וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחרור אווירי: השתין במעבר ועל מושב במטוס, ונקנס באלף ליש"ט

כ-40 דקות לפני הנחיתה בטיסת "אייר אינדיה" מהודו לברמינגהאם, פשט נוסע את מכנסיו, נעמד במעבר, חשף את ישבנו והחל להשתין על רצפת המטוס ועל אחד המושבים. הוא נאזק למושב למשך שארית הטיסה ונעצר על-ידי המשטרה עם נחיתת המטוס

הילד המשתין בריסל. ShutterStock
הנוסע הפשיל מכנסיים ונתן דרור למימיו לפני כולם. הילד המשתין בבריסל/ShutterStock

נוסע בטיסת "אייר אינדיה" מהודו לברמינגהאם שבאנגליה נקנס בסכום של יותר מ-1,000 ליש"ט (כ-5,500 שקלים), לאחר שבאמצע הטיסה, ולאחר ששתה אלכוהול, הוריד את המכנסיים והטיל את מימיו במעבר המטוס. צוות הדיילים נאלץ, לעיני הנוסעים המזועזעים, להשתלט עליו ולאזוק אותו למושב המטוס.


עוד נוסעים הזויים בוואלה! תיירות:
איימה להפיל את המטוס, כי הדיילים שמו את החתול שלה בשירותים
צפו: נוסע עירום ושיכור התאגרף במטוס וגרם לנחיתת חירום
נוסעת עברה למושב פנוי בטיסה, ונעצרה ל-3 ימים
צפו: הדליקה סיגריה במושב והאשימה את הנוסע שלידה


מכתב האישום נגדו עולה כי האיש, ג'ינו אברהם בן ה-39, התנהג באגרסיביות כלפי צוות הטיסה ועלה הצורך להפעיל כוח על מנת לרסן אותו בגלל התנהגותו במהלך הטיסה שנערכה בחודש שעבר. אברהם הובא בפני שופט בבית המשפט קראון בברמינגהם, שם נגזר עליו נקנס של 300 ליש"ט בשל התנהגותו, 500 ליש"ט נוספים כפיצוי לחברת התעופה, היטל נוסף של 30 ליש"ט ו-185 ליש"ט נוספים בגין הוצאות משפט.

ג'ון קרדיף, עורך הדין מטעם התביעה, אמר בבית המשפט כי אברהם עלה למטוס הבואינג 787 של "אייר אינדיה" יחד עם בנו בן ה-10. "כ-40 דקות לפני הנחיתה הוא פשט את מכנסיו ונעמד במעבר", תיאר עורך הדין את שהתרחש. "הוא הוריד את תחתוני הבוקסר, חשף את הישבן שלו, ואז החל להשתין על רצפת המטוס ועל אחד המושבים", אמר קרדיף. "צוות הדיילים נאלץ לאזוק אותו באזיקי פלסטיק ובחגורת המושב למשך שארית הטיסה, והוא נעצר על ידי המשטרה עם נחיתת המטוס".

בשלב מאוחר יותר אמר אברהם, כי הוא שתה שתי כוסות ויסקי וכי היה תחת השפעת תרופות נגד דיכאון, ושהוא אינו זוכר שום דבר ממעשיו, כך דווח בעיתונות בבריטניה. אלן ניופורט, פרקליטו, אמר כי אברהם אמור טס בנפרד מאשתו ובנם הנוסף, ולכן לקה בחרדה שהובילה להתנהגותו. הוא הוסיף, כי אשתו של אברהם, שעובדת כאחות חדר ניתוח בשירותי הבריאות הממלכתיים בהודו, חזרה לבריטניה מהודו בטיסה נפרדת עם התינוק של השניים, וכי הוא נטל את התרופות הפסיכיאטריות לאחר שאחד מילדיו מת במהלך הלידה.

"למרבה הצער בגלל בלבול שנגרם בנמל התעופה בהודו, תרופותיו נשלחו לתא המטען", אמר הפרקליט. "הוא היה ללא אספקת התרופות ובחרדה מהטיסה, כמו גם מודאג ממצבה הבריאותי של אשתו. הוא החליט בעצמו על מינון התרופות שהיו ברשותו וזה הביא למצב גרוע מאוד, לא רק בשבילו, אלא לכל הנוסעים באותה טיסה. למרבה המזל איש לא נפגע והטיסה נחתה ללא כל מצב חירום", אמר.

עורך הדין הוסיף, כי אברהם היה המום ומופתע כאשר שמע את הפרטים על האופן שבו התנהג, וכי הוא מבין כי המצב היה בלתי נסבל עבור יתר הנוסעים ועבור אנשי צוות המטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully