וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פעם ראשונה בים: האינסטגרם של הגולשות היפות בעולם

1.6.2016 / 12:12

תחרות הגלישה הפתוחה שתיערך בשבוע הבא בבאחה קליפורניה שבמקסיקו, מביאה אליה את גולשי הגלים הטובים בעולם, ביניהם גם נשים, שלהן חשבון אינסטגרם שמציע כמה מצילומי הגולשות היפהפיות שיש. אש על הגולש(ת)

חודש יוני מסמן שהקיץ עומד להיפתח רשמית החודש, וגם בעולם כבר התחילו להבין זאת. במיוחד באירוע שיתרחש בשבוע הבא באזור באחה קליפורניה שבמקסיקו - תחרות הגלישה הפתוחה של לוס קאבוס (Los Cabos Open Surf).

האירוע הנודע שיתקיים באתר "קוסטה אזול" (החוף הכחול) בסן חוזה דה קאבו, מושך אליו רבים מהגולשים הטובים בעולם, כשבתחילה (ב-2013) היתה התחרות שמורה למקצוענים בלבד, וב-2014 נפתחה גם לנשים
ובשבוע הבא תיערך תחרות הגלישה לנשים שתימשך שלושה ימים, החל מה-7 ביוני 2016.

פסטיבל הגלישה הבינלאומי הוא אירוע של גלישת גלים ומוזיקה, שבו במהלך היום גולשים בטמפרטורה הטרופית של באחה קליפורניה ולאורך חופי החול הלבן של קאבו, ועם סיום היום נערכת חגיגה של מוזיקה ומסיבות בקיץ המקסיקני.

גלישת הנשים, שתופסת צאוצה בשנים האחרות והופכת פופולרית בקרב המין היפה, באהלידי ביטוי בפסטיבל הגלישה - שם יכולות הגולשות להראות את ביצועיהן. אז בינתיים, ולמי שלא יכול להגיע עד למקסיקו, חשבון האינסטגרם Girl Surf Network מציע כמה מצילומי הגולשות היפהפיות שנותנות פייט לא רע בכלל לגולשים הזכרים, וישתתפו בתחרות בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully