וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו אותי לשם! 8 חדרי המלון הכי מטורפים ומדהימים בעולם

18.7.2016 / 9:18

חדר מלון זה לא רק מיטה נוחה ללילה, או תמונות מדהימות שאתם מעלים לאינסטגרם. אז אתר Condé Nast Traveler הפופולרי בחר את 8 חדרי המלון הכי מטורפים בעולם, שאתם חייבים להכיר, ואולי גם לישון באחד מהם. תוכניות לקיץ, מישהו?

ריזורט בדקה מלון גילי לאנקאנפושי האיים המלדיביים/Gili Lankanfushi

בווידאו: המלון שנבחר לטוב ביותר בעולם ב-2015

מה הופך לינה בחדר במלון לחוויה שזוכרים לכל החיים? יוקרה יוצאת דופן? מיקום מדהים? עיצוב מקורי? ואולי כולם ביחד?

אם אתם חושבים שכבר ראיתם הכל, או אם נמאס לכם מעוד חדר מלון גנרי, באתר "Condé Nast Traveler" אספו שמונה מהסוויטות ובתי המלון שיבטיחו לכם לא רק מיטה נוחה ללילה, או תמונות מדהימות לאינסטגרם, אלא גם חווית לינה שתזכרו להרבה, הרבה שנים.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
טירוף! זהו המלון הגדול בעולם שנבנה במזרח התיכון
היוש: נפתחה רשת מלונות המריחואנה הראשונה בעולם
לקראת החופשה: מהו הדבר הכי מלוכלך בחדר המלון?

1. אנטרה סיאלוס לאקשרי ויין הוטל אנד ספא, מנדוזה, ארגנטינה

לסוויטה הזו קוראים "וייניארד לופט" והעיצוב שלה מדמה מעין תא עתידני המתנשא לגובה של תשעה מטרים מעל אדמה בה נטועים הכרמים היפיפיים בהם מתהדר מלון הבוטיק "אנטרה סיאלוס לאקשרי ויין הוטל אנד ספא". היא מצוידת, איך לא, במקרר יין פרטי עם מבחר בקבוקים מקומי, בג'קוזי פרטי ובמרפסת רחבת ידיים ממנשה נשקף נוף של 360 מעלות אל הכרמים וההרים שמסביב לעמק.

אורחי המלון, אותו הקימו ב-2009 קבוצה של חברים שוויצרים שחלמו על כרם משלהם, יכולים ליהנות מחמאם טורקי בעיצוב חדשני, ממסעדה עם אוכל ארגנטינאי מוקפד וממבחר של יינות המיוצרים מכרמי המלון. למתארחים בסוויטת "וייניארד לופט" מגישים בכל יום קוקטייל וארוחות קלות ישירות אל החדר, וגישה חופשית אל החמאם.

מחיר לזוג ללילה: 348 יורו.

עוד באותו נושא

הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון

לכתבה המלאה
מלון Entre Cielos Luxury Wine Hotel + Spa  מנדוזה בארגנטינה. Facebook, צילום מסך
תא עתידני בגובה של 9 מ'. מלון Entre Cielos Luxury Wine Hotel + Spa , מנדוזה בארגנטינה/צילום מסך, Facebook
מלון Entre Cielos Luxury Wine Hotel + Spa  מנדוזה בארגנטינה. Facebook, צילום מסך
בכל יום תקבלו קוקטייל וארוחות קלות ישירות אל החדר/צילום מסך, Facebook

2. אינטרקונטיננטל פרזידנטה, מקסיקו סיטי, מקסיקו

מלון אינטרקונטיננטל פרזידנטה (InterContinental Presidente) במקסיקו, שמכיל מסעדות יוקרה, מתחם ספא ובריכות נחשב לאחד המלונות המפנקים במדינה ובצדק, אבל סוויטת "דייגו ריברה" שבו היא הדובדבן שבקצפת. מהחדר המפואר נשקף נוף מרהיב של מקסיקו סיטי, והיא משתרעת על שתי קומות בגודל 530 מטרים רבועים - מה שהופך אותה לסוויטה הגדולה ביותר באמריקה הלטינית.

בין הפינוקים שמציעה הסוויטה אפשר למצוא אזור ספורט וכושר פרטי, מקלחת אדים ייחודית, שולחן אוכל שיכול לארח עד 18 איש בפאטיו פתוח אל הנוף, חדר יינות ובר משקאות, חדר עבודה ומשרד מצויד בטכנולוגיה מתקדמת ואפילו בריכה פנימית וג'קוזי פרטיים - והכל בעיצוב חדש וסקסי במיוחד.

מחיר לזוג ללילה: 8,820 יורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוויטת "דייגו ריברה" במלון InterContinental Presidente, מקסיקו סיטי במקסיקו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוף מרהיב של מקסיקו סיטי נשקף מכאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. קאקסלאוטאנן ארקטיק ריזורט, לפלנד, פינלנד

חדר? למה לא לישון באיגלו? אין סיבה שלא, ואין מקום טוב יותר לעשות את זה מאשר במלון קאקסלאוטאנן ארקטיק ריזורט (Kakslauttanen Arctic Resort), שנמצא פחות מ-200 קילומטרים מהחוג הארקטי - מה שהופך אותו לאחד המלונות המבודדים ביותר בעולם, ולכזה השוכן בסביבה הטבעית הנקייה והטהורה ביותר שאפשר למצוא בכדור הארץ.

קאקסלאוטאנן ארקטיק מציג לצד בקתות עץ מסורתיות, גם איגלואים שקופים המותאמים לזוג ומאפשרים דרך תקרת זכוכית צפייה בכוכבים ובזוהר הצפוני האופייני לאזור - ושמתקיים החל מסוף כל אוגוסט ועד סוף אפריל. לאחר הצפייה באורות הירקרקים מול השלג, אורחי המלון מוזמנים למתחם הסאונה הממוקם במרחק לא רב מהאיגלואים - ואשר מומלץ במיוחד בתקופת החורף הקפואה.

מחיר לזוג ללילה: 356 יורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד המלונות המבודדים בעולם. מלון Kakslauttanen Arctic Resort בפינלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איגלואים שקופים מאפשרים צפייה בכוכבים ובזוהר הצפוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. סוסון הים הצף - דובאי, איחוד האמירויות הערביות

תיירים הרפתקנים שתמיד חלמו לחיות מתחת למים, יוכלו להגשים את הפנטזיה באמצעות מתחם יוקרה שיפתח את שעריו בשנת 2018, במרחק לא רב מחופי דובאי, אל תוך הים, ושחדר השינה והשירותים שלו ממוקמים מתחת לפני המים. מלון "סוסון הים הצף" (Floating Seahorse) בנוי מקירות זכוכית המאפשרות הצצה מרתקת אל חיי ריף הים של דובאי. המלון יכיל לא פחות מ-1245 וילות צפות אשר עלות הקמת כל אחת מהן היא כשלושה מיליון דולרים, והן יוצבו במפרץ הפרסי.

אב-טיפוס של אחת הוילות כבר הוקם, והתמונות ממנו מדגימות את החוויה הייחודית שהמלון יציע לאורחיו. הווילה הצפה, שמגיעה עם שירות חדרים אישי, משתרעת על 370 מטרים רבועים בשלוש קומות כאשר הקומה התת-מימית מכילה חדר שינה, סלון וחדר רחצה מקורים בקירות זכוכית. הקומה האמצעית בגובה פני הים מכילה סלון ומטבח מהם נשקף הים לכל כיוון ומרפסת שמש עם סולם ירידה אל הים, ובקומה העליונה הותקן ג'קוזי במרכזו של לאונג' - כאשר הכל מעוצב בשיא היוקרה והנוחות.

מחיר לזוג ללילה: יימסר במעמד ההזמנה בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קירות זכוכית ייאפשרו הצצה מרתקת אל חיי הריף. מלון The Floating Seahorse בדובאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטח הסוויטה 370 מטרים רבועים בשלוש קומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. מלון בומונט - לונדון, בריטניה

חובבי אומנות ישמחו לשמוע על חדר מסוים מאוד במלון בומונט (The Beaumont), המלון שלבטח ישרה עליהם השראה באמצעות חדר ייחודי שעוצב על ידי הפסל הבריטי זוכה "פרס טרנר", אנטוני גורמלי. במשך חמש שנים עבד גורמלי על עיצוב פרטי הפרטים של סוויטה אחת שהיא בעצמה יצירת אומנות מפוסלת, ואשר השוהים בה זוכים לחוויה סוריאליסטית במיוחד. ממיטה היוצרת אשליה של "ציפה" בחדר מצופה עץ אלון שחור עם תקרה בגובה של שלוש קומות, ועד חלונות חבויים שפתיחתם מאפשרת לאור החודר פנימה לשנות את מראה החדר לחלוטין.

הסוויטה של גורמלי במלון בומונט היא המבוקשת ביותר במלון והיא תפוסה באורח קבע כמה שבועות מראש. היא גם לא מופיעה באתר בית המלון או אתרי הזמנות, כך שעל מנת להזמין אותה יש צורך להתקשר ולבקש אותה במיוחד. כל פרט פרט בסוויטה הזו תוכנן בקפידה רבה, והחדר כולו משמש כיצירת אומנות אינטראקטיבית המגיבה לאורחיה ומציעה חוויה מעניינת ומשתנה ללא הרף. גורמלי אמר שמטרתו הייתה ליצור חדר שבו האורחים ירגישו עטופים "כמו בתוך גולם", וכפי שידוע, כאשר מדובר באומנות - אין דבר כזה שאין דבר כזה. במקרה הזה, גם בתיירות.

מחיר לזוג ללילה: 2,400 יורו

מלון The Beaumont, London באנגליה. Faceboo, אתר רשמי
יצירת אומנות מפוסלת. מלון The Beaumont, London באנגליה/אתר רשמי, Faceboo
מלון The Beaumont, London באנגליה. Faceboo, אתר רשמי
כל פרט פרט בסוויטה תוכנן בקפידה רבה/אתר רשמי, Faceboo

6. קוביית המראה, הראדס, שבדיה

חמישים קילומטרים מהעיר לוליאה במרכזו של יער בצפון שבדיה, שוכן מלון "טרי הוטל" - חמש סוויטות תלויות בגובה של ארבעה עד שישה מטרים מעל הקרקע הממוקמות בינות העצים. כל אחת מהסוויטות עוצבה על ידי טובי הארכיטקטים ומעצבי הפנים השבדים והייחודית ביותר מבינהן, קוביית המראה" - מצופה מראות כלפי חוץ ומשתלבת בנוף היער באופן מושלם, עם גישה באמצעות גשר ייעודי באורך 12 מטרים. למעשה, הסוויטה משתלבת ביער באופן כל כך מושלם עד שהמעצבים היו צריכים לחשוב על דרך למנוע מציפורים להיתקל בה - והחליטו לצפות אותה בסרטי אינפרא-אדום אשר אינם נראים לעין אנושית, אבל נראים היטב על ידי הציפורים.

קוביית המראה מרשימה ומיוחדת לא רק מבחוץ אלא גם מבפנים. גודלה הוא 4x4x4 והיא מתאימה לשני אנשים. יש בה מיטה ענקית, חדר רחצה מפנק במיוחד, לאונג', ומרפסת בקומת גג - כאשר הכל בעיצוב מוקפד, נקי וחדשני. שישה חלונות מעניקים נוף פנורמי אל היער והעמק הסמוך, ובקרבת מקום ממוקמת כמיטב המוסרת השבדית - סאונה לרווחת האורחים.

מחיר לזוג ללילה: 520 יורו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אחת מהסוויטות עוצבה על ידי טובי הארכיטקטים. מלון Mirrorcube בשבדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

7. שרתון הוצהאו הוט-ספרינג ריזורט, חוז'ואו, סין

על גדות אגם טאיהא הוקם לפני שלוש שנים אחד ממלונות היוקרה המרשימים ביותר בסין כולה, והוא כבר זכה לכינויים "מלון הפרסה" או "מלון הדונאט" בשל צורתו הגיאומטרית הייחודית שתוכננה על ידי האדריכל הסיני מא יאנסון. השם הרשמי הוא "שרתון הוצהאו הוט ספרינג ריזורט", והוא ממוקם בין נאנג'ינג ושנחאי ומתנשא לגובה של 27 קומות ובהן 320 חדרים - וסוויטה נשיאותית אחת.

המתארחים במלון מוזמנים ליהנות מ"כפר ספא" המורכב משמונה וילות, ארבעים מעיינות חמים, לאונג' יוקרתי מהמעלה הראשונה, חדר נשפים ותערוכות ואינספור מסעות וברים. רצפת הלובי צופתה באבני חן מסוג ירקן ועין-הנמר שהובאו במיוחד מאפגניסטן וברזיל, ואת התקרה מעטרות 20 אלף מנורות קריסטל המדמות גל מים בתנועה. כל אחד מהחדרים בו מציע חוויית מחלקה ראשונה אמיתית.

מחיר לזוג ללילה: 330 יורו (או 8,900 יורו לסוויטה הנשיאותית)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכה לכינוי "מלון הפרסה". מלון Sheraton Huzhou Hot Spring Resort, חוז'ואו בסין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החדרים מציעים חוויית מחלקה ראשונה אמיתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

8. סקיילודג' אדבנצ'ר סוויטס, קוסקו, פרו

הסוויטה הבאה אינה מומלצת למי שסובל ולו מפחד הגבהים הקל ביותר, שכן, היא שוכנת על לא פחות מאשר אמצעו של צוק ובגובה של יותר מ-120 מטרים מעל פני הקרקע. שלושת הסוויטות הקטנות של "סקיילודג' אדבנצ'ר סוויטס" עשויות פוליקרבונט שקוף ואלומיניום והן ממש תלויות באוויר, ונשקף מהן עמק סאקרד שבקוסקו. על מנת להגיע אליהן נדרשת מיומנות מסוימת של טיפוס הרים והדרכה מקדימה, שכן ההגעה מתאפשרת רק באמצעות טיפוס במעלה הצוק על סולמות מתכת נעוצים בסלעים וחבלי בטיחות - וחבישת קסדה היא חובה.

אבל לאחר ההגעה אפשר להתרווח. כל סוויטה מציעה חוויה של יוקרה אקולוגית עם אזור הסעדה קטן, ארבע מיטות, ושירותים - כאשר כולם שקופים כמעט מכל כיוון. מדובר במערכת שפועלת על אנרגיה סולארית בלבד והיא מתוכנת לחיסכון מקסימלי באנרגיה. במה לא חוסכים בסוויטה? בנוף עוצר נשימה.

מחיר לזוג ללילה: 700 יורו

מלון Skylodge Adventure Suites קוסקו בפרו. Airbnb, אתר רשמי
לא למי שסובל מפחד גבהים. מלון Skylodge Adventure Suites, קוסקו בפרו/אתר רשמי, Airbnb
מלון Skylodge Adventure Suites קוסקו בפרו. Airbnb, אתר רשמי
כל סוויטה שקופה כמעט מכל כיוון/אתר רשמי, Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully