וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לשירות: דייל האכיל נוסע זקן בטיסה, וריגש את הגולשים

דייל אוויר בחברת תאי איירווייס התאילנדית, צולם כשהוא עומד ליד נוסע זקן ומאכיל אותו את הארוחה שהוגשה במטוס. הצילום הועלה לפייסבוק וזכה לתשבוחות רבות בקרב הגולשים ואף שותף אלפי פעמים. שירות ואנושיות

Saw something that I am really touch. This air steward in Thai airways TG417 from Suvarnabhumi BKK to KLIA today fed an...

Posted by Thomas Lim on Thursday, February 11, 2016

שירות היא לא מילה גסה בקרב צוות הדיילים בטיסה, ולפעמים ישנן מחוות שלא כתובות בספר החוקים של דיילי האוויר, והן מה שייזכר בליבותיהם של נוסעים בטיסה.

דייל אוויר בחברת תאי איירווייס התאילנדית נתפס בעדשת מצלמתו של נוסע, כשהוא עומד ליד נוסע זקן ומאכיל אותו את הארוחה שהוגשה במטוס. הצילום שצולם על-ידי הנוסע תומאס לים, בטיסה מבנגקוק לקואלה לומפור בשבוע שעבר, הועלתה לפייסבוק וזכתה לתשבוחות רבות בקרב הגולשים ואף שותפה אלפי פעמים.

"טוב הלב של הדייל ראויה לשבח והלל", כתב לים שהעלה את הצילום. תגובות אחרות מהגולשים לא איחרו לבוא. "זהו לא מראה שרואים כל יום", כתבה אחת, "יבורך האדם הזה על היותו אדיב ובעל חמלה".

בשנה שעברה זכתה דיילת אל על לתשואות ומכתב תודה מנוסע אחר, לאחר שזו קלטה נוסע שחולה בפרקינסון המתקשה באכילת הארוחה. הדיילת, מורן גולדשטיין, התיישבה לידו וחתכה לו את האוכל ואף האכילה אותו.

נוסע אחר שראה את המחווה, כתב לה מכתב שעשה את דרכו לרשת וזכה אף הוא לאלפי תגובות ושיתופים. וכך כתב הנוסע:

"רציתי רק להגיד לך שראיתי מה שעשית לנוסע במושב 48B בזמן הארוחה והרגשתי שאני פשוט חייב להגיד לך כל הכבוד. זה היה מדהים לראות את זה ואני באופן אישי מאוד התרגשתי. כי יש דברים שהם חלק מהעבודה שלך ויש דברים שהם חלק ממך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully