וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה שחיכתה לנוסעת שהסתירה את המסך בטיסה

31.3.2016 / 11:29

נוסעת שהניחה את שיער הקוקו של על מסך הטלוויזיה במושב של הנוסע שמאחוריה, זכתה לצילום שיימינג ברשת החברתית שהפך ויראלי והופץ יותר מ-7,000 פעמים. "המצאת דרך חדשה להיות איומה בגובה 35 אלף רגל", כתב הנוסע שתיעד את המקרה

שיימינג לנוסעת בטיסה/וואלה!

בעידן הטכנולוגי שבו הכל מתועד בסלולר, גם השיימינג ברשתות החברתיות הפך להיות כלי נשק נגד נוסעים סוררים. הפעם היתה זו נוסעת במטוס, שזכתה לשיימינג לאחר שהניחה את הקוקו שלה על מסך הטלוויזיה של הנוסע שישב מאחוריה.


עוד על נוסעים בוואלה! תיירות:
נתפסו באוויר: כך עושים שיימינג לנוסעים הכי מגעילים שיש
זעם אוויר: מה גורם לתופעת "הישראלי המכוער" בטיסות?
נוסעת עברה למושב פנוי בטיסה, ונעצרה ל-3 ימים
המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה


העיתונאי דנטה ראמוס, מה"בוסטון גלוב" שהיה על המטוס, תיעד את האירוע והעלה לחשבון הטוויטר שלו תחת הכיתוב: "איחוליי לנוסעת הצעירה ממושב 22B, שהניחה את שיער הקוקו. המצאת דרך חדשה להיות איומה בגובה 35 אלף רגל". לאחר מכן הוסיף בציוץ שתשומת לבה של הנוסעת הושגה והיא הזיזה את השיער מהמסך.

הציוץ עם הצילום הפך להיות ויראלי ושותף יותר מ-7,000 פעמים ברשת, והצית דיון סוער בעקבות התנהגות נוסעים בטיסה. נושא השיימינג של נוסעים בטיסות לא חדש, ויש אפילו עמוד שהוקדש לכך בפייסבוק ובאינסטגרם (Passenger Shaming), ובו ניתן להעלות צילומים של נוסעים בתנוחות נוראיות ושאינם מתנהגים בצורה הולמת במטוס, ובעצם לבייש אותם בפומבי. נא להתנהג בהתאם.

שיימינג לנוסעת ששמה את הקוקו שלה על מסך במהלך טיסה. Dante Ramos, twitter, צילום מסך
העיקר שנוח לך. הנוסעת שצילום שלה הופץ בטוויטר/צילום מסך, Dante Ramos, twitter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully