וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

63% מבסוטים מספידו לגברים. ומה חושבים על חוטיני לנשים?

3.7.2016 / 11:52

בגד הים ספידו זוכה מזה שנים ללעג ברחבי העולם בעקבות חשיפת-יתר של האנטומה הגברית. אבל סקר שערך אתר החופשות Expedia, מצא ש-63% דווקא חושבים שהוא לגיטימי. ומה לגבי חוטיני לנשים?

חוטיני חופשת צעירים תיירת סקסית. ShutterStock
57% מהנשאלים חושבים שחוטיני לנשים לגיטימי בכל חוף/ShutterStock

בעוד שסוגים מסוימים של בגדי ים הם לא משהו שרואים בחוף כל יום (זוכרים מה לבש בוראט?), יש סוג אחד של בגד ים שזוכה ללעג ברחבי העולם כבר מזה שנים רבות בשל, איך לומר זאת בעדינות, חשיפת-יתר של האנטומה הגברית.

הכוונה היא כמובן לספידו, שנוצר במקור עבור שחיינים מקצועיים אבל הפך לאהוד על ידי אבות בחופים בכל רחבי העולם. הוא קטן, הדוק, ומשאיר מעט מאוד מקום לדמיון - לפעמים קצת יותר מדי, אבל אם קיוויתם שהוא ייעלם מתישהו בקרוב - צפויה לכם אכזבה, כך לפי תוצאות סקר חדש שמפרסם אתר "Expedia" שבדק גם מה לובשים, וגם איפה נופשים.

במסגרת הסקר שערך האתר, נשאלו מעל 11 אלף איש מ-24 מדינות שונות על הרגלי חופשות החוף שלהם ובכלל זה גם על לבוש, ותחתוני הספידו הידועים לשמצה יצאו מזה די טוב. 63% מהנופשים שהשתתפו בסקר, אמרו כי מדובר בסגנון בגד ים שמקובל עליהם לחלוטין עבור גברים בים. החלוקה לפי מדינות מעניינת ומראה שבמדינות מסוימות התושבים אף מעריצים את התלבושת המינימלית - כאשר 92% מהברזילאים ציינו שהם בסדר גמור עם לבישת ספידו צמוד על החוף, כמו גם 90% מההולנדים ו-77% מהאיטלקים.

שמן עם בגד ים ספידו. ShutterStock
ספידו לגברים? לא לכל אחד זה מחמיא/ShutterStock

ומה בדבר מה שלובשות הנשים? כאשר נשאלו על כך, ענו 57% מכלל הנשאלים כי חוטיני לנשים מקובל עליהם ולגיטימי בכל חוף, אבל 58% אמרו כי שיזוף ללא חלק עליון או בעירום מלא גורם להם אי נוחות.

עוד העלה הסקר, כי לאנשים שהולכים לחוף חשוב להרגיש שהם "באים מוכנים" מבחינה פיזית. 67% מכלל הנשאלים ענו כי עסקו בפעילות גופנית כלשהי לקראת החופשה על החול, והם הוציאו בממוצע 60 דולרים לקראת החופשה או הביקור בים. ההוצאות כללו לרוב רכישה של בגד ים ואימוני כושר.

חופשות לשפת חוף הים נותרו פופולריות ברחבי העולם. בזהה למה שהראה הדו"ח הקודם משנת 2014 , מעל למחצית (56%) מכלל המשיבים ברחבי העולם יצאו לחופשה על שפת הים במהלך 12 החודשים האחרונים, וכמעט שישה מכל עשרה (58%) אומרים שהם מתכננים לקחת אחת ב-12 החודשים הקרובים. בקרב אלה שבילו על החוף בחופשה האחרונה, ספרד היתה היעד הפופולרי ביותר ברחבי הגלובוס, ואחריה אוסטרליה ואיטליה בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully