וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת ילדה במטוס וקראה לתינוק ע"ש חברת התעופה

נוסעת שטסה מסינגפור למיאנמר בחברת "ג'ט סטאר אסיה", נתקפה צירים ולפתע ילדה באוויר תינוק בעזרת 3 רופאים וצוות המטוס. היא החליטה לקרוא לרך הנולד על-שם חברת התעופה כאות הוקרה. חבל שלא טסה באל על או בארקיע

דיילות מיילדות נוסעת בטיסה/The Kitchen Doc, youtube

בווידאו: צפו בדיילות אוויר מיילדות נוסעת בטיסה לארה"ב

לפעמים פרסום של חברת תעופה יכול לבוא בדמות לידה: נוסעת שנכנסה לצירים במהלך טיסה של חברת "ג'ט סטאר אסיה" (Jetstar Asia) וילדה את התינוק במטוס - החליטה להעניק לו את שם חברת התעופה.

הנוסעת שהחלה לחוש להיא עומדת ללדת בגובה 40 אלף רגל, נעזרה בשלושה רופאים שהיו על המטוס בטיסה שהמריאה מסינגפור ליאנגון, מיאנמר, ביום שישי שעבר, כשהצוות אף הזעיק עזרה רפואית שהגיעה מהקרקע עם נחיתת המטוס.

עם זאת, עוד לפני שהמטוס נגע בקרקע, התינוק הגיח לאוויר במשקל 2.9 ק"ג לקול מחיאות הכפיים של הנוסעים. האם המאושרת החליטה לקרוא לילד שזה עתה נולד על-שם חברת התעופה ג'ט סטאר, לאור "העזרה שהעניק לה הצוות במטוס". האם והתינוק פונו עם הנחיתה לבית חולים ושוחררו ממנו לאחר מכן.

"הנוסע הצעיר ביותר שטס אי פעם בג'ט סטאר אסיה"

חברת התעופה הציעה לאם ציוד תינוקות בשווי של אלף דולרים, ואף העניקה שוברי טיסה לרופאים שסייעו בהבאת התינוק לעולם.

דובר ג'ט סטאר אמר לאתר החדשות האוסטרלי news.com.au: "הצוות שלנו מאומן להגיב לכל מיני תרחישים במטוס, ואנו גאים על העזרה שהם הגישו בשיתוף הרופאים האדיבים שעזרו ליילד את הנוסע הצעיר ביותר שטס אי פעם בג'ט סטאר אסיה.

"הלידה לוותה במחיאות כפיים סוערות של שאר הנוסעים במטוס, אז אנו בטוחים שזה לא יהיה רגע שהם ישכחו לעולם", הוסיף הדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully