וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להתלבש בהתאם? לא הורשתה לעלות לטיסה בגלל מכנסיים קצרים

רקדנית בשם מגי מק'מאפין תכננה לטוס עם חברת "ג'ט-בלו" מבוסטון לסיאטל, כשבשער העלייה למטוס התבקשה לכסות את המכנסון הקצרצר שלבשה. היא נאלצה לרכוש מכנסיים, אך זוכתה ב-280 דולר. החברה: "הצוות החליט שמכנסי הנוסעת עלולים לפגוע במשפחות"

מתלבטים איזה טרנינג ללבוש לטיסה הקרובה שלכם? שימו לב לזה: בחורה אמריקאית סורבה לעלות על טיסה בנימוק כי התלבושת שלה היא "בלתי הולמת", והיא נדרשה לרכוש ביגוד חדש על מנת לעלות למטוס.

רקדנית הבורלסקה מגי מק'מאפין תכננה לטוס לפני שבועיים עם חברת "ג'ט-בלו" בטיסת המשך מבוסטון לסיאטל, כאשר בשער העלייה למטוס ניגשה אליה אחת מעובדי חברת התעופה ואמרה לה שאלמלא היא תכסה את עצמה, לא יתאפשר לה לעשות בורדינג. באותה העת לבשה מק'מאפין גרביים בגובה הירך, סריג עם שרוולים ארוכים ומכנסון קצרצר.

"העובדת אמרה לי שהיא ממש מצטערת שהיא מעלה את זה, אבל מה שלבשתי היה בלתי הולם וצוות הטיסה דן בכך והטייס החליט שאני צריכה ללבוש משהו אחר, אחרת לא יורשה לי לעלות לטיסה", סיפרה מק'מאפין לאתר החדשות המקומי "קירו 7" והוסיפה כי לאף אחד לא הייתה בעיה עם אותה תלבושת בדיוק כאשר היא טסה עם אותה חברת תעופה מוקדם יותר באותו היום, בטיסה הקודמת שלה מניו יורק לבוסטון.

מק'מאפין אמרה, כי לא היה לה שום דבר אחר ללבוש באותו הרגע בשדה התעופה, והציעה לצוות חברת התעופה כפשרה שהיא תכרוך את הסוודר שלה סביב המותן, אולם אלה סירבו. הם הציעו לרשום אותה מחדש על טיסה מאוחרת יותר אולם לבסוף היא רכשה - למורת רוחה - זוג מכנסיים חדשים. "אני מרגישה כאילו מדובר בסימפטום של החברה הפטריארכלית שלנו, כי מוכרים לנשים לבוש מינימלי ואם אנחנו בוחרות ללבוש אותם - אז אנחנו נענשות על זה", אמרה מק'מאפין.

אחת מחברותיה, מולי מקיזק, שיתפה את פרטי המקרה בפייסבוק עם תמונה של מק'מאפין ותקפה את התנהלות חברת התעופה. "זו מגי מק'מאפין, היא אומנית בורלסקה וחברה. זה מה שהיא לבשה בשבוע שעבר כאשר ג'ט-בלו אמרו לה שהיא לבושה בצורה בלתי הולמת ולא יתאפשר לה לעלות על הטיסה מבוסטון לסיאטל, עבורה היא שילמה ... הסקסיזם חי וקיים בעולם הזה. איך בדיוק מה שמגי לבשה משפיע על היכולת שלה לטוס? זה לא משפיע. אנא שתפו את הסטטוס הזה, הפכו אותו לוויראלי. לא הגיע למגי שיתייחסו אליה באופן כזה".

בהנהלת חברת התעופה חשבו כנראה כמו חברתה של מ'מאפין, והחליטו לזכות אותה בסכום של 280 דולר ובזיכוי עבור זוג המכנסיים שנאלצה לרכוש. עם זאת, היא דורשת מג'ט-בלו פיצוי גבוה יותר ופרסום התנצלות. בנוסף, היא דורשת שהחברה תפרסם קוד לבוש ברור לטיסותיה.

דובר החברה מסר בתגובה לפרסום: "צוות שער הטיסה והעלייה למטוס דן בתלבושת של הלקוחה והחליט כי מכנסי הבורלסקה עלולים לפגוע במשפחות אחרות על המטוס. בעוד לא נמנעה מהלקוחה העלייה למטוס, אנשי הצוות שאלו אותה בנימוס אם תוכל לשנות את התלבושת. הלקוחה הסכימה, והמשיכה בטיסה ללא הפרעה. אנו תומכים בשיקול הדעת של הצוות שלנו והחלטה הקשה שקיבל, והחלטנו להחזיר ללקוחה את עלות המכנסיים שרכשה והצענו לה זיכוי לטיסה עתידית כמחווה של רצון טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully