וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברים שכרו בית למסיבה ב-Airbnb, וגילו בו גופה

קבוצת חברים, שתכננה מסיבה בסוף השבוע ושכרה לטובת כך בית ליד פריז באתר השכרת הדירות הפופולרי, נאלצה לשנות תוכניות לאחר שמצאה בגינה גופת אשה במצב ריקבון מתקדם. המשטרה מתייחסת לנושא כמו לחקירת רצח

גופה אשה מתה. ShutterStock
התוכניות למסיבת סופ"ש השתנו ברגע שנמצאה הגופה/ShutterStock

לא מעט סקנדלים מתרחשים בקרב דירות Airbnb שמושכרות בעולם, אבל קבוצה של חברים שרצתה לערוך מסיבה ושכרה בית בפרברי פריז, נאלצה לשנות את תוכניותיה לאחר שמצאה בגינה גופת אשה בתהליך ריקבון.


עוד על Airbnb בוואלה! תיירות:
זוג שכר דירה ב-Airbnb וגילה בה מצלמת וידאו מוסתרת
השכירו דירתם ב-Airbnb וגילו אורגיית סמים, שתן וקונדומים
מה באמת יותר משתלם: דירה ב-Airbnb או חדר במלון?


הגופה התגלתה על-ידי הקבוצה ביום שבת האחרון בתחתית של שיפוע בסוף הגינה, שהיתה חלק מהבית בן שלוש הקומות שהושכר בעיירה פלאסיו (Palaiseau) ונמצא 16 ק"מ דרומית לבירת צרפת.

לפי המשטרה, הגופה היתה מונחת בקבר לא עמוק וכוסתה בענפים וגזעי עצים, כשהיא לבושה אך ללא נעליים. לדברי המשטרה, לא נמצאו על הגופה מסמכים מזהים והיא מתייחסת למציאת הגופה כרצח. "מצב הגופה, שהיה בתהליך ריקבון מתקדם, לא אפשר לחוקרים לקבוע את סיבת המוות", אמר מקור משפטי ל"טלגרף" הבריטי, וניתוח לאחר המוות צפוי להתבצע בגופה. משרד התובע המקומי הוסיף, ש"כל הסימנים מצביעים על כך שמדובר במעשה פלילי".

קבוצת החברים ששכרה את הבית לסוף השבוע, נחקרה על-ידי המשטרה אתמול, והם ביטלו את תוכניותיהם למסיבת מוצ"ש שתוכננה בעקבות האירוע.

לעת עתה לא ידוע מי השכיר את הבית, ו-Airbnb לא השיבה האם המודעה של השכרת הבית עדיין נמצאת באתר שלה.

בשנה האחרונה גדל אתר ההשכרות במהירות רבה, ולפי נתוני Airbnb יש כ-60 מיליון משתמשים בשירותיו. בפריז עצמה יש כ-40 אלף חדרים ודירות שמושכרים, מה שהופך אותה ליעד הגדול ביותר בעולם שבו מושכרות דירות לתיירים (לפני לונדון וניו יורק).

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb
  • גופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully