וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי נוח שיש: המזוודה הרובוטית שעוקבת אחריך כמו כלב

29.5.2016 / 9:49

הסוף לסחיבת המזוודה: חברת סטארט-אפ סינית פיתחה מזוודת רובוט, שעוקבת אחר הנוסע לכל מקום ומסוגלת להימנע ממכשולים בדרכה. בנוסף, היא מצויידת בשקעי USB, מנעול אלקטרוני, נורות LED זוהרות ונאמנות ששמורה רק לכלב. המחיר: 650 דולרים

Cowa Robot, יוטיוב

אתם מגיעים לשדה התעופה ומחפשים עגלה גדולה להעמיס עליה את המזוודות? לא עוד! קבלו את המזוודה הרובוטית העונה לשם "קווה רובוט" (Cowa Robot), שעוקבת אחרי הנוסע כמו כלבלב נאמן.


עוד על מזוודות בוואלה! תיירות:
גאוני: הדרך הכי טובה לא לאבד מזוודה בשדה התעופה
אפשר גם לנסוע עליה: צפו במזוודה הכי מגניבה שיש
איך לארוז לחופשה של שבוע במזוודת טרולי קטנה


המזוודה היא בעצם רובוט שזז בפני עצמו במהירות מקסימלית של 7.2 קמ"ש ושוקלת 4.5 ק"ג. כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על לחצן חבוי בידית, שבעזרת חיישנים במזוודה מאתרים צמיד שעונד הנוסע על ידו. יש במזוודה מקום ל-34 ליטרים של ציוד, ובנוסף היא מצוידת בארבעה שקעי USB ובטריה להטענת הסלולר או הטאבלט. כמו כן, יש בה תא לאחסון הלפטופ ומכשירים נוספים. גודלה - 55×38×22 ס"מ.

המזוודה החדשנית, שעוצבה על-ידי חברת סטארט-אפ סינית משנגחאי בשם Cowa Robot, נבנתה כשהיא מצוידת בכל חידושי הרובוטיקה האחרונים, כך שהיא גם מסוגלת להימנע ממכשולים בדרכה. כמו כן, במקרה והיא מופרדת או איבדה את דרכה מבעליה, היא מתוכננת לאתר ולמצוא אותו עד מרחק של 50 מטרים.

המזוודה עשויה מחומר פלסטי בשם פוליקרבונט של חברת "באייר" הגרמנית, שמגן על תכולתה והיא מצוידת גם בנורות LED שמאירות את הלוגו שלה. על מנת לנעול את המזוודה לא תצטרכו מפתח, היות והיא מצוידת במנעול אלקטרוני.

המחיר באתר החברה: 650 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully