וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים שינוי? זה המקום הכי טוב בעולם לצעירים לחיות בו

6,000 אנשי דור המליניום, צעירים מתחת לגיל 35 מרחבי העולם, דירגו את המקום שהכי היו רוצים לחיות בו ,כשאוסטרליה היא הנחשקת ביותר. ואיזה מדינות דורגו אחריה?

איי ווייטסאנדיי, קווינסלנד, אוסטרליה. ShutterStock
דור המליניום מעדיף את היבשת הזו. קווינסלנד, אוסטרליה/ShutterStock

הצעירים אמרו את דברם: אוסטרליה התברגה לראש רשימת המדינות שאותן אנשי דור המליניום, צעירים מתחת לגיל 35, רואים כמקום האידיאלי ביותר לחיות בו כיום. במדינה נמצאים כמה מנקודות הציון התרבותיות האיקוניות ביותר על-פני הגלובוס, כדוגמת בית האופרה של סידני או שונית המחסום הגדולה שנחשבות פופולריות לצעירים, ולפי סקר גלובלי חדש המתפרסם ב"לונלי פלאנט", אוסטרליה בהחלט עושה את זה לצעירים.


עוד על ערים בעולם בוואלה! תיירות:
לאיפה ב-2016? הערים הטובות בעולם של הלונלי פלאנט
10 ערים בעולם שכמעט בטוח שיכייסו אתכם בהן
האו"ם: זו המדינה שהכי כדאי לחיות בה בעולם


בסקר השתתפו 6,000 צעירים מאסיה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואמריקה, ואלו נשאלו האם יש מקום מסוים בעולם שהו היו שמחים לחיות בו. אוסטרליה, הנתפשת כגן עדן של הרפתקאות, קטפה את המקום הראשון כמעט בלי תחרות ובפער גדול, כאשר למקום השני הגיעה קנדה, ואיטליה דורגה במקום השלישי.

אוכלוסיית אוסטרליה מונה כיום כ-23.5 מיליון איש, בקנדה מתגוררים 35.5 מיליון, ובאיטליה 61.36 מיליון איש. בעוד באוסטרליה וקנדה מדד איכות החיים מדורג ברמה של 9 ומעלה, באיטליה לעומת זאת, מדובר במדד נמוך עם ציון של 3.6 בלבד.

שונית המחסום הגדולה, קווינסלנד, אוסטרליה. ShutterStock
עם אוצרות טבע כאלו, למה לא להגר אליה? שונית המחסום הגדולה באוסטרליה/ShutterStock

גם השכנה של אוסטרליה נחשקת על-ידי הצעירים

הסקר נערך בשיתוף של חברת המיתוג BAV ובית הספר וורטון של אוניברסיטת פנסילבניה, ועוד נמצא בו, כי יותר ממחצית - 55 אחוזים - מאזרחי ארצות הברית באותה קבוצת הגיל של 18 עד 35 - אמרו כי ישקלו בחיוב את הרעיון לעזוב את ארצות הברית, להגר ולחיות במדינה רחוקה.

ניו-זילנד מסתמנת גם היא כיעד פופולרי ונחשק להגירה של צעירים והיא מתמקמת רביעית ברשימה, תוך שהיא עוקפת שתי מדינות אירופיות - שבדיה והולנד - שמדורגות אחריה. בריטניה הגיעה למקום השביעי, כאשר הסקר נערך לפני ההחלטה על עזיבת האיחוד האירופי. את רשימת עשרת המדינות המובילות סוגרות ארצות הברית במקום השמיני, אירלנד במקום התשיעי ואחריה ספרד.

מדינות נוספות שנבחרו בהמוניהן על ידי הצעירים, אולם לא הגיעו לרשימת עשרת המובילות הן צרפת, דנמרק, פורטוגל, גרמניה, לוקסמבורג, אוסטריה, סינגפור, יוון, ארגנטינה ויפן, בהתאמה.

  • עוד באותו נושא:
  • ערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully