וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 25 עזבה את העבודה כדי לטייל בעולם ומרוויחה הון מזה

14.4.2016 / 0:03

עד לפני 10 חודשים עבדה ג'יל דה-קונטי מארה"ב בחברה כלכלית מ-9 עד 5, אבל החליטה לעזוב הכל ופשוט לנסוע בעולם. היא הקימה עסק אינטרנטי משלה ומטיילת בסטייל יוקרתי וגם מרוויחה משכורת של 6 ספרות בשנה. אז איך היא עושה את זה?

The Blonde Abroad

בווידאו: החיים בבלונד: היפהפייה שעזבה הכל ויצאה לטייל בעולם

למי אין פנטזיה לקום ולעזוב את העבודה, ופשוט לצאת לטרוף את העולם ללא הקצבת זמן או מחשבות עתידיות? אז יש מי שחושב ויש מי שמגשים, וזה בדיוק מה שעושה ג'יל דה-קונטי (Jill DeConti) מארה"ב, שמטיילת בעולם מזה 10 חודשים ועדיין מרוויחה משכורת של שש ספרות (בדולרים, כן?).


עוד מטיילים שעזבו הכל ופשוט יצאו לקרוע את העולם:
האשה שמטיילת בעולם בחינם והדייטים שלה משלמים על הכל
להגשים חלום: האיש שביקר בכל המדינות בעולם עד גיל 37
לחופש נולדה: הישראלית שעושה את העולם
החיים בבלונד: היפהפייה שעזבה הכל ויצאה לטייל בעולם


זה נשמע בלתי אפשרי אבל רק בשנה שעברה עוד עבדה הצעירה היפהפייה בחברה פיננסית בתוך תא משרדי קטן, ואילו עכשיו יש לה בלוג משלה והיא בעלת עסק למכירת פריטים ברשת ויש לה גם חברת שיווק אינטרנטית שאותה היא מנהלת מהלפטופ שלה בכל מקום שבו היא נמצאת בעולם, אם זה בחופים אקזוטיים בתאילנד, או בטיסה במסוק בניו זילנד או בווילה פרטית בבאלי.

בין יתר עיסוקיה, יש לג'יל ספר אינטרנטי וקורסים ברשת שהיא יצרה על חוויותיה בעולם, והיא מאמנת נשים איך לטייל בעולם ולעשות מזה כסף, או לפתוח עסקים משלהן. "מעולם לא היה קל יותר לעשות כסף דרך הרשת, אבל זה לוקח השקעה וזמן רב של עבודה ונחישות כדי לגרום לזה להצליח", אמרה ג'יל לדיילי מייל.

יום טיפוסי בחיי המטיילת הצעירה כולל השכמה ועבודה של כמה שעות ואז נשאר זמן לטייל ברגל, לפקוד כמה חופים טרופיים ושוב כמה שעות של עבודה לפני השינה. לדבריה, היא מתכננת להתמחות בטיולי יוקרה ועל כן גם פתחה בלוג וחשבון אינסטגרם בשם TheLuxeTravelers שמכיל עשרות צילומים יפים ממסעותיה בעולם, כמו גם מוצרים של חברות מסחריות שהיא משווקת באמצעות צילומיה.

למרות שהיא מתגעגעת לחבריה ומשפחתה בבית, בן זוגה של ג'יל, פטריק בן ה-29, משמש לה נחמה ומטייל עמה מעת לעת ובעיקר נמצא שם על תקן הצלם שלה. "החוויה עלתה על כל הציפיות", היא אומרת. "החלק הכי טוב במסע הוא הפרטנר שמטייל איתי, כך שאני זוכה לחלוק את החוויה ואת העסק עמו, אחרת זה היה הרבה יותר קשה לנהל את הכל".

אז הנה כמה צילומים מהעסק של ג'יל, שהוא בעצם לטייל בעולם ולהוציא לנו את העיניים. אזהרת צפייה: חלק מהצילומים עלולים לגרום לכם לעזוב הכל, לארוז תיק ופשוט לצאת לטיול ארוך בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully