וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציר באוויר: צפו איך ישראל נראית מלמעלה לכבוד שבועות

11.6.2016 / 10:00

גיל ירום מצלם שנים את ישראל מהקרקע. לכבוד שבועות הוא העלה רחפן לאוויר וצילם את עונת הקציר, החמניות הפורחות, השיבולים הצהובות, הכרמים הירוקים ושאר נופים יפהפיים של ישראל בתקופה שבין האביב לקיץ

ספק 500

לראות את ארץ ישראל זה יפה מכל זווית. אבל גיל ירום, צלם סטילס שמתמחה בצילומי נופים של ישראל, מראה לנו את נופי הארץ שצילם לאחרונה מהאוויר, וכוללים את ימי חג הקציר החקלאיים של סוף האביב ותחילת הקיץ.


עוד צילומים מטריפים של ישראל:
לא יאומן כי יתועד: הצצה לטקסים הכי מטורפים בישראל
בעיניים ישראליות: הצילומים הזוכים בתערוכה "תמונת טבע"
טבע ישראלי: אלבום התמונות שאתם חייבים לראות
קחו אוויר: כמה שישראל יפה ממעוף הציפור


בשנה וחצי האחרונות גילה גיל את הרחפן, שכבר הפך אמצעי צילום מוכר בעולם, ומאז לא מפסיק לצלם איתו. "כצלם נוף, היכולות לראות את הארץ ממעוף הציפור היא גילוי של עולם מלהיב וחדש לגמרי", הוא אומר לוואלה! "מבחינתי ישראל היא אחת המדינות המעניינות והמתגמלות ביותר לצילום נופים. בשטח גיאוגרפי מצומצם הארץ מכילה מגוון ענק של צבעים גוונים צורות ומקומות".

באמתחתו של גיל שני ספרי צילומי נוף שהוציא, אחד על נופי הטבע המרהיבים של הגולן והשני על הנופים האורבניים של תל אביב. אולם את פסיפס הצילומים שבסרטון בכתבה, הוא ערך מתוך ראייה של חג השבועות והקיץ שבפתח. "זהו זמן הקציר", הוא מסביר. "הקומביין קוצר את השיבולים, חבילות הקציר ממתינות לאיסוף, החמניות פורחות בצהוב, הכרמים עוטים צבע ירוק וברקע המדבר החם שבסופו מחכה לנו הים, לקיץ שלם של רחצה.

חג שמח לאדמה ולמדינה.

לעוד סרטונים של גיל ירום, היכנסו לערוץ היוטיוב שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully