וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעדים הטובים בעולם של TripAdvisor: איסטנבול במקום השני

22.3.2016 / 8:21

מיליוני גולשים של אתר התיירות הנודע, שמשמש כמדריך הביקורות המוכר בעולם, דירגו את היעדים הטובים בעולם השנה, כשהעיר הטורקית מוכת הטרור דורגה במקום השני. פריז, רומא וניו יורק גם ברשימה, אך מי במקום הראשון?

גשר לונדון. ShutterStock
קפצה חמישה מקומות מהשנה שעברה. לונדון/ShutterStock

האביב כבר פה וגם בעולם מרגישים שצריך להתכונן לעונה החמה של החופשות, אז אתר TripAdvisor המוכר, פירסם את היעדים הכי טובים בעולם השנה, לפי דירוגים של מיליוני גולשים בעולם.

אז לאן כולם יטוסו ב-2016? לונדון קפצה חמישה שלבים השנה וכובשת את המקום הראשון כיעד הטוב ביותר לחופשה ב-2016. רשימת עשרת היעדים הטובים פורסמה אתמול (ב') על-ידי האתר, כשהבחירה "משקפת את היעדים האהובים ביותר שנבחרו בעזרת משובים ומספר הזמנות חופשה על-ידי הגולשים", אמרה מנהלת השיווק של טריפאדווייזר, ברברה מסינג.

מה שקשה לתפוס הוא, שמיליוני הגולשים בחרו באיסטנבול מיד אחרי לונדון, במקום השני, ברשימת היעדים הטובים בעולם לשנה זו. יש לציין, עם זאת, כי הדירוגים נעשו במשך השנה שעברה ולפני גל הטרור הפוקד את המדינה בחודשים האחרונים.

ערים אירופיות אחרות שהתברגו לרשימת עשרת הגדולים, הן פריז במקום הרביעי, פראג במקום השישי ורומא במקום השביעי. כבוד גדול מספקת העיר מרקש במרוקו, שדורגה בין שלושת הגדולים. את העשירייה המכובדת סוגרת העיר אובוד שבאינדונזיה.

המסגד הכחול איסטנבול. ShutterStock
היעד השני הטוב בעולם ל-2016. המסגד הגדול באיסטנבול/ShutterStock

רשימת 10 היעדים הטובים בעולם ל-2016

1. לונדון, אנגליה

2. איסטנבול, טורקיה

3. מרקש, מרוקו

4. פריז, צרפת

5. סיאם ריפ, קמבודיה

6. פראג, צ'כיה

7. רומא, איטליה

8. האנוי, וייטנאם

9. ניו יורק, ארה"ב

10. אובוד, אינדונזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully