וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהתחת: הבריח 8 מטילי זהב ברקטום ונעצר בשדה התעופה

נוסע שטס מדובאי לדאקה, בירת בנגלדש, נעצר כשבישבנו זהב בשווי 220 אלף שקלים. וזהו רק סיפור אחד מתוך שלושה של הברחת זהב למדינה שהתרחשו בשבועות האחרונים במדינה הדרום-אסייתית. הבהלה לזהב

נוסעים הבריחו מטילי זהב ברקטום בשדה תעופה בבנגלדש. Bangladesh Customs Intelligence/Facebook, מערכת וואלה! NEWS
6 מטילי זהב ותכשיטים שהבריח נוסע לבנגלדש בתחילת החודש/מערכת וואלה! NEWS, Bangladesh Customs Intelligence/Facebook

לא כל הנוצץ זהב: שלטונות בנגלדש, מדינה מוסלמית בדרום-אסיה, דיווחו השבוע על תפיסתם של לפחות שלושה נוסעים שהבריחו זהב בישבנם, באירועים שונים, שנתפסו בשדה התעופה שאהג'לאל שבבירה דאקה, כך לפי ה"דיילי סטאר" הבריטי.

אחד מהנוסעים, אבו באקר שמו, נחת בדאקה בטיסה שהגיעה אתמול (ב') מדובאי וישר נעצר לתשאול על-ידי רשויות המכס הבנגלי. בתחילה הכחיש הנוסע את "המטען" שנשא עמו, אולם לאחר מכן הודה שהוא מחזיק בתוכו את מטילי הזהב, מחשש שייאלץ לעבור ניתוח להוצאתם, כך לפי גורמים רשמיים במכס המקומי.

אבו באקר נלקח לשירותים בשדה התעופה, שם הוציא מישבנו את שמונת מטילי הזהב בשווי של כ-220 אלף שקלים. בנוסף, 100 גרמים של אביזרי זהב נוספים הוחרמו מחפציו.

בתקרית אחרת, הודה נוסע שהכניס לגופו ארבעה מטילי זהב במשקל של 400 גרמים, כך לפי התקשורת הבנגלית. תקרית נוספת אירעה ב-2 במאי, עת נוסע בן 32 נעצר בשדה התעופה של דאקה, כשברשותו שישה מטילי זהב במשקל 600 גרמים בשווי 145 אלף שקלים, שהוצאו מהרקטום שלו. לנוסע, אגב, שולם סכום השווה ל-1,450 שקלים עבור ההברחה.

וזה עוד לא נגמר: ביום חמישי האחרון קיבלו רשויות המכס טיפ על הסתרה של 15 ק"ג של זהב בשווי 2.5 מיליון שקלים בשירותי מטוס של חברת בימן בנגלדש איירליינס, שטס מבנגקוק לבנגלדש.

נוסעים הבריחו מטילי זהב ברקטום בשדה תעופה בבנגלדש. Bangladesh Customs Intelligence/Facebook, מערכת וואלה! NEWS
הזהב שהוברח לבנגלדש היה עטוף בשקיות פלסטיק/מערכת וואלה! NEWS, Bangladesh Customs Intelligence/Facebook

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully