וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייר תובע את המלון: חזר שיכור למלון ומצא ילדה במיטה

דניאל יוז חזר שיכור למלון "ריץ קרלטון" שבו לן במיזורי, ארה"ב, וקיבל מהקבלה בטעות מפתח לחדר אחר. הוא נכנס למיטה ומצא שם ילדה בת 9 שהתעוררה בבהלה ורצה אל הוריה, שתבעו אותו על התעללות מינית, ואילו הוא תובע את המלון

מגבת חדר מלון. ShutterStock
התייר נכנס למיטה שבחדר לא שלו, והוא לא היה שם לבד/ShutterStock

תייר שנכנס לחדר שהוקצה לו בבית המלון "ריץ קרלטון" בעיר קלייטון שבמיזורי, ארה"ב, ומצא עצמו שוכב במיטה לצד ילדה בת 9, תובע כעת את בית המלון על חלקו במקרה שגרם לו לאבד את מקום עבודתו, לאחר שהואשם בהטרדה מינית ופדופיליה - אך זוכה מכל אשמה.

המקרה התרחש לפני חמש שנים, אז שהה דניאל יוז בקלייטון לצרכי נסיעת עסקים. אחרי ערב שבו שתה 13 משקאות אלכוהולים עם חבר בפאב סמוך, הוא חזר למלון אך לא הצליח להיכנס לחדר כיוון שהתבלבל במספר החדר. הוא חשב שהמפתח לא עובד, ירד אל הלובי וביקש מפקיד הקבלה מפתח נוסף - אולם זה נתן לו בטעות מפתח של חדר אחר. יוז נכנס לחדר, התפשט ונכנס למיטה - אולם במיטה ישנה ילדה בת 9 ובחדר ישנו גם אחותה בת ה-14 וחברתה באותו הגיל. הילדה הצעירה התעוררה בבהלה, רצה אל הוריה ששהו בחדר הסמוך ואמרה להם כי איש זר נכנס לחדר ונגע בה.

ההורים שנכנסו לחדר והדליקו את האור מצאו את יוז עדיין נוכח בו, עומד בסמוך למיטת הילדה כשהוא בתחתוניו. יוז המבוהל נמלט החוצה, כאשר אב המשפחה רודף אחריו אל הלובי, שם הוא נעצר על ידי מאבטחי המלון כשהוא עוד בתחתונים והובל לתחנת משטרה ובהמשך למעצר. הוגשו נגדו שלושה כתבי אישום בגין עבירות של התעללות מינית בילדים ועבירה של מעשה סדום, והוא עמד בפני עונש של עשר שנות מאסר בפועל.

קונסיירז' פקיד קבלה בית מלון. ShutterStock
פקיד הקבלה נתן ליוז מפתח לחדר אחר/ShutterStock

הנזק שנגרם למוניטין האישי בלתי ניתן לשיקום

בחקירתו סיפר יוז, כי האמין שהוא נכנס לחדרו שלו באותו הלילה וכיוון שהחדר נותר חשוך כאשר נכנס למיטה - הוא חשב שמי שנוכחת במיטתו היא אישה צעירה שחברו לערב השתייה החזיר אל המלון. הוא התעקש ששום דבר מיני לא התרחש, ומצלמות האבטחה הראו כי ביציאתו מהחדר הוא נראה היה מבוהל ומבולבל. שלוש שנים לאחר המקרה מצא אותו חבר מושבעים בבית המשפט חף מכל אשמה. הפקיד שנתן לו את המפתח השגוי - התפטר מעבודתו לאחר המקרה.

כעת, כאמור, תובע יוז את בית המלון על הנזקים הכספיים, הנפשיים והחברתיים שנגרמו לו בעקבות המקרה. עורך דינו, בארי כהן, אמר כי כל מה שקרה לילדה הצעירה הוא תוצאת רשלנות מצד "ריץ קרלטון". לדבריו, בבית המלון לא הקפידו על מדיניות בסיסית - הם לא בדקו את השם תחתיו היה רשום החדר, לא שלחו מאבטח שילווה את האורח השיכור לחדרו והכי גרוע - לא ביקשו ממנו תעודה מזהה לפני הגשת המפתח לאחר שלא ידע את מספר החדר שלו. "הם חייבים לבקש תעודה מזהה, זה דבר בסיסי", אמר כהן. "אפילו במוטל זול בודקים את תעודת הזהות שלך לפני שהם נותנים לך מפתח".

בעקבות המעצר פוטר יוז בן ה-38 מעבודתו כמנהל מכירות בחברת השכרת רכב גדולה בפילדלפיה. עורך דינו סיפר, כי לפני המקרה הוא הרוויח קרוב למיליון דולר בשנה, וכי הנזק שנגרם למוניטין האישי שלו הוא בלתי ניתן לשיקום. "הנזקים הכלכליים שלו נאמדים בקרוב ל-30 מיליון דולר, אבל ההרס שנגרם לחייו שווה הרבה יותר כסף מכך. אנחנו לא מדברים פה על שלושה או ארבעה מיליון דולר, אלה מיליונים רבים כי 'ריץ קרלטון' בהחלט הרסו את האיש הזה".

במלון "ריץ קרלטון" אמרו לכלי התקשורת המקומיים, כי כיוון שהתביעה של יוז טרם התקבלה אצלם, הם מנועים מלהגיב. הוריה של הילדה הודיעו כי כמו יוז, גם הם מתכוונים להגיש נגד "ריץ קרלטון" תביעה משפטית.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully