וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: יעדי הנופש שמחכים לכם באביב-קיץ

וואלה!NEWS

8.2.2016 / 8:38

נכון, החורף עדיין כאן אבל זה לא מרתיע את מארגני התיירות שממש עכשיו סוגרים לכם עוד יעד לחופשת האביב או הקיץ. לאן תטוסו, עם מי וכמה זה יעלה לכם. בדקנו

סנט פטרסבורג. ShutterStock
סנט פטרסבורג. חופשה אורבנית קצרה בבירת רוסיה לשעבר/ShutterStock

קשה לחשוב על חופשה קיצית כשהגשם נוקש בחלון והטמפ' בחוץ צונחת, אבל זה בדיוק מה שעושים בימים אלה מארגני התיירות בישראל. המרדף אחר היעד הבא שיגרום לכם לסגור את הנופש לחג הפסח ואפילו לקיץ, כבר עכשיו נמצא בעיצומו ואיש מהם לא יהיה מוכן לוותר עליכם.

נכון, הגלובוס זמין לכולם וחברות התעופה מגיעות כיום כמעט לכל נקודה במפה, אבל שם המשחק הוא כבר מזמן לא להגיע, אלא להגיע מספיק מהר כדי לאפשר לכם ליהנות מחופשת סוף שבוע ארוכה בלי במחיר ידידותי שישאיר לכם כסף בכיס לפעם הבאה.

למי שטרם הבין את חוקי המשחק, בניית יעד חדש דורשת לא מעט משאבים ותקציבי שיווק, אבל כשזה מצליח זה שובר את הקופות. ההוכחה לכך היא מספר גבוה של יעדי נופש שממשיכים מדי שנה לגזור קופון שמן גם אם נדמה שאין ישראלי שלא ביקר בהם. איי יוון, מלטה, גיאורגיה וסיציליה הם רק חלק מהרשימה שמתחדשת מדי שנה ושרובכם תיחשפו אליה בעוד כמה שבועות. אבל רגע לפני שמתחילים הביקושים החלטנו שהגיע הזמן לארוז לכם אותם בכתבה אחת.

נציין ונאמר שבהחלט ייתכן שנתקלתם בכמה מהשמות בניסיונות קודמים של מארגני התיירות לשווק את היעד. ובכן מדובר בתהליך טבעי למרות שרשימת האטרקציות התיירותיות לא השתנתה הרבה. אבל דרכי ההגעה אליהן, האירוח והמחיר כנראה שכן.

ולנסיה. ShutterStock
ולנסיה. לא רק כדורגל/ShutterStock

לא רק מדריד וברצלונה

סנט פטרסבורג – אחת הערים היפות ברוסיה שמוכרת בעיקר לחובבי הטיולים המאורגנים תגיע בקיץ בתצורה של חבילת נופש קצרה ותאפשר ביקור קצר בעיר ההיסטורית שבמשך מאות שנים שימשה כעיר הבירה של רוסיה, על כל מבניה המרשימים ומבניה הצבעוניים. הטיסות לעיר תחלנה ב-19 ביוני בתדירות של פעמיים בשבוע בימים חמישי וראשון. מחיר חבילת נופש לשלושה לילות וצע ב-675 דולר לאדם (ארקיע).

ולנסיה – העיר השלישית בגודלה בספרד אף פעם לא היתה במוקד העניינים של התייר הישראלי. אבל עכשיו, אולי הגיע זמנה סוף סוף להראות את האטרקציות התרבותיות שלה. ברצלונה, מדריד ואזור הפירנאיים הפכו את ספרד למעצמת תיירות וכעת, הציפייה היא שעיר האומנויות והמדע שבשטחה נמצאים גם קזינו מפואר, חיי לילה וקולינריה שוקקים וכמובן, קבוצת כדורגל אהודה – תעשה את העבודה. הטיסות הישירות תחלנה מחודש אפריל בתדירות של פעמיים בשבוע ומחיר חבילת הנופש יחל מ-600 דולר (אשת טורס).

טוקיו – את בירת יפן אין ממש צורך להציג. אבל את הדרך אליה אפשר לבחון מחדש. חברת ANA היפנית שנחשבת לאחת משתי המובילות ביפן וביבשת אסיה החלה לשווק טיסות בישראל, בינתיים דרך יעדים באירופה. ANA רחוקה מלהפעיל טיסה ישירה לארץ אבל מבטיחה להפתיע את הישראלים עם מחירים מפתיעים שיחלו מ-1,050 דולר בקירוב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מינסק. ShutterStock
העיר הקומוניסטית האותנטית ביותר. מינסק/ShutterStock

יאסי – בירת מחוז מולדובה שברומניה נפתחת כעת גם בפני השוק הישראלי וזה הולך להיות נעים וזול. יאסי היתה בירת רומניה, עד שהוחלפה בבוקרשט בשנת 1862 אבל כל זה לא מנע ממאות אלפי תיירים למלא מדי שבוע את המנזרים, הכנסיות ומוזיאונים. יאסי היא העיר השלישית בגודלה ברומניה ונמל התעופה שלה מרוחק סה"כ 12 ק"מ ממרכז העיר. מחיר טיסה – מ-235 שקלים (וויז אייר)

אליקנטה – העיר הספרדית הים תיכונית היא אמנם הימור פרוע אבל לפי כל התחזיות מדובר בהימור מוצלח. הטיסות הישירות יחלו ביוני עד אוגוסט, שלושה חודשים בלבד, וגם המחיר לא ממש זול – 779 דולר לחבילת נופש של ארבעה לילות – אבל בהתחשב במה שיש להעיר להציע לתייריה, הישראלים יכולים להיות בטוחים שגם בשנה הבאה היא תחזור למפת היעדים. הטיסות יחלו ב-23 ביוני בימי שני וחמישי ועד סוף אוגוסט (קשרי תעופה).

מינסק – בירת בלארוס כבר שווקה בעבר בישראל כיעד לנופש אורבני קצר אבל אף פעם זה לא נגמר טוב. כעת, שבים הניסיונות להפוך את העיר הקומוניסטית האותנטית ביותר שנותרה במזרח אירופה. חבילות הנופש והטיסות ישווקו מחודש אפריל במחיר 399 דולר לאדם (ארקיע)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully