וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל התחיל ביחידה 8200: האפליקציה התיירותית שתכבוש את העולם

7.3.2016 / 9:19

בחור ובחורה צעירים, שהכירו בצבא, יצרו אפליקציה חינמית בשם OMGwhen, שמציגה מידע עדכני על כל האירועים והפעילויות בארץ ובעולם, בכל רגע נתון, בעזרת בינה מלאכותית. הבאנו אותם לאולפן וואלה!NEWS כדי להכיר את הסטארט-אפ הכחול-לבן שמתעתד לעשות שמות בעולם

צילום מסך

מי היה מאמין שרק בישראל מתרחשים בכל יום כ-800 אירועים שונים מתוך מאות אלפים בעולם?! כך לפחות אומרים יערה משעולי ושי פלג, מייסדי אפליקציית OMGwhen, שהכירו ביחידה 8200 בצבא וביחד פיתחו ישומון שמוצא אירועים ופעילויות לפי סוג, זמן ומיקום בכל העולם, ובחינם.

"בזכות טכנולוגיה מתקדמת יש לנו את היכולת לאסוף באופן אוטומטי מידע על אלפי אירועים ופעילויות ממספר רב של מקורות", הם אומרים, "ביניהם: פייסבוק, מיטאפ, איוונברייט, עכבר העיר, איבנטים, טיים אאוט, אתר עיריית תל אביב".

איך זה עובד? המערכת החכמה שיצרו מבוססת על בינה מלאכותית ומנתחת כל אירוע חדש שנכנס למערכת באופן אוטומטי. בנוסף, המערכת יודעת לתייג את האירוע ברמת דיוק גבוהה על-ידי שימוש באלגוריתמים סטטיסטיים, כך שהמשתמש יכול למצוא בקלות כל אירוע לפי סוג, מבלי שמילים מסוימות יהיו חייבות להופיע בגוף האירוע. לדוגמא: אין צורך שהמילה "ילדים" תופיע בגוף האירוע על מנת שהמערכת תדע שהאירוע מיועד לילדים.

בין האירועים באתר ניתן למצוא הצגות, הופעות, מסיבות, סדנאות, תערוכות, אירועי קניות, הרצאות, אירועי ספורט אירועים לילדים ועוד. המערכת מתאימה למשתמש אירועים לפי טעמו האישי והעדפותיו ויוצרת עבורו ערוץ המיועד רק לו.

החברה מורכבת מצוות תכנה בוגר 8200 צעיר מבריק ואנרגטי אשר חבר עם צוות יזמים מנוסים, ביניהם בועז משעולי (מייסד קומברס, פאנדטק, וורסמד), דורי היללי ויובל קרז'בסקי (מייסדי גרופון ישראל), עמוס טלמור (קנשו) ואחרים.

למידע נוסף על האפליקציה היכנסו לאתר OMGwhen

אפליקציית תיירות  OMGwhen. צילום מסך
לדעת על כל אירוע בעולם. אפליקציית התיירות OMGwhen/צילום מסך
מייסדי אפליקציית תיירות  OMGwhen. באדיבות OMGwhen,
יערה משעולי ושי פלג, מייסדי אפליקציית OMGwhen/באדיבות OMGwhen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully