וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו חופשת לידה: טיילה עם בתה בת החודשיים כמעט שנה בעולם

קרן אדוארדס, בת 31 מלונדון, ובן זוגה החליטו לנצל את חופשת הלידה של האם לטיול חובק עולם עם בתם, אזמה, בת 10 השבועות. משפחותיהם חשבו שהם מטורפים, אבל זה לא מנע מהם לטייל באינדונזיה, סינגפור, וייטנאם, אוסטרליה ועוד במשך 10 חודשים

The Blonde Abroad

בווידאו: צפו ביפהפייה הבלונדינית שעזבה הכל ויצאה לטייל בעולם

לא מעט נשים מבלות את חופשת הלידה שלהן בבית בצמוד לתינוק/ת החדשים שהגיחו לעולם, אבל לקרן אדוארדס, בת 31 מלונדון, זו היתה ההזדמנות לצאת ביחד עם התינוקת שלה בת 10 השבועות לטיול בעולם.

ביחד עם בן זוגה, שון בייס, הם החליטו להפוך את בתם, אזמה, למטיילת הצעירה בעולם, כנראה, שכבר טיילה בלא מעט מדינות במזרח הרחוק ובאוסטרליה. הם ארזו בסך הכל תרמיל אחד, השכירו את ביתם, שון עזב את עבודתו ויצאו למסע של חייהם.

קרן, שהיא אחות במקצועה וגדלה באירלנד, סיפרה ל"דיילי מייל" שמשפחתה חשבה שהיא מטורפת לצאת לטיול כזה עם תינוקת שטרם מלאו לה שלושה חודשים. אגב, כך גם נקרא הבלוג שלה Travel Mad Mum("אמא מטורפת מטיילת"), שבו היא משתפת בחוויותיה, כמו גם בחשבון האינסטגרם שלה.

מסע נוסף כבר יוצא לדרך בשבוע הבא

מאז שיצאה לדרכה, ביקרה המשפחה המיוחדת באירלנד, סינגפור, אינדונזיה, מלזיה, אוסטרליה, וייטנאם, הונג קונג וניו זילנד, כשקרן מניקה את אזמה ודאגה לחסן אותה בחיסונים המתאימים לכל מדינה מבעוד מועד. "היא התנהגה ממש יפה", סיפרה קרן. "רוב הזמן נשאנו אותה במנשא ואנו לא מתחרטים על החוויה שהענקנו לה. היא נחשפה למראות, מקומות וריחות תוך כדי שהיא גדלה וזה מדהים". אולם קרן גם אומרת, שההחמצה היחידה בטיול היתה חוסר החשיפה שלה לילדים אחרים.

הטיול הארוך, שנערך בין נובמבר 2014 לספטמבר 2015, עלה להם בסביבות 56 אלף שקלים, שחלקם קיבלה קרן מדמי חופשת הלידה, מהשכרת ביתם והם הזמינו את רוב הטיסות מראש ועל כן חסכו לא מעט כסף, כמו גם ניצלו תוכניות של הנוסע המתמיד שהיו להם.

כיום אזמה כבר בת שנה וחצי, ואם חשבתם שהנה, היא הולכת לנוח ממסעותיה בלונדון כמו ילדה רגילה, אז הוריה יוצאים בשבוע הבא לטיול נוסף בתאילנד, קמבודיה וניו זילנד.

עוד באותו נושא

החיים בבלונד: היפהפייה שעזבה הכל ויצאה לטייל בעולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully