וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה שטסה לארץ תתחיל להגיש בירה מהחבית בטיסות

חברת התעופה ההולנדית KLM פיתחה בשיתוף יצרנית הבירה, היינקן, עגלת שירות מיוחדת שמתגברת על הלחץ האווירי במטוס, ובקרוב תוכלו לשתות שליש או חצי בירה מהחבית בטיסות לאמסטרדם. להרגיש כמו בבר בגובה 30 אלף רגל

אתר רשמי

בווידאו: עוד פינוק בטיסה - צפו איך זה לטוס ב"דירה" של חברת אתיחד איירווייס

הגשת יין ופחיות בירה הן דבר שבשגרה בקרב חברות תעופה, למרות שלאחרונה חברות תעופה דורשות תשלום עבור אלכוהול במחלקות תיירים, אבל עכשיו מציעה חברת התעופה ההולנדית KLM שירות חדש, שיאפשר לכם להרגיש כאילו אתם בבר בגובה 30 אלף רגל.

KLM הודיעה לאחרונה, שאחרי שנים של ניסיונות בעיצוב של עגלה שבה חבית בירה, היא הצליחה סוף-סוף לייצר עגלת שירות שבה מתקן לחבית בירה. המתקן המיוחד פותח על-ידי יצרהנית הבירה ההולנדית, היינקן, וחברת התעופה מקווה להשתמש בו בטיסותיה הבינלאומיות. "אנחנו תמיד מחפשים להשתמש במוצרים הולנדיים אופייניים על מנת להבדיל אותנו מחברות תעופה אחרות", אמרה סגן נשיא שירות בטיסה, מרים קרטמן. היא הוסיפה, שהיינקן היא שותה של KLM מזה שנים, ו"שנינו יודעים שלקוחות מעדיפים בירה מהחבית על-פני בירה מפחית", הוסיפה.

עבור היינקן, היה זה אתגר לא פשוט לייצר עגלת בירה שתתמודד עם האתגרים שיש במטוס באוויר. למשל, הלחץ באוויר הרבה יותר נמוך מאשר על הקרקע, ולכן חבית בירה רגילה לא תספק בירה רגילה אלא כמות גדולה של קצף. לדברי אדווין גריפיהן, מנהל אסקה אווירית של היינקן, יש ליצרנית הבירות מתקן שיכול לעמודד בלחץ הנמוך באוויר ולמזוג בירה מהחבית, אבל הוא היה גדול מדי להכניס למטוס. אבל צוות פיתוח הצליח לעמוד באתגר ולפתח מתקן שיעמוד בלחץ האוויר ובו תהיה גם מערכת הקירור שיתאימו לעגלת שירות צרה במטוס. "לבסוף, נאלצנו לזנוח את אחד המרכיבים כדי להתאים את הכל לעגלה, אז בכאב רב נאלצנו לוותר על מערכת הקירור", אמר גריפיהן.

חברת KLM  תגיש בירה מהחבית טיסה. KLM, אתר רשמי
שליש או חצי אדוני? דיילת KLM מוזגת בירה מהחבית בטיסה/אתר רשמי, KLM
חברת KLM  תגיש בירה מהחבית טיסה. KLM, אתר רשמי
לבסוף הצליחו לייצר עגלת בירה שתתאים למטוס וצרכיו. הטרולי של היינקן/אתר רשמי, KLM

ארבע חביות לכל טיסה

אבל אל דאגה - הבירה תהיה קרה: החביות, ארבע לכל טיסה, נשלחות בימים אלה לשדה התעופה סחיפהול שבאמסטרדם, כשהן כבר מקוררות. גריפיהן אומר, שהם יצרו מתקן שמתאים לעגלת הטרולי במטוס, שבה מתקן קירור ששומר על הבירה בקור של מתחלת לחמש מעלות צלסיוס. "הצלחנו לכוון את קוטר החבית ואת הלחץ האווירי בדיוק למצב הרצוי, שמספק בגובה של 36 אלף רגל את אותה בירה שמקבלים על הקרקע", אמר.

השירות החדש של חברת התעופה ההולנדית היה אמור להתחיל בשבוע שעבר, ב-2 ביולי, בטיסה לאי קורסאו (Curacao), אי הולנדי בקריביים, אולם רשות התעופה האזרחית טרם אישרה את המוצר מבחינה בטיחותית. אולם בחברת התעופה מצפים למזוג בירה מהחבית לנוסעים כבר בטיסות של חודש אוגוסט הקרוב.

ומי יודע, אולי גם בטיסות של KLM לארץ וממנה, נוכל בפעם הבאה שנטוס לאמסטרדם להרים לחיים עם איזה שליש או חצי חבירת של היינקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully