וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Kinkbnb: כמו Airbnb רק לתיירים עם סטיות

4.2.2016 / 15:25

את Airbnb כולנו מכירים, אבל הנה מיזם שלוקח את אתר השכרת הדירות הבינלאומי ומוסיף לו קצת פלפל: תכירו את קינק בי אנד בי (Kinkbnb), אתר שמציע לשלב השכרת דירות וקינקיות (סטיות). 50 גוונים של אפור, אבל בדירה

אילוסטרציה. ShutterStock
לתיירים שאוהבים תוספות/ShutterStock

את Airbnb כולנו מכירים, אבל הנה מיזם שלוקח את אתר השכרת הדירות הבינלאומי ומוסיף לו קצת פלפל: תכירו את קינק בי אנד בי (KinkBnb), אתר שכמו שמרמז שמו, מציע לשלב השכרת דירות וקינקיות (סטיות).

האתר החדש שנולד בחודש מאי בשנה שעברה, מציע לחבר בין תיירים עם פטישים מיניים וסטיות שונות לבין משכירי דירות ברחבי העולם. בין הדירות שמוצעות באתר ניתן למצוא חדרים לחובבי BDSM ובתים פרטיים עם אביזרים כמו ספסלי מכות (ספנקי), כלובים, שלשלאות קשירה לקיר ולמיטה, רצועות מחסום לפה ולגוף (כמו חזיות), שוט להצלפה, חגורות צניעות, רצועות עור שמצליפים איתן וכמובן אזיקים. כל זאת בנוסף לטלוויזיה בכבלים ואינטרנט מהיר. ואולי הפריט החשוב ביותר: אמצעי ניקיון.

באתר שבו "50 גוונים של אפור" פוגש את AirBnb יש כבר יותר ממאה רשומים, בין היתר בפריז, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, הולנד אוסטרליה, קנדה ועוד. למי שמעוניין בחוויה יותר אמיתית, יכול לשכור תא כלא בעיר לייציג בגרמניה, או לארח מסיבת מין בדירת שבעה חדרים במולדובה. באתר תוכלו לשכור גם שמלה, תיק מעצבים ואפילו מכונית, כי ג'נטלמן יודע כיצד להתייחס כמו שצריך לכנועים שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully