וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב לבית: 5 חופשות אורבניות שהישראלים הכי אוהבים

24.7.2016 / 8:47

טיסות מנתב"ג יש הרי לכל יעד ועם קצת מזל, אפשר לתפוס אותן במחיר טוב של הרגע האחרון. ובכל זאת, חמש ערים אירופיות שלישראלים מתקשים לוותר עליהן

מבנים בברלין. ShutterStock
ברלין. היצע אדיר של מלונות במחירים נוחים/ShutterStock

השם בתעודת הזהות נקרא "סיטי-ברייק". המשמעות, בינלאומית שכמותה, עוסקת בקפיצה קטנה לחו"ל ושבירת השגרה הקיימת. האירופים נוהגים פשוט לארוז כמה מחלפות בטרולי קטן, לעלות על רכבת או טיסת לואו-קוסט זולה ולהחליף אווירה לחופשת סוף השבוע. בישראל, זה קצת יותר מורכב, אבל עדיין אין לנו במה להתייבש.

טיסות מנתב"ג יש הרי לכל יעד ועם קצת מזל, אפשר לתפוס אותן במחיר טוב של הרגע האחרון. מאז מהפכת השמים הפתוחים נראה שהישראלים קלטו היטב את המודל ומספר היציאות לחו"ל מטפס מדי שנה.

לאן כולם נוסעים? לאן לא. הרשימה ארוכה וכוללת כמעט את כל בירות אירופה הנחשבות. ובכל זאת, יש כמה יעדים הנחשבים מובילים במיוחד.

ברלין

אולי היעד האירופי הכי אטרקטיבי על מפת התיירות הישראלית עם יותר מ-20 טיסות שבועיות וגזרת מחיר מאוד ברורה: כמה שיותר נמוך יותר טוב. הישראלים אוהבים את ברלין ונראה שגם הברלינאים לא יושבים בחיבוק ידיים ודואגים לקבל את פניהם של תושבי ארץ הקודש בחיבוק חם.

בקרב רבים מהם, מטרת הנסיעה היא אקלקטית להפליא וכוללת קניות, היסטוריה, הופעות של אמנים בחו"ל, דגימה של חיי הלילה ואפילו מזג האוויר.

היתרון של ברלין, מלבד מהטיסות המוזלות, הוא מנעד אדיר של מלונות במחירים ידידותיים הרבה יותר לעומת פריז או לונדון. מנעד האטרקציות בברלין נחשב אף הוא אינסופי ובשנים האחרונות גילה אותו פלח שוק נוסף: משפחות עם ילדים.

מחיר טיסה התחלתי: מ-350 דולרים לאדם לא כולל כבודה.

לחצו כאן כדי לטוס בראש שקט

מגדל שארד בלונדון. ShutterStock
לונדון. הישראלים ימשיכו להציף את אוקספורד סטריט/ShutterStock

וורשה

בירת פולין היא הבוננזה התיירותית הבאה. קשה שלא להבחין בנהירה אליה מכל אירופה, בעיקר של צעירים, ונראה שגם הישראלים קלטו את המציאה התורנית.

קניות זולות, תשתיות מתפתחות, חיי לילה תוססים, בתי קזינו ומוסדות תרבות מרתקים – הופכים אותה לאחד היעדים הכי מבוקשים בקיץ הקרוב. הטיסות התכופות של חברות התעופה הישראליות והפולניות תורמות אף הן להגברת הביקושים, זאת מבלי לומר מילה על המלונות המפוארים במחיר של לילה בתל אביב.
וורשה אמנם פחות מתאימה לטיולי משפחות אבל השוק אליו היא מכוונת הוא האטרקטיבי ביותר: צעירים ברוחם שבאים ליהנות ולבזבז.

מחיר טיסה התחלתי: מ-300 דולרים לאדם כולל כבודה.

לונדון

לא פחות מ-57 טיסות בשבוע פועלות בין נתב"ג לבירת הממלכה המאוחדת. מאז פתחה איזי-ג'ט את קו הלואו-קוסט הראשון עברו הרבה תיירים על התמזה ונראה שהיד עוד נטויה.

ההחלטה על היציאה מהאיחוד האירופי לא צפויה לגרום יותר מדי נזק לתיירות אלא להיפך. שערו הגבוה של מטבע הליש"ט צפוי לרדת מי שיגזור את הקופון הגבוה ביותר יהיו כמובן, הישראלים, שימשיכו להציף את אוקספורד סטריט.

כיאה לאחת הערים המתוירות בעולם, הביקוש לחדרי מלון במרכז העיר תמיד גבוה ועמו גם המחיר, אבל הרי בלואו-קוסט עסקינן ומי שסוגר לעצמו את הטיסה כמה חודשים מראש יישלם מחיר נוח יותר.

מחיר טיסה התחלתי – מ-400 דולרים לאדם כולל כבודה.

המוזיאון הלאומי להיסטוריה רומנית בוקרשט. ShutterStock
בוקרשט. נפתחת לישראלים/ShutterStock

מוסקבה

בירת רוסיה היא הסוס השחור של הקיץ. קו התעופה השלישי בגודלו בנתב"ג היה אמור להיות ביצת הזהב של התיירות הנכנסת מרוסיה, אלא שהמשבר בכלכלה הרוסית הותיר את התיירים מרוסיה במדינות חבר העמים ובמטוסים נותרו המון מושבים פנויים. נחשו מי הולך ליהנות מהם ביולי-אוגוסט?

למרות מחירי הטיסות הנוחים, לא מדובר בעיר זולה. הרוסים יודעים בדיוק מה יש להם ביד ולא טורחים להסתיר את רצונם להגדיל את הקופון מתעשיית התיירות. אבל כל זה לא מונע ממיליוני מבקרים לפקוד מדי קיץ את רחבת הקרמלין ואת חנויות היוקרה של גוצ'י וארמאני במרכז העיר.

מחיר טיסה התחלתי – מ-280 דולרים לאדם.

בוקרשט

כן, אתם רואים נכון. בירת רומניה תופסת מחדש את מקומה על מפת הנופש של ישראל עם מספר מוקדי תיירות אטרקטיביים שלא מביישים את בירות אירופה הגדולות.

חברת ישראייר, שהצטרפה לקו תל אביב-בוקרשט באביב האחרון, שימשה קרקע פוריה למארגני התיירות לצאת בשלל חבילות נופש וטיולים מאורגנים לשאר האטרקציות במדינה הקומוניסטית לשעבר.

אבל את התודה האמיתית אתם חייבים לוויז-אייר, שהחייתה מחדש את בוקרשט כיעד אליו ניתן להגיע בפחות ממאה דולרים. חרף העובדה שמדובר במדינה שטרם החלימה מהשפעות הקומוניזם, בוקרשט מתפתחת במהירות ולא מהססת לפתות את תיירי העולם, בעיקר את חובבי ההימורים וחיי הלילה השוקקים.

מחיר טיסה התחלתי – מ-250 דולרים לאדם.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully