וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש: אנשים שמטיילים משפרים את חיי המין ומרזים יותר

5.4.2016 / 12:20

מחקר חדש של אתר הזמנת החופשות "אקספדיה", מצא כי מי שמטייל יותר בעולם משפר את החשק לסקס, את הביטחון העצמי ואת הגזרה, על-ידי הפרשה של הורמוני קורטיזול וסרטונין שמסייעים להורדת המתח ומעלים את מצב הרוח. אז איפה מזמינים טיסה?

סקס חופשה על החוף. ShutterStock
הרגע הורדתם 2 ק"ג. תיירים על החוף/ShutterStock

רוצים לשפר את חיי המין שלכם ועל הדרך גם להוריד כמה קילוגרמים? תתחילו לטייל יותר. מחקר חדש של אתר אקספדיה מצא שטיולים בעולם (ובכלל) משפרים משמעותית את הבריאות, מורידים במשקל, משפרים את הביטחון העצמי ומעלים את החשק לסקס.

עוד נמצא, כי הרצון לטייל מהווה באופן מדעי השראה לתשוקה בחדר המיטות. "טיולים עוזרים להפחית את הרמות של הורמון המתח קורטיזול. ככל שהמתח והחרדה יורדים - כך מצב הרוח משתפר ומביא ליתרונות חיוביים רבים, לעיתים לא צפויים, בנוגע לאיך אנחנו תופסים את עצמנו, למוטיבציה שלנו וליכולת היצירתית שלנו ואת התפיסה הכללית שלנו על חיינו", אומרת ד"ר לינדה פאפאדופולוס, פסיכולוגית שעבדה עם אקספדיה על המחקר.

ובנוגע להורדת המשקל - איך טיולים בעולם מסייעים להסרת קילוגרמים מהגוף בדיוק? טוב, אז כמובן שפעילות גופנית, אבל הסיבה הנוספת קשורה לשגרת החיים. אנשים שנמצאים בדרך כלל בטיול בחו"ל או במסע ארוך, עושים בדרך כלל פעילות בריאותית כזו או אחרת, למשל, הליכה, טרקים, ספא וכדומה, שהיא בדרך כלל פעילות ששוברת את ההרגלים הרעים של היום-יום בבית. הפעילות השונה בטיול מסייעת גם למצב הרוח שמשתפר.

"חשיפה לכמות בריאה של שמש, עוזרת למוח לשחחר את הורמון הסרטונין, שקשורה לשיפור מצב הרוח ועוזרת לאדם להרגיש רגוע ומרוכז", הוסיפה פאפאדופולוס.

מעבר לשיפור ביחסי המין, בגזרת הגוף ואושר כללי, שני מיליון הנסקרים במחקר של אקספדיה השיבו גם שלטייל בעולם גורם להם להיות יותר יצירתיים.

אז איפה מזמינים טיסה?

  • עוד באותו נושא:
  • טיולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully