וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיץ ב-47 שקל, קפה ב-38: תפריט המשקאות של הילטון ת"א

טל שמאי בסך הכל רצה לשתות קפה מול נוף יפה ליד הבית. הוא נכנס למלון הילטון בתל אביב, התיישב וגילה תפריט משקאות עם מחירים בשמיים: לימונדה ואשכוליות ב-33 שקלים, סודה ב-28, קפה קר ב-38. דובר המלון: "הלקוח יבחר מה מתאים לו"

תפריט משקאות של מלון הילטון ת"א. טל שמאי, פייסבוק, צילום מסך
47 שקל על מיץ סחוט. תפריט המשקאות של מלון הילטון ת"א/צילום מסך, טל שמאי, פייסבוק

אנחנו מתלוננים על המחירים היקרים בארץ, בטח בכל מה שקשור לחופשות שלנו, אבל הנה הוכחה נוספת שגם במלונות יוקרה מנסים לעשות עלינו קופה בכל הנוגע לאוכל ושתייה שמגישים לתיירים.


עוד על יוקר החופשה שלכם:
בדקנו: כמה נשלם על חופשה ביוון לעומת חופשה בטורקיה?
האותיות הקטנות: כך תחסכו כסף בחופשה הגדולה בקיץ
למה שיבואו? ישראל במקום ה-6 בעולם מבחינת יוקר התיירות


טל שמאי, שגר לא רחוק ממלון הילטון בתל אביב, בסך הכל רצה לשתות קפה במקום נחמד עם נוף יפה. כשהוא נכנס למלון והתיישב בבית קפה - חשכו עיניו. מחירי המשקאות תומחרו בעשרות שקלים, כשקולה פשוטה עלתה 26 שקלים, אייס קפה 38 שקלים ומיץ סחוט 47 שקלים.

"המלון נמצא מאחורי הבית שלי", סיפר טל לוואלה!, "ורציתי לשתות קפה עם נוף לים, אז נכנסתי עם חבר וישבנו באזור הלובי עם הספות שמשקיף לים. קיבלנו את התפריט מהמלצרית, הבטנו בו והיינו בהלם. ציפיתי למחירים יותר גבוהים מבדרך כלל אבל לא לכאלה מחירים".

לאחר סקירה של תפריט המשקאות, שכללו אף מחירים גבוהים של משקה אנרגיה XL ב-24 שקלים (ונמכר בסופר שלושה בעשרה שקלים), לימונדה ואשכוליות ב-33 שקלים וסודה ב-28 שקלים, החליטו השניים לקום ולעזוב את המקום.

"אני לא אזמין קפה ב-30 ומשהו שקלים", הסביר טל. "מחירי האוכל בתפריט היו יקרים אף הם". לדבריו של טל, רוב האנשים שישבו בלובי היו תיירים, "ולא ראיתי שם ישראלים. אני מניח שגם תיירים יודעים שיותר יקר במלון, אבל לא בטוח שיודעים עד כמה".

ממלון הילטון תל אביב נמסר: "טרקלין הלאונג' בהילטון תל אביב הוא מסעדת יוקרה לכל דבר. מוצעים בו בין השאר משקאות בכלים מפוארים, באווירה בינלאומית מפוארת, בחלל שתוכנן על-ידי מעצבי האדריכלות המובילים בתבל, עם שירות אישי של צוות עובדים שעבר הכשרה בסטנדרטים בינלאומיים כמקובל בקבוצת הילטון העולמית. זהו מוצר שעלותו גבוהה מאד. אורחינו הרבים, רובם מבקרים מעבר לים, בוחרים בהילטון בשל המוצר היוקרתי שאנו מציעים להם. אנו בהחלט מודעים כי ישנם מקומות המציעים משקאות דומים במחירים זולים יותר וכחוויה אחרת. אנו מאמינים כי יש מקום לכולם בעירנו, והלקוח הוא בסופו של דבר יבחר מהו המקום המתאים לו ליהנות מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully