וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: נוסעת הבריחה לטיסה ילדה בת 4 בתוך כבודת היד

נוסעת שנמצאת בתהליך אימוץ של ילדה בת 4 מטהיטי, הכניסה אותה לתוך כבודת היד שהעלתה למטוס בטיסת אייר פראנס מאיסטנבול לפריז. נוסע שהבחין בילדה המסכנה כשביקשה לצאת לשירותים, הזעיק את הדיילים. הנוסעת נעצרה

אישה אוחזת במזוודה. ShutterStock
הכניסה את הילדה לתוך המזוודה הקטנה/ShutterStock

איך חוסכים כרטיס טיסה? מבריחים ילדה קטנה בתוך תיק. זה בדיוק מה שעשתה נוסעת ביום שני האחרון, כשניסתה להבריח לטיסת אייר פראנס 1891 מאיסטנבול לפריז ילדה קטנה בתוך כבודת היד שלה.

הנוסעת, אזרחית צרפת שזהותה לא נחשפה, נעצרה בשדה התעופה שארל דה-גול והגיעה בטיסה של חברת התעופה הצרפתית מטורקיה, כשהיא בעיצומו של תהליך אימוץ של ילדה מטהיטי, כך לפי התקשורת הצרפתית. כשניסתה הנוסעת לקחת את הילדה בחזרה לפריז מאיסטנבול, לא הותר לה לעלות לטיסה, אז היא רכשה כרטיס אחר והכניסה את הילדה למזוודת-היד ועלתה למטוס. את המזוודה הניחה מתחת לרגליה וכיסתה בשמיכה.

לפי דובר אייר פראנס, הילדה שטסה ללא כרטיס טיסה היא בת ארבע שנים. במהלך הטיסה, ביקשה הילדה לצאת מהתיק לטובת שימוש בשירותים, אז הבחין בה נוסע והזעיק את צוות האוויר. לפי דברי חברת התעופה, "אייר פראנס ביקשה את נוכחות השלטונות הצרפתיים עם הגעת המטוס לפריז", והוסיפה שתשתף פעולה עם חקירה המקרה.

הנוסעת עוכבה לחקירה על-ידי המשטרה הצרפתית, בעוד הילדה נשארה בהשגחת השלטונות הצרפתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully