וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גברים ונשים הם מכונות סקס": וידויו של עובד קלאב מד

31.3.2016 / 16:30

לשכב עם שתי בחורות בממוצע בשבוע, לבדר את הילדים ביום כדי לבלות עם האמהות בלילה. עובד קלאב מד לשעבר (G.O) מספר על תרבות המין ששוררת ברשת מועדוני הנופש בעולם, במקום שבו לכסף אין חשיבות, רק לכמות הסקס שאתה משיג

yourube

בווידאו: צפו בצוות ה-G.O מרקיד את האורחים בקלאב מד בקנקון

כל מי שדרכה כף רגלו באחר מכפרי הנופש הכל כלול של רשת מלונות קלאב מד, לא יכול שלא להישאב פנימה לאווירת הנופש המיוחדת שהיא מציעה ולתהות: האם גם העובדים של הרשת נהנים מחויית חיים מיוחדת במלון? האם הם חיים בה חיים מלאים במסיבות, אלכוהול וזימה? ובכן - המציאות לא רחוקה מכך, אם להתבסס של עדותו של אחד מעובדי הרשת לשעבר.


עוד על חופשות ומין בוואלה! תיירות:
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
זקינטוס: היכן שהורמונים ישראלים פוגשים אירופיות ורדרדות
"הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים


אחד מהעובדים של הרשת, בחור צרפתי בשם ז'אן פייר, נמנה על צוות נציגי החופשות שלה במשך שבע שנים ועבד בכמה מכפרי הנופש שלה מסביב לאגן הים התיכון. לאחר שפרש מהעבודה הוא כתב למגזין VICE המקומי על הניסיון שלו ברשת, שכלל בין היתר, לדבריו, שבירה של כל שיא בכל מה שנוגע לקיום יחסי מין עם תיירות שבאות לחופשה בקלאב מד. הנה עדותו.

סקס חופשה על החוף. ShutterStock
"מעולם לא ראיתי כל כך הרבה אנשים שוכבים - במיוחד על החוף"/ShutterStock

"לרקוד כדי לאסוף בחורות במועדון של המלון"

"התחלתי לעבוד בקלאב מד די במקרה בתחילת שנות ה-90 בתפקיד 'נציג חופשה' (מה שמכונה ברשת בצרפתית 'Gentil Organisateur' או בקיצור - GO) - תפקיד שאותו מילאתי במשך שבע שנים. תחום האחריות שלי היה לשפר את חווית האורחים על ידי כך שאציע להם תכניות ספורט וסוגים אחרים של פעילויות. למרות מה שאתם עשויים לחשוב, העבודה הזו רחוקה מלהיות קלה. עם זאת, במבט לאחור, אני חייב לומר שאלה היו השנים הטובות ביותר בחיים שלי.

"הרעיון של כפר נופש הומצא לאחר מלחמת העולם השנייה, בשנת 1950. קלאב מד (קיצור של "The Club Méditerranée") היה אחת מרשתות בתי המלון הראשונות שהשקיעו ברעיון של חופשת הכל כלול. הרעיון הציע חופשה חלומית: בר אחד פתוח וגדול על חוף חלומי ביעד מלא שמש. הרשת ידעה היטב מה עשוי לקרות כאשר משלבים אלכוהול חינם ואווירת סקס קייצית, והמציאה למעשה סוג חדש של תיירות שנסובה בעיקר סביב שני מקורות האושר הללו.

"בגיל 22 עדיין גרתי עם ההורים והייתי בלימודי הוראת חינוך גופני, והראיון של מימוש המקצוע בבית מלון שהוא גן עדן היה נראה כמו ההימור הטוב ביותר שאני יכול לעשות בחיים. יצא לי כבר לטייל קצת, אבל לא הרבה מחוץ לצרפת, כך שזו הייתה העת הנכונה לעשות כן. כמה שבועות לאחר מכן מצאתי את עצמי בפריז בראיון עבודה במטה הראשי של חברת קלאב מד. בבוקר הראיון קיבלתי מצגת על ההיסטוריה, הרוח, הכללים והפעילות של החברה. התוודעתי לחיים בכפר הנופש, ונודע לי שיהיה עלי לעבוד בהיקף העבודה הרגיל של שישה ימים בשבוע תמורת שכר חודשי של כ-5,000 פרנק (כ-3,400 שקלים). נציגי החופשות מקבלים במסגרת העבודה מגורים וארוחות, כך שהשכר היה עבורי די והותר. בשעות אחר הצהריים התקיים ראיון אחד על אחד שהלך טוב למדי, והיכולות הפיזיות שלי עמדו גם הן בסטנדרטים שנדרשו. התקבלתי לעבודה.

"יצאתי לספרד שבוע לאחר מכן והייתי באופן רשמי 'אחראי ספורט קרקע' ברשת, והתייחסתי לכך מאוד ברצינות. זה היה התפקיד הראשון בקריירה שלי והוא התאים לי לחלוטין: החיים בקלאב מד היו רגועים ומושחתים בעת ובעונה אחת. החוף הספרדי היה משגע והמלון עצמו היה קסום, מורכב מבניין ראשי אחד גדול וכמה בקתות. כשהגעתי לשם קיבלתי את מדי העבודה שלי ואת המפתח לחדר המגורים. לאחר מכן פגשתי את העמיתים לעבודה: הרבה בלגים, כמה צרפתים וכמה גרמנים. בהמשך נלקחתי לאולם המרכזי כדי ללמוד כמה מצעדי הריקוד שחובה על העובדים להכיר. בכל אחד מכפרי הנופש של קלאב מד, בכל ערב, נציגי החופשות עושים מופע עבור האורחים. ההצגה המחורבנת הזו לוקחת בין 30 עד 45 דקות, וזה אולי היה הדבר היחיד שעצבן אותי כאשר חתמתי על החוזה. אמרתי לעצמי שאני חייב לעשות את זה כדי שאהיה מסוגל לאסוף בחורות במועדון של המלון.

עוד באותו נושא

נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה

לכתבה המלאה
קלאב מד GO ריקודי בריכה. Creative Commons
ה"קרייזי סיינס". ריקודי הבריכה המוכרים שבקלאב מד בהדרכת צוות ה-G.O/Creative Commons

מין למטרות מין

"באותם ימים, יום עבודה טיפוסי בקלאב מד התנהל כך: אתה קם בתשע בבוקר, אוכל ארוחת בוקר, מכין את הפעילויות היומיות, מארגן משחקים וקפה, אוכל ארוחת צהריים בחוץ, מארגן את אירועי הספורט של אחר הצהריים, מתחיל בפעילויות, שותה דרינק, לוקח חלק במופע הערב וחותם את היום על ידי העלאת המורל במועדון במשך שעה - שישה ימים בשבוע. זה היה אינטנסיבי. בימים העמוסים ביותר הייתי הולך לישון בסביבות אחד בבוקר כדי ליהנות משינה ארוכה ככל האפשר. אבל רוב הזמן - כמו כל בחור בן 22 שמכבד את עצמו - נשארתי במועדון עד השעות הקטנות של הלילה והשתמשתי במעמד שלי כעובד קלאב מד, כדי להתחיל עם בחורות ולהביא אותן אל חדר המגורים שלי.

"היה זה באותם ימים, כאשר הבנתי שגברים ונשים הם מכונת זיונים. זה ממש קל למצוא זיון בקלאב מד - כולם בחופשה ושיכורים כל הזמן. זו ההגדרה של מין למטרות מין. ומעל הכל - אנשים מסתובבים חצי עירומים בשמש כל היום, וזו גורמת לדם של כולם לרתוח בעורקים הרבה יותר מהר. מעולם לא ראיתי כל כך הרבה אנשים עושים סקס - במיוחד על החוף. באשר לי, אני חושב ששברתי את כל השיאים במהלך שבע השנים שלי שם: שתי בחורות בשבוע, בממוצע. כאשר זה מתפרש על מעל שבע עונות זה מצטבר לכדי די הרבה בחורות - אני חושב שמעל 750 בסך הכל. כמו כל דבר שמעוגן בתקנון של קלאב מד - התלבושות, השכר, אורח חיים - הדרך היחידה להשוות את עצמך לקולגות הוא דרך מספר הבחורות שאתה מביא לחדר.

"החיים בקלאב מד גרמו לי להבין דבר אחד נוסף: כסף ממש לא קונה אושר. ראשית, כסף לא קונה לך שם כלום, שכן הכל כלול במחיר העיקרי. ככל שהימים חולפים אתה מבין שכאשר כסף יוצא החוצה מהמשוואה היומית, כולם מתחילים להרגיש חופשיים באמת. לאחר זמן מה קצב העבודה הפך להיות כזה שקשה לעמוד בו. כיוון שהמיקום היה חלומי, רציתי להפיק את המירב מימי החופש שלי. אבל כאשר לא הייתי בעבודה הייתי כל כך עייף כך שלא יכולתי לעשות הרבה. הפעילות שלי הוגבלו לשינה, בריכה, והעברת הזמן בהליכה ורביצה על החוף.

"ה-GO's נשארים בדרך כלל במקום אחד במשך כארבעה עד שבעה חודשים ואז עוברים לקלאבים אחרים. אחרי ספרד עברתי ליוון, משם לטורקיה, ואז לסנגל, וחזרה לטורקיה. טורקיה בשנת 1997 הייתה התקופה המטורפת ביותר בחיי. המלון שבו עבדתי שכן בבודרום, המהווה את המקבילה הטורקית לסן טרופז. האורחים היו מאוד פתוחים בערבים וכולם רצו לחגוג. מצדי, אחרי שש שנים בענף, כבר הכרתי את כל הסוגים השונים של הנופשים; ידעתי איך לבדר את הילדים במהלך היום ואז לבלות עם האמהות החד-הוריות שלהם בלילה. כך הייתי מביא אושר לשני דורות תוך 24 שעות. נשארתי שם, בסך הכל, תקופה של תשעה חודשים.

"למרות העובדה שאני לא לגמרי מזהה את עצמי בין הדברים שעשיתי באותה התקופה, רק המחשבה על אותם ימים מעלה בי חיוך. אחרי שבע שנים בתור GO בקלאב מד החלטתי להמשיך הלאה. אם אתה חי בבועה כמו קלאב מד למשך זמן רב מדי, זה נהיה לא כל כך קל לצאת ממנה לאחר מכן. הייתי בן 29 והגיע הזמן למצוא עבודה לטווח ארוך, וכשקיבלתי הצעת עבודה בפריז לא חשבתי פעמיים.

"החזרה לחיים נורמליים הייתה קשה, במיוחד לאור העובדה שהתרגלתי לכך שקלאב מד טיפלו בי לחלוטין במשך שבע שנים. לקח לי קצת זמן להתאושש מאורח החיים שהיה לי בתור נציג חופשה ולמצוא תחושה של יציבות. כף רגלי לא דרכה בקלאב מד מאז ועד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully