וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה שמצמידה לך דיילת חינם שתלווה אותך בחופשה

חברת איסלנד אייר מציעה לנוסעיה שעוצרים במדינה ליווי צמוד של טייס או דיילת אוויר, שיראו להם את הארץ, ייקחו אותם למסעדות, לטיולים, אתרי ספא ועוד, והכל בחינם. השירות ממשיך גם על הקרקע

צילום: Icelandair

אתם נוחתים במקום חדש, לא מכירים כלום, לא את השפה, לאן ללכת או איפה לאכול - אבל פתאום מופיע מדריך מקומי שמלווה אותך ונותן לך את הטיפים הכי טובים שרק המקומיים מכירים, והופך לך את החופשה למושלמת.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
הכי טובה באוויר: נבחרה חברת התעופה המצטיינת של 2016
10 חברות התעופה הטובות בעולם שלא שמעתם עליהן
מחלקת תיירים פלוס: באיזו חברה עדיף לטוס?


זה בדיוק מה שעושה בימים אלה חברת התעופה של איסלנד, "איסלנד אייר", לנוסעים שנוחתים במדינה בדרכם ליעדם הסופי או שמבלים בה מספר ימים, ומצמידה להם מדריך מקומי מטעם חברת התעופה.

המיזם שנקרא "Stopover Buddy" ("חבר לעצירת ביניים", בתרגום חופשי) מציע לנוסעים לקבל מדריך חינם מקומי מבין צוותי האוויר של חברת התעופה, שילווה את התייר באיסלנד לפי הנושאים שמעניינים אותו. זה יכול להיות בתחום הקולינריה, טיולים בטבע, אתרי ספא ותיירות מרפא, תרבות ועוד.

כדי לשווק את המהלך, פרסמה חברת התעופה מספר סרטוני הסבר בנושא, החל מדיילות שיילו את התייר בנושאי החלקה על הקרח ודיג, ועד טייסים שילמדו את התיירים לגלוש סקי ודיילים שייצאו לטרקים עם מי שחפץ לחקור את הטבע האיסלנדי.

כדי להירשם לשירות, על הנוסעים להזמין טיסה באתר של החברה ואז לבחור בסוג האטרקציה המועדפת שאליה יוצמד המדריך המתאים. בתוך 72 שעות תחזור חברת התעופה אל הנוסע ותודיע לו אם נמצא מישהו זמין ומתאים עבורו.

הליווי של אחד מחברי צוות האוויר אינו מצריך תשלום ותקף עד ליום סיור אחד, ומתקיים בין ה-2 בפברואר ל-30 באפריל 2016. להזמנת השירות לחצו כאן.

איסלנד אייר מלווה חינם לנוסעים. אתר רשמי
טייסת מקומית שתיקח אותך לדווש בשלג של איסלנד. מה רע?/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully