וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 חודשי המתנה: זה הנכס הכי מבוקש ב-Airbnb

13.7.2016 / 8:29

בקתת עץ קטנטנה, הממוקמת ביער עצי אלונים וסקויה בקליפורניה, היא הנכס המבוקש ביותר באתר השכרת הדירות Airbnb. כה פופולרית הבקתה, עד שדגם שלה הוצב במטה בסן פרנסיסקו. 110 דולרים ללילה ו-8 חודשים של המתנה, וגם אתם תוכלו ללון בה

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: עיריית ברלין הפסיקה את השכרת דירות Airbnb בעיר

הנכס הכי פופולרי באתר Airbnb. צילום: Airbnb, אתר רשמי
דגם שלה נמצא במשרדי החברה. בקתת פטריית הדום/אתר רשמי, צילום: Airbnb

היא התחילה את חייה כמקום מגורים בסגנון "עשה זאת בעצמך" שהוקם בשביל לעזור לחבר שנתקע בלי מקום לגור, אבל במהרה זכתה בקתת העץ הקטנטנה הזו הממוקמת ביער עצי אלונים וסקויה במרכז קליפורניה בתואר "הנכס הפופולרי ביותר באתר השכרת הדירות Airbnb". היא כה פופולרית, עד שאנשי החברה בנו העתק שלה והציבו אותו במטה שלהם בסן פרנסיסקו, כפי שהם נוהגים לעשות מעת לעת עם נכסים פופולארים במיוחד.

אין ספק שאפשר למצוא ב-Airbnb מגורים יוקרתיים או מפתים יותר, אבל כנראה שאף אחד מהם כבר לא יצליח לקחת את התואר מהבקתה הזו, הקרויה "בקתת פטריית הדום". כאשר הבעלים שלה, קיטי מרש, רשמה אותה באתר היא עוד היה סטארט-אפ מתחיל בן פחות משנה, שפעל רק עם נכסים בניו יורק ובסן פרנסיסקו. מרש, שעד אז הייתה משכירה את הבקתה באתר "קרייגסליסט", הייתה מתוסכלת מכך שאנשים קבעו להגיע ובסוף היו מבריזים וחיפשה אתר חלופי.

מאז שהציבה את הבקתה ב-Airbnb ההזמנות לא מפסיקות לזרום. "מיד כששמנו את המודעה התחלנו לקבל הזמנות", היא נזכרת, ומציינת שהנכס שלה היה אחד הראשונים ב-Airbnb שהיה מחוץ למרכזי הערים.

"בקתת פטריית הדום" בנויה על שטח של כמאה מטרים מרובעים, והלינה בה עולה 110 דולרים לזוג ללילה. שלושה אנשים יכולים ללון בבקתה בעלת שתי הקומות, כאשר סולם עץ מוביל לקומת הגלריה, מעליה תקרת דום עגולה עם חלונות זכוכית המאפשרות מבט אל צמרות העצים והיער. הבקתה מצוידת במרפסת, מטבח קטן, שירותים ומקלחת אקולוגיים ומסך טלוויזיה. תחנת האוטובוס הקרובה ביותר נמצאת במרחק של שלושה קילומטרים, לכן כדאי להגיע עם רכב - או להיות מיטיבי לכת.

מרש אומרת, כי רבים מהאורחים שלה אינם סתם תיירים אלא אנשים שרוצים להתנסות בחוויה שהם חושבים להפוך לסגנון חיים. "הם רוצים לחוות איך זה לחיות כך לפני שהם נכנסים למחויבות של להקים מקום דומה בעצמם לחיות כך לאורך זמן", היא אומרת בראיון לגארדיאן הבריטי, ומספרת כי היא ובעלה מיכאל הוזמנו למטה Airbnb שם הוענק להם תואר מארחי-VIP של האתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הנכס הכי פופולרי באתר Airbnb. צילום: Airbnb, אתר רשמי
110 דולרים לזוג ללילה. אבל המתנה של 8-6 חודשים/אתר רשמי, צילום: Airbnb
הנכס הכי פופולרי באתר Airbnb. צילום: Airbnb, אתר רשמי
לבעלי הבקתה הוענק תואר מארחי-VIP של האתר/אתר רשמי, צילום: Airbnb

כל סופי השבוע בקיץ הקרוב כבר תפוסים

"בקתת פטריית הדום היא דוגמא מצוינת לכמה מהנכסים הייחודיים המופיעים אצלנו באתר", אמר דובר חברת Airbnb, שכאמור יצרה כמחווה העתק של המקום הממוקם במטה המרכזי שלה. "כמו כל מארחי ה-VIP שלנו, גם קיטי ובעלה מיכאל מחויבים להציע לאורחיהם הכנסת אורחים יוצאת דופן, וזו כמובן מבוקשת במיוחד על ידי האורחים".

אבל מי שרוצה להתארח בבקתה ייאלץ להתאזר בהרבה סבלנות, שכן רשימת ההמתנה אורכת בין שישה לשמונה (!) חודשים וכל סופי השבוע בקיץ הקרוב כבר תפוסים. בשנה החולפת היו בבקתה, שימו לב, רק שלושה לילות פנויים.

הביקוש הרב הביא את בני הזוג להקים נכס נוסף להשכרה באותו האזור. "השכרת הבקתה גרמה לשינוי אדיר בהכנסות שלנו. לראשונה אנחנו חיים שלא בדוחק", אומרת מרש ומוסיפה בבבדיחות: "אפילו הילדים שלנו מאוד רוצים להישאר בבקתה, אבל כנראה שהם יצטרכו להזמין מקום".

הנכס הכי פופולרי באתר Airbnb. צילום: Airbnb, אתר רשמי
כיפה גיאודזית סוגרת על הגלריה של הנכס/אתר רשמי, צילום: Airbnb
הנכס הכי פופולרי באתר Airbnb. צילום: Airbnb, אתר רשמי
האמבטיה בתוך "בקתת פטריית הדום"/אתר רשמי, צילום: Airbnb
  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully