וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה גיל קיים הסיכוי הכי טוב לעשות סקס במטוס?

גברים משקרים פי 2 מנשים שהם רווקים בזמן חופשה; נוטים לפלרטט יותר מנשים בחופשה (33 אחוזים לעומת 23 אחוזים) ו-43 אחוזים מהם היו רוצים להתנסות במין במטוס. אבל באיזה גיל באמת קיים הסיכוי הסביר ביותר לממש זאת? סקר חושף

אילוסטרציה. ShutterStock
גברים משקרים יותר בחופשה לגבי הסטטוס הזוגי שלהם/ShutterStock

תוצאות סקר הרגלי תיירות חדש, המתפרסם לקראת יום האהבה הבינלאומי, ולנטיין'ז דיי, מספק כמה פנינים לגבי ההתנהגות המינית של תיירים אמריקאים בעת שהם שוהים הרחק מהבית. מהסקר עולה, כי 11 אחוזים מהמטיילים התחזו לרווקים בעת הטיול שלהם, וכי האחוז הגבוה ביותר של חברי "מועדון היי-מייל" (הכינוי לאנשים שהתנסו ביחסי מין בזמן טיסה) שייך לאנשים סביב גיל 65 פלוס.

הסקר נערך על ידי אתר הזמנת הכרטיסים Cheapflights.com והוא מראה כי בסך הכל האמריקאים נוטים לפלרטט יותר בעת נסיעות ולהיפתח ליותר אפשרויות של מעשי-אהבים, כולל מפגש עם אנשים וחוגים בלתי-שגרתיים, שעמם הם יכולים לממש את הדחפים המיניים שלהם.

כך, לדוגמא, 33 אחוזים מתוך 1,000 האנשים שהשיבו על הסקר המקוון הודו כי קיימו יחסי מין ב"אווירה בלתי שגרתית" בעת ששהו בחופשה, כזו שהם אינם מורגלים אליה בבית. בחלוקה פנימית של הנתון, הוא מזנק ל-38 אחוזים מהמשיבים הגברים לעומת 29 מהנשים שהשיבו לסקר. בסך הכל ענו 45 אחוזים כי היצר המיני שלהם מתעורר בזמן שהם מטיילים ושהם יותר מעוניינים בהרפתקאות מיניות מאשר בדרך כלל, כאשר מספר הגברים שהשיבו כך גדול רק במעט ממספר הנשים (47 אחוזים לעומת 42 אחוזים בהתאמה).

למעשה, הסקר גילה התפלגות מגדרית מעניינת, המרמזת כי גברים הם פלרטטנים יותר, בעלי חשק מיני גבוה יותר ונועזים יותר, והם פחות מוטרדים מעניינים מצפוניים כשהם תיירים בארץ אחרת. לא רק שגברים נוטים לפלרטט יותר מאשר נשים (33 אחוזים לעומת 23 אחוזים), הם גם הודו כי הם מפלרטטים ללא חשש עם צוותי הטיסה, עם שותפים ושותפות לנסיעה ועם חברי צוות בתי המלון.

נוסע מדבר במכשיר סלולר טיסה מטוס. ShutterStock
גברים מפלרטטים ללא חשש עם צוותי הטיסה ושותפות לנסיעה/ShutterStock

ליותר מרבע מהגברים היה סטוץ בחו"ל

נתון נוסף מעניין, כאמור, הוא כי בעת חופשה גברים נוטים פי שניים לשקר באשר לסטטוס הזוגי שלהם ולהעמיד פנים שהם רווקים מאשר נשים (14 אחוזים לעומת 7 אחוזים). באשר לשאלה לגבי סטוצים בחו"ל, יותר מרבע (26 אחוזים) מהגברים אמרו כי התנסו בכך, לעומת 15 אחוזים מהנשים שהודו שהייתה להן חוויה מינית עם גבר זר.

"מועדון היי-מייל" (Mile High Club) מתורגם לעברית לפעמים כ"מועדון המייל הגבוה" או "מועדון החברה הגבוהה" ולפעמים כ"מועדון אהבה בשחקים" - כך או כך המשמעות זהה: קבוצה לא רשמית של אנשים שהתנסו ביחסי מין כאלה או אחרים בתוך המטוס בזמן שהוא גבוה באוויר. לפי הסקר, תשעה אחוזים מהגברים דיווחו שהם "חברים מן המניין" במועדון, כלומר נוהגים לקיים מגעים מיניים במטוסים לעיתים קרובות, זאת לעומת שני אחוזים בלבד מהנשים. ולא מדובר דווקא בגברים צעירים: קבוצת הגיל הגבוהה ביותר של גברים שענו כך היא 65 פלוס.

גם ברמה התיאורטית, כאשר מדובר בפנטזיה בלבד של חוויה מינית בגובה של 35 אלף רגל, הגברים מובילים לעומת הנשים. 43 אחוזים מהמשיבים הגברים ענו כי מדובר במשהו שהם היו רוצים להתנסות בו בשלב מסוים. מספר הנשים שענו כך, עמד על רק מחצית.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully