וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשה ששטה בעולם עם בחור שרק פגשה והתאהבה בו

18.2.2016 / 0:04

אליינה קראוסו, בת 22 מאוסטרליה, עבדה ביוון ופגשה את ריילי, שבדיוק רכש סירה קטנה באיטליה ותכנן לשוט בעולם. היא התאהבה בו והחליטה לעזוב הכל ולהצטרף אליו למסע. באמצעות בלוג קליפים מהמסע שהיא מנהלת, הם מממנים את השיט

צילום: Elayna Carausu

אליינה קראוסו (Elayna Carausu) בת 22 ממערב אוסטרליה, עבדה כמוזיקאית עבור חברת תיירות ביוון. שם היא פגשה את ריילי וויטלום (Riley Whitelum), שבאותה העת השיט את סירתו "ואגבונד", שרכש לא מכבר באיטליה.


עוד זוגות שעושים את העולם:
גם אנחנו רוצים: הזוג שמצטלם במקומות היפים בעולם
עם ביקיני ומצלמה: הזוג שגורם לכולנו לקנא עושה זאת שוב
על גב העולם: הזוג המדהים ששבר את האינסטגרם


ריילי עזב את עבודתו באוסטרליה כדי לשוט מסביב לעולם, למרות שבעת רכישת היאכטה הקטנה שלו, לא היה לו מושג איך להשיט סירה. אבל הוא פגש באליינה, התאהב בה ותוך כמה שבועות היא הסכימה להצטרף אליו לשיט מסביב לגלובוס.

אליינה, שהחלה לכתוב בלוג סביב הרפתקאותיה בשם "לשוט בואגבונד", כתבה ש"זו היתה החלטה גדולה עבורי, אבל הייתי חייבת לקחת את הסיכוי הזה עם ריילי ועם הסירה. לא ידעתי אם אוהב את החיים בים, אבל ידעתי שאני אוהבת את ריילי".

מאז שט הזוג בכמה מהאתרים היפים בעולם, ביניהם האי מרטיניק, סנט לוסיה, גרנדה, דומיניקה, פולינזיה הצרפתית, יוון, טורקיה, ספרד, איטליה ועוד. ריילי מספר בבלוג, שהם חיים מדגים שאליינה תוספת בים, כמו גם מפרסום חוויותיהם בבלוג שלה, שבו יותר מ-500 כבר תרמו סכום כסף למסעם, שנע בין דולר אחד ל-50 דולרים.

בנוסף, הם ממנים את השיט באמצעות סרטוני וידאו של המסע באתר "פטראון" (Patreon), שבו אנשים יכולים להרוויח כסף מהגולשים באמצעות האמנות שלהם, כך שאנשים תורמים סכום מסוים עבור התוכן שהם מקבלים. עבור כל וידאו מקבל הזוג 4,000 דולרים, שבו צופים אלפי אנשים בחיי האסקפיזם שכה רחוקים מחייהם הרגילים. הם גם הופיעו בטלוויזה האוסטרלית ויש להם כבר כמעט 100 אלף חברים בערוץ היוטיוב שלהם.

כרגע הזוג נמצא בלוס רוקס (Los Roques), ארכיפלג ששייך ולונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully