וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעדים החמים הקיץ לישראלים, וכמה יעלה לכם לטוס לשם?

5.6.2016 / 0:18

זה נראה אמנם עוד רחוק, אבל בענף הנסיעות יש מי שמדווח על אובר-בוקינג בטיסות ובמכירת חבילות נופש ליעדים המובילים בעולם. ועדיין, מי שלא הבטיח את מקומו ורוצה לגוון את הנוף התכול של אגן הים התיכון, הנה כמה הצעות שכדאי לשקול

קרדיט: איל שפירא עריכה: מיכאל גולדמן

בווידאו: צפו בעוד יעד לקיץ, שחוזר לעצמו אחרי חודשים קשים

קצת יותר מחודשיים לקראת ימי השיא של עונת הנסיעות ובענף התיירות מתקשים למצוא חדרים פנויים במחירים שפויים בכמה מן היעדים המובילים.


עוד על החופשה הקרובה שלכם בוואלה! תיירות:
המדריך האולטימטיבי לכל מה שחינם באירופה
10 ערים בעולם שכמעט בטוח שיכייסו אתכם בהן
לנפוש בלי אף אחד: המלונות המרוחקים והמהממים בעולם


זה לא שחופי רודוס, כרתים או מלטה הפכו אטרקטיביים יותר, אלא יותר העובדה שמאות אלפי תיירים מרוסיה החליטו להמיר את חופשתם בריביירה הטורקית לטובת איי יוון וצבאו מראש על חדרי המלון היוקרתיים. התוצאה: מרבית סוכני הנסיעות הישראליים כבר מכרו את כל מרכולתם ומי שלא מיהר לסגור לעצמו נופש כבר בחודשי אביב, ייאלץ לחפש לעצמו יעד אחר.

אלה, אם נודה על האמת, לא ממש חסרים. אל רשימת יעדי הקיץ הקבועה נוספו השנה דווקא כמה אטרקציות חדשות כמו ולנסיה, מונטונגרו, אליקנטה, דוברובניק וקוסטה בלאנקה, שנערכים להפוך לסחורה החמה של טיולי המשפחות הנפוצים כל כך.

"לפי כל הסימנים, מדובר בתנועה שתוסט מאירופה הקלאסית, שעדיין מעלה חששות בקרב הישראלים", מסבירים בענף הנסיעות, לפני שמזכירים בפעם המי יודע כמה את התקווה לראות את הישראלים חוזרים להציף את אנטליה כבר בקיץ הקרוב. אז עבור מי שטרם סגר על חופשה לקיץ הקרוב, להלן סקירת מחירים חמה ממדפי סוכנויות הנסיעות.

קוסטה בלאנקה. ShutterStock
קוסטה בלאנקה. שוב על המפה/ShutterStock

קוסטה בלאנקה

קצת לפני פחות מעשור, עיירת הנופש קוסטה בלאנקה שבדרום ספרד היתה יעד תיירותי מועדף על הישראלים, שבאותה תקופה גילו את חופי הריביירה הספרדית.

ואולם, ככל שמדובר ביעד שמציע בעצם כמעט הכל – חופים יפים, מזג אוויר מושלם, אטרקציות לילדים, קולינריה משובחת ואפילו פנינות איזוטריות לטיולי ג'יפים – העובדה כי הצלחת היעד תלויה לגמרי בטיסות הישירות אליו פוגמת מעט בתכניות של מארגני הנסיעות. בקיץ הקרוב, נראה שיש מי שהרים את הכפפה וכבר החל בשיווק מאסיבי של קוסטה בלאנקה באמצעות שתי טיסות שבועיות וחבילות נופש.

כמה עולה? החל מ-830 דולר לאדם לחבילת 4 לילות כולל טיסות והעברות (קשרי תעופה).

עוד באותו נושא

הכי רחוק מישראל: מסע אל הכפר האוסטרי ה"ציוני" שבלב הרי האלפים

לכתבה המלאה
ולנסיה. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
ולנסיה. האקווריום הגדול באירופה נמצא כאן/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

ולנסיה

עדיין בספרד ואפילו לא רחוק מקוסטה בלאנקה. קשה היה לפספס את מתקפת השיווק של סוכנויות הנסיעות שהחליטה להמר בגדול על העיר השלישית בגודלה בספרד לא רק לחובבי הכדורגל אלא גם למי שמחפש רצועות חוף קסומות, אווירת רוגע נטולת עומס תיירותי ופאייה חלומית שולנסיה היא בירתה הרשמית עלי אדמות.

הטיסות הישירות ייצאו במתכונת של פעם-פעמיים בשבוע בעונת הקיץ ומחירי הלינות הידידותיים מפחיתים את הסיכון שבוויתור על מאיורקה או קוסטה בראווה.

כמה עולה: החל מ-615 דולר לאדם לחבילת סוף שבוע כולל טיסות והעברות (אשת טורס).

מונטנגרו. ShutterStock
מונטנגרו. נמצא הייעוד התיירותי האמיתי/ShutterStock

מונטנגרו

המדינה הזעירה ששוכנת לחופי הים האדריאטי היא, כך מסתבר, יהלום תיירותי שמתגלה אחת לכמה שנים. אחרי שבעבר שווקה, ללא הצלחה יתרה, במתכונת של חופשות ג'יפים וטיולי אקסטרים, הפעם נראה שנמצא ייעודה האמיתי: ים, חופים מרהיבים, טבע הררי פראי וקניות זולות.

מזג האוויר הנפלא והאוורירי ששורר בה בשיא הקיץ מבטיח טיולים היסטוריים בין העיירות, המצודות והארמונות. אם מוסיפים לזה גם שתי טיסות ישירות מדי שבוע מקבלים את התמהיל המושלם לחופשה משפחתית ראויה.

כמה עולה? החל מ-725 דולר לאדם לחבילת 4 לילות כולל טיסות והעברות (ישראייר).

אגם אוכריד. ShutterStock
אגם אוכריד/ShutterStock

מקדוניה

פנינה בלקנית נוספת שצפויה לכבוש את לבם של הישראלים היא מקדוניה, או ליתר דיוק, העיר אוכריד ששוכנת על הגדה המזרחית של אגם אוכריד ומציעה שלל אטרקציות וחוויות לזודות ומשפחות.

אוכריד שמרה על צביון היסטורי והצד העתיק שלה מקושט בכנסיות מסוגננות, אמפיתיאטרון רומי, מדרחוב תוסס ועוד, אך אין ספק שגולת הכותרת היא האגם הצלול המוקף מסלולי טיול מרתקים, תצפיות נוף מסנוורות ושפע של הזדמנויות לספורט ימי.

העובדה כי מדובר בטיסה ישירה של שעתיים מנתב"ג רק מחזקת את הרצון לברוח מהחום המהביל ששורר בישראל.

כמה עולה? חבילת נופש לשלושה לילות החל מ-640 דולר לאדם כולל טיסות והעברות (ארקיע)

מנצ'סטר. ShutterStock
מנצ'סטר. חופשה גברית נינוחה/ShutterStock

מנצ'סטר

במנצ'סטר יש הכל חוץ מים, גורס המשפט הידוע, שעתה מקבל משנה תוקף עם השקתן של הטיסות הישירות של חברת מונארך לתל אביב. חוף ים אמנם אין בעיר הבריטית האפרפרה הזאת (זה אומר שגם השמש כאן לא בת בית) אבל אפשר לנשום לרווחה, תרתי משמע.

22 מעלות בשיא הקיץ, מקדשי כדורגל, מוזיאונים, תרבות מוזיקלית, קזינו ומרכזי קניות ענקיים, הם מתכונת למטוסים מלאים בישראלים גם ביולי-אוגוסט.

כמה עולה? החל מ-350 דולר לטיסת מונארך ומלון ברמת 3 כוכבים דרך אתר booking.com

העיר העתיקה ורשה פולין. ShutterStock
העיר העתיקה בורשה/ShutterStock

ורשה

בירת פולין היתה כאן מאז ומתמיד אבל נראה שהשנה היא בדרך להפוך לבוננזה התיירותית של הקיץ. מספר הישראלים שנסעו אליה בשנה האחרונה צומח באופן תמידי והחדשות הטובות הן שכלל לא מדובר בחלק מסיורי הנצחת השואה או טיולי שורשים.

כל ניסיון לגלות מה באמת מושך אליה את התיירים מישראל יוביל מיד לרשימה הנוצצת: קניות בזול, מלונות באיכות גבוהה שמשאירים גם כסף בכיס, היצע טיסות רחב, חיי לילה שוקקים, מזג אוויר נעים בקיץ, מטבח מתפתח ובעיקר אנשים ידידותיים שמבינים שכאן זה אמריקה של מזרח אירופה.

כמה עולה? החל מ-549 דולר לאדם בחדר זוגי (וואלה טורס)

העיר האסורה בבייג'ין. ShutterStock
העיר האסורה בביג'ינג. טיסות וקניות זולות/ShutterStock

בייג'ינג

לא תאמינו, אבל בירת סין בדרך אף היא להפוך ליעד קיצי לכל דבר ועניין. זה לא שפתאום האימפריה הסינית הפכה קרובה יותר אבל בהחלט זול יותר להגיע אליה. ראשוני הישראלים שחוו את היינאן איירליינס הסינית מאז החלה לטוס לארץ דיווחו על חווית טיסה מרוממת נפש, ציוד חדשני ושירות מתוקתק – כל זאת בתג מחיר מצחיק של 700 דולר בלבד, לעתים אף פחות.

כל הסימנים מוכיחים שגם ביולי-אוגוסט זה לא הולך להשתנות, ובירת הקניות העולמית תהפוך ליעד הרחוק הקרוב לליבנו.

כמה עולה? החל מ-710 דולר לטיסה לא כולל לינה (היינאן איירליינס)

פרייבורג, בירת היער השחור. ShutterStock
פרייבורג, בירת היער השחור/ShutterStock

הולנד וגרמניה

שתי המדינות הללו נחשבות לגולת הכותרת של טיולי המשפחות בישראל. אחרי שצרפת ובלגיה עדיין נאבקות לחזק את תדמיתן, נותרו גרמניה והולנד – כל אחת ואטרקציות שלה – כמלכות הבלתי מעורערות של אירופה.

בגרמניה, ימשיך אזור היער השחור להיות מוקד משיכה ענק לאלפי ישראלים שיגיעו ליהנות מהעיירות המופלאות, הפארקים, הצימרים והטבע הירוק, ובהולנד – ובכן, אם עדיין לא נסגרתם על אחד מכפרי הנופש האלמותיים שמציפים את המדינה, נראה שבהחלט הגיע הזמן.

כמה עולה? חבילת נופש של 7 לילות ליער השחור החל מ-750 אירו לאדם (ביס גרמניה), כפר נופש ל-7 לילות בהולנד מ-649 אירו לאדם בחדר למשפחה כולל רכב שכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully