וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שעות של עיכוב בטיסה, הנוסעת הזו איבדה את זה

20.4.2016 / 9:27

נוסעת עצבנית שהיתה אמורה לטוס מניו יורק למיאמי, צרחה על פקידי הקבלה בשדה התעופה לאחר שמטוסה התעכב בשל מזג אוויר בעייתי. הסיבה לשיגעון: היא פחדה שלא תספיק לעלות לשיט של דיסני אותו הזמינה מראש

יוטיוב

לפי המשפט מהשיר הידוע: "אתה לא יכול תמיד לקבל מה שאתה רוצה". הדבר קשה במיוחד כאשר אתה רוצה "הכול", כפי שדרשה נוסעת בחברת תעופה שמטוסה התעכב 12 שעות. "אני רוצה הכול!", היא צרחה על עובדת חברת "אמריקן אירלינס" כשהיא מוקפת בשאר נוסעי הטיסה שהיתה אמורה לצאת מניו יורק למיאמי. ההתפרצות תועדה ומכאן הדרך להפיכתה לויראלית היתה קצרה.

על פי לוח הזמנים של המטוס שבו היתה אמורה לטוס האישה, הוא היה צריך לנחות בניו יורק בתשע בבוקר ומיד לצאת לדרך. אולם בעקבות רוחות חזקות בניו יורק המטוס התעכב במשך חמש שעות בשדה תעופה בפילדלפיה. כנראה שההסבר של כוח עליון לא סיפק את האישה, שתכננה לצאת לשיט של דיסני למחרת. "את הולכת לשלם על השיט שלי ואת הולכת לשלם על הכול! שיקרת לי ולילדה בת ה-13 שלי", אמרה בצעקת לפקידת הקבלה האומללה.
.

נוסעת זועמת על חברת התעופה. צילום מסך
האישה מאבדת שליטה כי לא תגיע לשיט דיסני./צילום מסך

בהמשך הערב מזלה של האישה לא השתפר. לאחר שהמטוס נחת הסתבר כי אנשי הצוות עבדו שעות רבות מדי ולא הורשו להמשיך לטיסה למיאמי. לפי דיווח של ג'ייד וונג, שצילמה את האירוע, בשלב זה נאלצו הפקידים לקרוא למשטרה כדי להרגיע את המצב. בסופו של דבר הטיסה יצאה לדרך למחרת, ולפי דיווח של ABC NEWS כל מי שהזמין שיט של דיסני הספיק לעלות לסיפון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully