הוא להשחית ציוד יקר, לצפות בילדים משתינים ולהידחף שוב ושוב בתורים עמוסים וצפופים. תייר אמריקאי-סיני הגיע לביקור בדיסנילנד בשנחאי, סין, ותיעד בווידאו את היומיים בהם בילה שם. התייר, המכנה עצמו "דיסני דוויין" לא לגמרי הופתע מהתנהגותם המחפירה של המבקרים במקום, לאחר שכבר פורסם מקרה של השחתת רכוש בפארק - עוד לפני שהוא בכלל נפתח - ובכל זאת, המציאות עלתה על כל דמיון.

כחובב דיסני מושבע, דוויין ביקר כבר בכל פארקי השעשועים המנוהלים ע"י התאגיד ומשווה בסרטון שלו את התנהגות המבקרים בפארק הסיני לעומת זה היפני. בקטע המלא שפורסם בעמוד היוטיוב שלו, מצביע דוויין על כל הדברים שזעזעו אותו, כמו אישה שעזרה לבן הקטן שלה להשתין במקום ציבורי וילדים ששיחקו בחופשיות בשטח שלא נועד למשחק.

הזנחה בדיסנילנד. Disney Dwayne, צילום מסך
דוויין לא מבין מדוע מבקרים פתחו מטריות והסתירו לאחרים כשבכלל לא יורד גשם/צילום מסך, Disney Dwayne

הרושם השלילי שהותירו עליו המבקרים בפארק החל כבר בכניסה למקום, כשהוא וחברו אדריאן נדחקו אחורה בתור, לאחר שמשפחה בעלת 17 נפשות עקפה אותו - ואחריה הצטרפו עוד כמה מבקרים שטענו שהם חלק מהמשפחה רק כדי לא לעמוד בתור. דוויין נתקל בבעיה דומה גם כשהמתין עם חברו בתור לאחד המתקנים, שם התלונן על הצפיפות הנוראית כשמבקרים מאחוריו נצמדו אליו ולא אפשרו לו לזוז. הוא צילם את רגליו רק כדי להראות עד כמה צמודות אליו רגליים של תייר אחר - וכיצד ההוא מנסה לעקוף אותו.

אחר כך, בקהל של אחד המופעים לילדים, דוויין תיעד את השורה הראשונה בקהל, שם נראים מספר צעירים עומדים עם מטריות פתוחות וחוסמים לחלוטין את שדה הראייה לאלו שעומדים מאחוריהם. הוא אמר: "לא חם וגם לא יורד גשם, אז למה אנשים משתמשים במטריות כדי לחסום לאחרים את שדה הראייה?".

עוד באותו נושא

בדיקה חדשה חושפת: אלו 6 המקומות הכי מזוהמים במטוס

לכתבה המלאה
הזנחה בדיסנילנד. Disney Dwayne, צילום מסך
ילדים משחקים באזור שאסור להיכנס אליו/צילום מסך, Disney Dwayne

לבסוף הוא עבר להתמקד במעשי ונדליזם של המבקרים בפארק – הכוללים שקע חשמלי שהוצא מהקיר, כמה ילדים שנכנסו לאזור שנועד לתצוגה בלבד ושיחקו שם להנאתם וגולת הכותרת: אמא שעזרה לבנה להשתין בשטח ציבורי בפארק במקום לקחת אותו לשירותים.

כפי שציינו, זו לא הפעם הראשונה שהתנהגויות חמורות כמו אלה בדיסנילנד שנחאי זכו לכותרות. במאי האחרון, 6 שבועות לפני שהפארק נפתח בכלל, תיירים חסרי בושה הטביעו את חותמם במקום לאחר שרמסו צמחים, קטפו פרחים, ציירו גרפיטי על עמודי תאורה והשאירו שקיות אשפה על הרצפה. אישה אחרת צולמה מאפשרת לבן שלה להשתין בתוך ערוגה לעיני מבקרים אחרים, שנסעו לפארק רק כדי לבלות סביב השערים הנעולים ולהציץ אל תוך המבנה. בעקבות המקרים, משרד התרבות ולשכת התיירות המקומית הוציאו מדריך כללי התנהגות למבקרים בפארק, ביניהם כמובן חל איסור להשחית את מתקני המקום.

הזנחה בדיסנילנד. Disney Dwayne, צילום מסך
מי שיחק עם החשמל? הפארק מציע לילדים להתחשמל/צילום מסך, Disney Dwayne
הזנחה בדיסנילנד. Disney Dwayne, צילום מסך
אמא עוזרת לבנה להשתין בסביבת הפארק. למה לא לקחת אותו לשירותים?/צילום מסך, Disney Dwayne

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully